Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når gutten har online på PS3-en sin, Lakus, har han ikke behov for online på 360. Enkelt og greit. De spillene han vil spille online på, kjøper han til den sorte brødboksen, mens andre (eksklusive?) titler kjøper han sikkert til den grønne bråkebøtta.

 

Så da er det jo klart bedre å bruke de pengene som Live koster på en Wii så gutten endelig kan gjennoppleve Mario =)

Lenke til kommentar

Lurer du på hva neste LEGO-spillet bli, kan du bare gi opp med en gang. Du ville aldri tippet det alikevel.

 

TT Games og Harmonix presenterer LEGO Rock Band .

 

legorockband.jpg

 

If you've worried about your youngsters being exposed to the evils of rock music, worry no longer: LEGO Rock Band is coming this holiday season on PS3, 360, Wii and DS to deliver us all from said evil. The game, currently being developed by TT Games and Harmonix, will use all the existing Rock Band/Guitar Hero peripherals.

 

The family-focused version of the game will allow you to customize your "minifigure avatars" along with your road crew and managers. The kid-friendly song list hasn't been fully disclosed, but we know it'll include:

Blur: "Song 2"

Carl Douglas: "Kung Fu Fighting"

Europe: "The Final Countdown"

Good Charlotte: "Boys and Girls"

Pink: "So What"

 

Jeg er en link - trykk på meg.

 

EDIT: Link fikset. My bad.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Jeg skal jo ha mer spill til Wiien da :)

Så framover når jeg har penger så skal jeg kjøpe spill til Wii!!!

 

 

Kan ikke kjøpe Live når jeg har ikke en kabel og heller ikke trådløsboks som koster 500kr...

En kabel til 100kr eller en trådløs boks er iallefall mer verdt det mtp pris/brukstid enn det jeg antar en Wii vil ha.

 

Oh no I didn't?

 

Nei desverre, du tar feil

Kommer til å bruke veldig mye tid til Wii :)

Men fortsatt gamer jeg PS3/360 :D

 

Er jo best å ha alle 3, kjedelig å bare ha 1 for da er den "likksom best"

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Amount of fun over X amount of time is less when there is nothing there to hold on to. Så langt jeg kan se er det kun et fåtall titler som egentlig er verdt å spille på platformen, og resten kan jeg glatt spille på en annen konsoll, nunchuck or no nunchuck. Andre får ha sine meninger og fremtidsvisjoner, men utifra min vurdering av spillene på Wii er ikke maskinen verdt det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...