Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Men jeg skal si noe som er 100% sant, hvorfor er nesten alle pcspill gråe?

 

Fikk lasta ned demo av COD WAW til 360 og fyrte opp COD WAW til pc, og da tok jeg det oppdragt som heter hard landing, så begynte helvette. Så at 360 versjonen knuste pcversjonen, selv jeg satt med nesten fullt på pc på min monsterpc i 1280x1024. Og nei ikke noe gale med pcen min eller skjermen osv....

 

Og det skal komme mer beviser, skal ta nokre bilder som viser det helvettes forskjellen jeg såg :D

 

Da vet jeg det til neste gang før jeg kjøper spill, alltid sammenligne med andre versjoner før kjøp

Og FC 2 til pc følte ganske livløst ut...

 

Så da blir det nok ikke pcversjoner av noen spill framover, bare til 360/PS3

Og dette sier jeg ikke for å ramme pceiere, men desverre så er dette sannheten...

Litt synd da jeg har særdeles sterk pc til 10000kr for bare maskinen og ikke drar bedre en konsollene :(

Hvordan er speccsa på pcen din?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Speccs er disse:

 

Intel Core 2 Quad Q9550 2.83Ghz

GTX Geforce 260 897mb videominne

4096mb ram

Kjøpt oktober 08 :)

 

Er bare Crysis hos meg som ikke er grått :blink:

 

Men dem bildene som jeg skal prøve å ta skal vise forskjeller, skulle nesten tro det var et filter som gjorde pcspill gråe :(, litt surt for jeg vil så gjerne spille litt pc av og til...

Lenke til kommentar

Er nok dårlig port fra konsollversjonene av COD WAW

Crysis er ikke noe grått vil jeg si

 

Og jeg sjekket innstillingene på COD WAW, og dem står på helt normale som min pc skal takle, men fortsatt like grått som tåka ute... Men men jeg må nok spille videre på Crysis, fikk en melding mens jeg spilte, "Crysis har sluttet å virke" osv. Må roe ned pcen litt for jeg ser at pcen min sliter med Crysis :p

Og senere vil jeg nok gå tilbake til konsollene ja :)

 

Fyre opp Uncharted som er det 3 beste grafikkspillet denne generasjonen i mine øyner

1. Killzone 2, grunner er vel mangen. Aldri har jeg fått så følelse av å være i krig som jeg har fått med Killzone 2. Alt klaffer med grafikk som danker alt...

2. Crysis, grunner er vel noen fordi våpenfølelsen er ikke helt bra, og selve animasjonene er ikke like imponerende som på for eks Killzone 2. Men resten er superlekkert

3. Uncharted Drakes Fortune, noe av det beste skyggeeffekter jeg har sett i et spill, og det du utforsker er nesten levende..

4. Metal Gear Solid 4. Her ligger styrken i karaktermodellene som er superdetaljerte, med tanke på ansiktsutrykk, øynene osv...

5. Resident Evil 5. Herlige områder og lyseffektene er brukt veldig bra.

6. Gears Of War 2. Her ligger det best når det kommer skikkelige store monstre, makan så masse detaljer på dem :D

 

Denne generasjonen har begynt!! Og flere grafikktitler vil komme som: Mafia 2, Uncharted 2, God Of War 3, GT 5, Heavy Rain, Alan Wake og sikkert mangen fler :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Iceman: Jeg har Windows Vista 64bit :), så hysj.... :p

Men skal selge pcen siden den får ikke et eneste spill som jeg vil ha framover..

Nok et impulskjøp angående pcen ja!!!

 

Da får jeg holde meg til konsollene som er mye mer behageligere å spille på og har dem beste spillene.. :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Jeg kjører 64bits XP, Vista og Win7. Utnytter all ramen jeg har tilgjengelig hele tiden. 6gb merkes godt!

Så mye RAM har jeg: 512 MB of 700 MHz GDDR3 RAM

 

I tillegg har jeg Three symmetrical cores running at 3.2 GHz each, 60GB HDD, Built-in Ethernet port, Three USB 2.0 ports, Two memory unit slots og 12x dual-layer DVD-ROM :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...