lonnj89 Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Det der ble unektelig bra KaiN! Må vel være en drøm å spille på? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det kan eg trygt skrive under på at det er Ice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dere som har Ambilight, blir det tven hengt på veggen? Vill tro det gir enda mer effekt. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Nei min står på fot, ca 30 cm fra veggen noe som skal gi ideel effekt On the gaming side, fikk endelig satt meg ned med God of War 2 i dag, fy faen for EPIC spill Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Iceman: Ja det er en drøm å spille på!!! Alle som har sett Tven har blitt omtrent blown away!! Gleder meg faktisk hver dag for å spille. Det er det lenge siden jeg har gjort!! Ja Mala God Of War 2 er faen epic, vurderer sterkt å fullføre det for tredje gang Neste ting jeg kjøper vel blir en Nintendo Wii Må jo bruke penger på noe!!! Jeg er sånn person som nesten ikke klarer å spare Endret 19. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Den sparingen, eller fraværet av den er noe eg ikkje er så flink med akkurat Så langt har PS3 kontrollene min holdt stan, men God of War kan fort snu denne trenden...eg blir så ivrig og galen i det spillet altså...psykotisk nærmest. Derfor måtte eg bare slå av PS3`en for natten. Blei ikkje noen posting av instillingene i dag heller nei..ynskydningen i dag var sesong start for paintballklubben og mye spilling som følger av dette Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tror nesten jeg har funnet dem innstillingene mine etter mye testing osv!! Og dæven jeg kjenner jeg gleder meg til dem spillene jeg har i signaturen min Dette året kan bli bra, men jeg ser jeg mangler mangen titler til som MW2, Dirt 2, Fuel osv!!! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Faen, er for mye fotball på tv. ikke blitt noe særlig spilling på 14 dager er jo faen meg champions league, fa-cup, tippeliga og gudene vet. For ikke snakke om det fine været og dama som vil ha oppmerksomhet.. fikk spilt noen timer resident evil 5 coop med kompis fredag da.. Hjalp litt.hehe Endret 20. april 2009 av niggle Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg har hatt ett problem med disgaea 3 der skjermen flimrer og lyden forsvinner. Nå foreslo square at jeg skulle SLETTE saven min (17 timer played) og game data :< Men jeg lurte nå på om det gjikk å slette game data uten å slette save files. (PS3) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er fullt mulig å slette game data uten å slette save filen ja. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 wtf. Jeg lagde 2 saver, sletta den ene. Skjermen begynnte å flimre igjen etter 15 min. Så lagde jeg 3 saver uten å slette noen andre, og da funker liksom alt helt bra. Satt 2 timer uten noen flimring eller at lyden forsvannt :o Veldig rart o.O Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Der var jeg blakk som en kirkerotte Først i helga svidde jeg av over 7000kr-9000kr på ny TV Idag kjøper jeg Nintendo Wii med komponent kabel og Super Mario Galaxy til 3143kr Da har jeg brukt opp over 10k på 3 dager Endelig har jeg for andre gang alle konsollene this gen!!! Sånn er det når man er hardcoregamer!!! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Wii kjøpet kan du jo fort angre på Toman:P , min står fortsatt og støver i TV-benken. Men dette året her blir jo bedre for Wii ein tidligere heldigvis. Her er det PS3`en som får kjørt seg mest om dagen, Siren,Quest for Booty,GOW2 bla COD4 på 360 i ny og ne må jo til ettersom roomien har lånt seg spillet i tillegg . Endret 21. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvorfor i alle dager skulle noen ønske å kjøpe Wii? Jeg kan se hvorfor de som kjøpte den på launch kjøpte den, den brakte med seg forhåpninger. Men den dag i dag er det svært få av de forhåpningene som i det hele tatt er oppfylt. Istedenfor å kaste 3000kr ut av vinduet på en Wii kunne du bl.a kjøpt deg ett år til med Xbox Live, eller du kunne plusset de 3000 kronene på de du skal bruke på anlegg, og dermed gå for litt mer ordentlige saker. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Greit nok at Wii ikke har så mange toppspill i forhold til de andre konsollene, men Super Mario Galaxy, Smash Bros Brawl, Mario Kart Wii og Resi 4 har sørget for at iallefall jeg ikke kunne tenkt meg å være uten den. At grafikken er dårligere enn det de andre konsollene byr på, bryr meg midt i kneet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 For ikke å glemme Zelda: TP som var hovedgrunnen til at jeg ønsket meg Wii til jul det året den kom Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvorfor i alle dager skulle noen ønske å kjøpe Wii? Jeg kan se hvorfor de som kjøpte den på launch kjøpte den, den brakte med seg forhåpninger. Men den dag i dag er det svært få av de forhåpningene som i det hele tatt er oppfylt. Istedenfor å kaste 3000kr ut av vinduet på en Wii kunne du bl.a kjøpt deg ett år til med Xbox Live, eller du kunne plusset de 3000 kronene på de du skal bruke på anlegg, og dermed gå for litt mer ordentlige saker. Det er da mulig at noen liker å leke med bevegelsesfølsomme kontroller, selv om ikke du gjør det. Mange vil spille Mario, Zelda og Super Smash Bros. Brawl, da trenger man en Wii. Jeg kan være enig i at Wii ikke har mange toppspill, men det finnes grunner til å kjøpe en. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Apropos det, kommer det remakes av Resident evil til wii? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Resident Evil Darkside Chronicles, oppfølgeren til Umbrella Chronicles, er på vei. Det skal også komme direkte ports av Resident Evil 0 og 1. Wii har faktisk en spennende fremtid i møte når det gjelder horrorspill. Dead Space Exctraction, Silent Hill Shattered Memories og Cursed Mountain ser veldig lovende ut. The Feel/Ju-on og Fatal Frame 4 ser også bra ut, men det er usikkert om de vil komme ut i Europa. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hvorfor i alle dager skulle noen ønske å kjøpe Wii? Jeg kan se hvorfor de som kjøpte den på launch kjøpte den, den brakte med seg forhåpninger. Men den dag i dag er det svært få av de forhåpningene som i det hele tatt er oppfylt. Istedenfor å kaste 3000kr ut av vinduet på en Wii kunne du bl.a kjøpt deg ett år til med Xbox Live, eller du kunne plusset de 3000 kronene på de du skal bruke på anlegg, og dermed gå for litt mer ordentlige saker. Kan ikke kjøpe Live når jeg har ikke en kabel og heller ikke trådløsboks som koster 500kr... Er ikke en grafikkhore og heller ikke fanboy av noen sort Og jeg synes Live er ikke viktigere en Nintendo Wii Og titler som Galaxy osv gjør Wiien verdt pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg