Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men det er ikke armen som gjør det, det er "kraften". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Derfor er det to forskjellige spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Men man styrer fremdeles objektet en plukker opp på noenlunde samme måte. Det første jeg tenkte på når jeg så hvordan han løftet en bil f.eks var også Force Unleashed. Men jeg mener det så bedre ut i Force Unleashed. Så så unaturlig ut i den videoen. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det spillet så meget spennede. Har savnet et slikt spill siden Spiderman 2. Moro å slenge seg. Grafikken så forøvrig meget meget bra ut på den videoen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er free-world og. Just like gta. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Begynner å vurdere om eg i heile tatt orker å fullføre RE5 Må vere det kjedeligste RE spillet eg har spillt.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Begynner å vurdere om eg i heile tatt orker å fullføre RE5 Må vere det kjedeligste RE spillet eg har spillt.. Totalt enig egentlig, fungerer bare med en kamerat syns jeg selv. Skal mye til for å toppe det som har vært dog. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 RE5 i lokal coop er vannvittig moro. Har ikke noen erfaring med tidligere RE spill, men storkoste meg igjennom alle 4 gjennomspillingene jeg har hatt sålangt, hvor tre av de var i coop. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Spilt en stund med en kompis, var moro ja, men å spille på noe annet enn veteran er bare døvt. Synes RE4 var bedre, men var jo bra det her og. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har så veldig lyst på det, men får vel vente til det blir billigere og eksamensperioden er over. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Skulle ønsket de hadde lagt til mer skrekk. Finnes alt for mange actionspill. FInnes ikke nok skrekkspill. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Spillet er action,action og enda meir action heile veien. Desverre. Dessuten er det så likt RE4....sistnevnte hadde eg mye større utbytte av føler eg. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Jeg fikk tak i 37" Philips FULLHD med Ambilight!! :D Kjøpte den for 7300kr!!!! Dæven denne kvelden skal jeg kose meg B) Da skal jeg spille grafikkspill som Killzone 2, Uncharted Drakes Fortune, Gears 2 og mangen fler, fra og med 16.00- 16.30 til vel utover natten!! <3 Endret 18. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Selv klarte jeg og en kompis spillet på prof. i går kveld. Og vi startet rett på vår 5 gjennomføring.. Easy er moro med alle våpnene maks oppgradert. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Toman: Haha så konge Velkommen til ambilight verdenen! Men ta og bruk ein stund på å kalibrere skjermen din, det er ikkje dermed sagt at fabrikk instillingene er så mye å samle på. Kildemateriale har også mye og si, så det er ikkje sikkert samme instillinger på 360 og PS3 egner seg like godt for DVD eller TV-titting etc. Men ja, gleden du sitter med akkurat no er epic B) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja da kan du dele dine hemmelige innstillinger du har på din TV til meg Så da gir du meg et bedre bilde osv Og ja den Ambilighten hevet bilde enda bedre en det er allerede!! Fy faen FULLHD og Amblight er next gen Takk Mala!! Det var du som viste din tv her på gamer.no som jeg ble helt frelst av!!! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ja da kan du dele dine hemmelige innstillinger du har på din TV til meg Så da gir du meg et bedre bilde osv Og ja den Ambilighten hevet bilde enda bedre en det er allerede!! Fy faen FULLHD og Amblight er next gen Takk Mala!! Det var du som viste din tv her på gamer.no som jeg ble helt frelst av!!! Hysj...ikke si slikt. Nå kommer MagnarP til å storme inn her for å overbevise deg til å kjøpe deg en ny crt sd tv for super framerate og ytelse. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Bare hyggelig å konvertere flere over til herligheten Kan liste opp noen instillinger her seinere- Men det er ikkje sikkert disse vil passe like godt for deg og vica versa. Det du skulle ha gjort var å skaffe deg DVE kalibrerings verktøy på Blu-Ray så kunnne du sitti å knotet med innstillinger til du er blå i hodet EDIT: Hadde vert fett om du kunne postet bilder av nye oppsettet ditt da! Endret 18. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Og når du skyter i for eks Killzone 2 i en tunnel da lyser ambilighten enda mer opp Ser nesten ut som du skyter på ekte!!! Ambligthen er faen så bra, sitter med tårer i øynene mine, og dette er virkelig next next gen Skal poste nye bilder i bildetråden med ambilight på og av Endret 18. april 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 jasså, trodde denne "ambilighten" bare var irriternede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg