Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kan ikke kjøpe Live når jeg har ikke en kabel og heller ikke trådløsboks som koster 500kr... En kabel til 100kr eller en trådløs boks er iallefall mer verdt det mtp pris/brukstid enn det jeg antar en Wii vil ha. Oh no I didn't? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 At du ikke har spilt Galaxy før nå er en skam Toman! Live er helt klart bra, men hadde jeg hatt PS3en her, så hadde jeg nok ikke hatt Live. Ikke at jeg har det nå heller, kun fått av en kompis. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Live i 6 år eller Wii.. Ikke det verste valget en kan ta. :-/ Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Når gutten har online på PS3-en sin, Lakus, har han ikke behov for online på 360. Enkelt og greit. De spillene han vil spille online på, kjøper han til den sorte brødboksen, mens andre (eksklusive?) titler kjøper han sikkert til den grønne bråkebøtta. Så da er det jo klart bedre å bruke de pengene som Live koster på en Wii så gutten endelig kan gjennoppleve Mario =) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Din mening vs min mening = Stalemate Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Selvsagt. Det som er sjarmen med diskusjon - man får høre mye rart før ørene faller av =) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg kjøpte Wii før 360. Yeah I went there. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg kjøpte Wii før jeg kjøpte PS3. Skal riktignok sies at jeg kun har brukt den hvite støvsamleren fem ganger etter den sorte brødboksen kom i hus. Så Lakus har jo et lite poeng Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 360,wii så PS3. Wii`en blei flittig brukt ukene etter kjøp. Trodde aldri eg skulle kunne går tilbake til de kjedelig gamepadene....Men viser seg at tradisjonelle pads er det beste etter min smak Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Enig med deg der Mala. Spilte gjennom Resi 4 på Wii-en, rett før jeg begynte på Uncharted. I begynnelsen var Wiimote er virkelig savn, men kom seg etterhvert. Mens nå savner jeg det ikke i det hele tatt, bortsett fra når jeg spiller Resi 5 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Wii, PS3 så 360. Wiien blir helt klart brukt minst i huset. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Lurer du på hva neste LEGO-spillet bli, kan du bare gi opp med en gang. Du ville aldri tippet det alikevel. TT Games og Harmonix presenterer LEGO Rock Band . If you've worried about your youngsters being exposed to the evils of rock music, worry no longer: LEGO Rock Band is coming this holiday season on PS3, 360, Wii and DS to deliver us all from said evil. The game, currently being developed by TT Games and Harmonix, will use all the existing Rock Band/Guitar Hero peripherals. The family-focused version of the game will allow you to customize your "minifigure avatars" along with your road crew and managers. The kid-friendly song list hasn't been fully disclosed, but we know it'll include: Blur: "Song 2" Carl Douglas: "Kung Fu Fighting" Europe: "The Final Countdown" Good Charlotte: "Boys and Girls" Pink: "So What" Jeg er en link - trykk på meg. EDIT: Link fikset. My bad. Endret 21. april 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du linker bare til bildet nederst i innlegget. Setlisten på det spillet er nok til å skremme meg unna. Uansett kult at de introduserer kidsa for litt klassisk rock. B) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Forøvrig vil det første instrumentspillet jeg noensinne kjøper, og sannsynligvis det siste om ikke The Who eller Tom Waits kommer med sine egne spill. Nemlig Beatles sitt Rock Band. Det skal bli episk. Det skal mine evneveike plastikk-gitar evner sørge for. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bebeluv. Jeg har hatt Wiien før da så jeg har spilt Super Mario Galaxy og alle dem andre klassikerene Men nå eier jeg en Wii selv, sist delte jeg med broderen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hadde du vært som meg hadde du spart et par tusen. Trenger kun å spille i gjennom spill en gang. Tok 60 stjerner på Galaxy, så orket jeg ikke mer. Finnes selvfølgelig unntak, som GTA IV Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Jeg skal jo ha mer spill til Wiien da Så framover når jeg har penger så skal jeg kjøpe spill til Wii!!! Kan ikke kjøpe Live når jeg har ikke en kabel og heller ikke trådløsboks som koster 500kr... En kabel til 100kr eller en trådløs boks er iallefall mer verdt det mtp pris/brukstid enn det jeg antar en Wii vil ha. Oh no I didn't? Nei desverre, du tar feil Kommer til å bruke veldig mye tid til Wii Men fortsatt gamer jeg PS3/360 Er jo best å ha alle 3, kjedelig å bare ha 1 for da er den "likksom best" Endret 21. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Minn meg på å spørre deg om 6/12mnd hvor mye Wii du har spilt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er da ikke sånn at alle som kjøper en Wii er misfornøyde. Wii har mange muligheter som tiltrekker gamere, og jeg forstår ikke hvorfor det er umulig å ha det morsomt med en Wii. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Amount of fun over X amount of time is less when there is nothing there to hold on to. Så langt jeg kan se er det kun et fåtall titler som egentlig er verdt å spille på platformen, og resten kan jeg glatt spille på en annen konsoll, nunchuck or no nunchuck. Andre får ha sine meninger og fremtidsvisjoner, men utifra min vurdering av spillene på Wii er ikke maskinen verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg