Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på det UrgeLoL fordi jeg har målt sånn ca jeg sitter fra stresslessen til tven og det er 2.4-2.5 meter fra stresslessen..... Men det blir enten en 40" eller 37" :)

 

Perfekt avstand det for 1080p :D Du får med deg alt :) Når jeg ser film så sitter jeg ca 5 meter unna skjermen, men når jeg spiller sitter jeg i spillsakkosekken som er ca 2-2,5 meter unna. Synes det er flott! Bare advarer, du kommer til å angre på at du ikke spytte i de ekstra kronene og heller fikk 46".

Lenke til kommentar

1080p på 150" er hva jeg har kommet frem til at jeg kunne fått til om jeg får kjøpt meg en. Har høyttalere stående også, sa det trengs ikke. En Tv vil alltid stå der også for de gangene man ikke trenger projektor, og så drar man bare lerretet foran. Tviler på at jeg gjennomfører planen før jeg flytter for meg selv, men da er det greit å ha planlagt litt ^_^

Lenke til kommentar
Selv sitter jeg å vurderer en BenQ W5000 projektor. Da kan dere komme med de små 46" deres så mye dere vil :p

 

Eg hadde faktisk fingen på "Bestill" knappen ang. ein pakkeløsning på den inne på avshop. MEN eg la litt logikk inn i bildet og kom frem til at eg rett og slett ville fått problemer med å sette opp utstyret i kåken eg bor i no :p

Lenke til kommentar

Den største feilen er å legge ut gameplay video av Mafia 2. Dem burde lære litt av Rockstar. Gameplayet var faktisk ikke så imponerende som jeg trudde, heller ikke grafikk. Er nok bare jeg som synes GTA IV har mer levende by og bedre grafikk. Gameplay ser likt ut på begge. Ser ut som dem har fjernet speedometer, bensinmåler og alt det som var rått på 1ern. Kjøp blir det nok uansett, men hadde nok litt for høye forventninger.

Edit: leif

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar
Den største feilen er å legge ut gameplay video av Mafia 2. Dem burde lære litt av Rockstar. Gameplayet var faktisk ikke så imponerende som jeg trudde, heller ikke grafikk. Er nok bare jeg som synes GTA IV har mer levende by og bedre grafikk. Gameplay ser likt ut på begge. Ser ut som dem har fjernet speedometer, bensinmåler og alt det som var rått på 1ern. Kjøp blir det nok uansett, men hadde nok litt for høye forventninger.

Edit: leif

 

Det ser dog ut som de ikke viser noe HuD i traileren, kan ikke det bare bety at de bestemmer seg for å ikke vise det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Bionic Commando. En slags "remake" eller oppfølger til klassikeren på SNES eller en annen plattform, husker ikke helt. Er ihvertfall samme serie som Bionic Commando ... (glemt navn som alltid) som kom ut på XBL for litt siden.

Lenke til kommentar

Så unektelig spennende ut. Mener å huske at jeg så en kampanje på gamestop på det spillet, bytt inn 3 spill og få Bionic Commando for 0,- eller noe sånt. Da bytter jeg inn Alone in the Dark, Turok og Stuntman: Ignition ivertfall :)

 

Edit: Her var det ja, fårr tilogmed 100,- i gavekort :)http://www.gamestop.no/pdf/Trade-Banner.pdf

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...