Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

 

Jeg fikk tak i 37" Philips FULLHD med Ambilight!! :D :D

Kjøpte den for 7300kr!!!!

Dæven denne kvelden skal jeg kose meg B)

 

Da skal jeg spille grafikkspill som Killzone 2, Uncharted Drakes Fortune, Gears 2 og mangen fler, fra og med 16.00- 16.30 til vel utover natten!! <3

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Toman: Haha så konge :D Velkommen til ambilight verdenen! Men ta og bruk ein stund på å kalibrere skjermen din, det er ikkje dermed sagt at fabrikk instillingene er så mye å samle på. Kildemateriale har også mye og si, så det er ikkje sikkert samme instillinger på 360 og PS3 egner seg like godt for DVD eller TV-titting etc.

 

Men ja, gleden du sitter med akkurat no er epic B)

Lenke til kommentar

Ja da kan du dele dine hemmelige innstillinger du har på din TV til meg :)

Så da gir du meg et bedre bilde osv :)

 

Og ja den Ambilighten hevet bilde enda bedre en det er allerede!! Fy faen FULLHD og Amblight er next gen :D

 

Takk Mala!! Det var du som viste din tv her på gamer.no som jeg ble helt frelst av!!!

Lenke til kommentar
Ja da kan du dele dine hemmelige innstillinger du har på din TV til meg :)

Så da gir du meg et bedre bilde osv :)

 

Og ja den Ambilighten hevet bilde enda bedre en det er allerede!! Fy faen FULLHD og Amblight er next gen :D

 

Takk Mala!! Det var du som viste din tv her på gamer.no som jeg ble helt frelst av!!!

 

Hysj...ikke si slikt. Nå kommer MagnarP til å storme inn her for å overbevise deg til å kjøpe deg en ny crt sd tv for super framerate og ytelse.

Lenke til kommentar

Bare hyggelig å konvertere flere over til herligheten :p Kan liste opp noen instillinger her seinere- Men det er ikkje sikkert disse vil passe like godt for deg og vica versa. Det du skulle ha gjort var å skaffe deg DVE kalibrerings verktøy på Blu-Ray så kunnne du sitti å knotet med innstillinger til du er blå i hodet :p

 

EDIT: Hadde vert fett om du kunne postet bilder av nye oppsettet ditt da!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Og når du skyter i for eks Killzone 2 i en tunnel da lyser ambilighten enda mer opp :D

Ser nesten ut som du skyter på ekte!!!

Ambligthen er faen så bra, sitter med tårer i øynene mine, og dette er virkelig next next gen :D

 

Skal poste nye bilder i bildetråden med ambilight på og av ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...