Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iceman: Ja det er en drøm å spille på!!! :D

Alle som har sett Tven har blitt omtrent blown away!!

 

Gleder meg faktisk hver dag for å spille. Det er det lenge siden jeg har gjort!!

Ja Mala God Of War 2 er faen epic, vurderer sterkt å fullføre det for tredje gang :D

 

Neste ting jeg kjøper vel blir en Nintendo Wii :D

Må jo bruke penger på noe!!! Jeg er sånn person som nesten ikke klarer å spare :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Den sparingen, eller fraværet av den er noe eg ikkje er så flink med akkurat :p

 

Så langt har PS3 kontrollene min holdt stan, men God of War kan fort snu denne trenden...eg blir så ivrig og galen i det spillet altså...psykotisk nærmest. Derfor måtte eg bare slå av PS3`en for natten.

 

Blei ikkje noen posting av instillingene i dag heller nei..ynskydningen i dag var sesong start for paintballklubben og mye spilling som følger av dette :)

Lenke til kommentar

Faen, er for mye fotball på tv. ikke blitt noe særlig spilling på 14 dager :blink: er jo faen meg champions league, fa-cup, tippeliga og gudene vet. :lol: For ikke snakke om det fine været og dama som vil ha oppmerksomhet.. fikk spilt noen timer resident evil 5 coop med kompis fredag da.. Hjalp litt.hehe

Endret av niggle
Lenke til kommentar

Der var jeg blakk som en kirkerotte

Først i helga svidde jeg av over 7000kr-9000kr på ny TV

Idag kjøper jeg Nintendo Wii med komponent kabel og Super Mario Galaxy til 3143kr :D

Da har jeg brukt opp over 10k på 3 dager :p

 

Endelig har jeg for andre gang alle konsollene this gen!!! :D

Sånn er det når man er hardcoregamer!!!

Lenke til kommentar

Wii kjøpet kan du jo fort angre på Toman:P , min står fortsatt og støver i TV-benken. Men dette året her blir jo bedre for Wii ein tidligere heldigvis.

 

Her er det PS3`en som får kjørt seg mest om dagen, Siren,Quest for Booty,GOW2 bla :D COD4 på 360 i ny og ne må jo til ettersom roomien har lånt seg spillet i tillegg .

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skulle noen ønske å kjøpe Wii? Jeg kan se hvorfor de som kjøpte den på launch kjøpte den, den brakte med seg forhåpninger. Men den dag i dag er det svært få av de forhåpningene som i det hele tatt er oppfylt. Istedenfor å kaste 3000kr ut av vinduet på en Wii kunne du bl.a kjøpt deg ett år til med Xbox Live, eller du kunne plusset de 3000 kronene på de du skal bruke på anlegg, og dermed gå for litt mer ordentlige saker.

Lenke til kommentar

Greit nok at Wii ikke har så mange toppspill i forhold til de andre konsollene, men Super Mario Galaxy, Smash Bros Brawl, Mario Kart Wii og Resi 4 har sørget for at iallefall jeg ikke kunne tenkt meg å være uten den.

 

At grafikken er dårligere enn det de andre konsollene byr på, bryr meg midt i kneet.

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager skulle noen ønske å kjøpe Wii? Jeg kan se hvorfor de som kjøpte den på launch kjøpte den, den brakte med seg forhåpninger. Men den dag i dag er det svært få av de forhåpningene som i det hele tatt er oppfylt. Istedenfor å kaste 3000kr ut av vinduet på en Wii kunne du bl.a kjøpt deg ett år til med Xbox Live, eller du kunne plusset de 3000 kronene på de du skal bruke på anlegg, og dermed gå for litt mer ordentlige saker.

Det er da mulig at noen liker å leke med bevegelsesfølsomme kontroller, selv om ikke du gjør det. ;) Mange vil spille Mario, Zelda og Super Smash Bros. Brawl, da trenger man en Wii. Jeg kan være enig i at Wii ikke har mange toppspill, men det finnes grunner til å kjøpe en.

Lenke til kommentar

Resident Evil Darkside Chronicles, oppfølgeren til Umbrella Chronicles, er på vei. Det skal også komme direkte ports av Resident Evil 0 og 1.

 

Wii har faktisk en spennende fremtid i møte når det gjelder horrorspill. Dead Space Exctraction, Silent Hill Shattered Memories og Cursed Mountain ser veldig lovende ut. The Feel/Ju-on og Fatal Frame 4 ser også bra ut, men det er usikkert om de vil komme ut i Europa.

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager skulle noen ønske å kjøpe Wii? Jeg kan se hvorfor de som kjøpte den på launch kjøpte den, den brakte med seg forhåpninger. Men den dag i dag er det svært få av de forhåpningene som i det hele tatt er oppfylt. Istedenfor å kaste 3000kr ut av vinduet på en Wii kunne du bl.a kjøpt deg ett år til med Xbox Live, eller du kunne plusset de 3000 kronene på de du skal bruke på anlegg, og dermed gå for litt mer ordentlige saker.

 

Kan ikke kjøpe Live når jeg har ikke en kabel og heller ikke trådløsboks som koster 500kr...

Er ikke en grafikkhore og heller ikke fanboy av noen sort

Og jeg synes Live er ikke viktigere en Nintendo Wii :)

 

Og titler som Galaxy osv gjør Wiien verdt pengene :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...