Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nonpoint: Det er en 37" FULLHD :)

 

Bebeluv: Jeg har en Sony DAVDZ260 5.1 til rundt fra 2100kr til 2300kr :), den kan sees på siba.no, elkjøp.no osv :)

 

Jeg er helt oppi skyene, spilte både Killzone 2 og Uncharted Drake's Fortune og HD har fått en ny dimensjon med Ambilight. Kommer til å glede meg hver dag når jeg skal spille!!!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Faen ta dere begge to.. Angrer på at jeg kjøpte full hd 37" for 5000 for et halvt år siden..

En 37" FullHD er da like fantastisk selv om det finnes TV-er med lys bak. ;)

 

Vet ikke helt om det er noe med innstillinger / tven, men alle kanter er ganske dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
392437.jpeg

 

Der har jeg tatt bilde uten ambilight og med lyset på romme mitt på :)

 

392455.jpeg

 

Der har jeg ambilight på :D men og hadde på soft blitz.... :p

 

Du må male listen / dørkarmed ved siden av tven :)

 

 

@mala - Har ikke endret noen innstillinger på konsollen, bortsett fra å sette på 1080p.

Lenke til kommentar

Siden meg og Mala er igang med Ambilight-feberen da spør jeg deg Mala, hvilket spill synes du Ambilighten vises best?

For min del er det helt klart Killzone 2 siden GG har gjort det skytelyset litt foran og bak, akkurat perfekt for Ambilighten :D

 

Jeg har hatt gåsehud hele kveld/natt med å spille i helt mørkt rom med Ambilighten i aksjon, e så herligt :love:

Lenke til kommentar

I Killzone kommer effekten helt klart frem veldig godt :) Men COD5 er også ganske stilig mtp. at tempoet er så mye høgere ^^ Ville fakisk trodd Halo3 hadde gitt mange flotte farger i og med at det inneholder alle regnbuens farger hehe.

 

EDIT: Glemte jo å poste instillinger Toman...men gutta og eg bestemte oss for ein skogstur....samt bygget vi ein demning oppe i lia her...ja i dag kom virkelig barndommen tilbake altså :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...