Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare å kutte ut den messingen om crt skjermer MagnarP. Til ps3 og xbox 360 er hd-ready eller full hd skjermer eneste veien å gå for best resultat. Og det er jeg 100% sikker på.

 

Selfølgelig gir en hd skjerm bedre bilde på hd materiale. Om bildet er 5000-10.000kr+ bedre er noe annet.

Jeg syntes ikke det, ingen andre i familien gjorde det heller. De ble overrasket da jeg fortalte dem at spillene nå var i HD, de hadde trodd det var mye større forskjell.

 

Tror heller ikke altfor mange bruker rgb scarter på crt tv'ene sine, men så godt som alltid kompositt kabel.

 

99 % er en feig måte å si at du ikke er helt sikker på.

 

Javel? Alle europeiske tv'er er 50hz, det er PAL standarden vi bruker. De aller, aller fleste tv'er klarer likevel også et 60hz signal selv om det "bare" står 50hz på dem.

 

Jeg har kun vært borti en tv som ikke klarte 60hz signal. Jeg har selv en nesten 20 år gammel tv som også takler det.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar

Men jeg skal si noe som er 100% sant, hvorfor er nesten alle pcspill gråe?

 

Fikk lasta ned demo av COD WAW til 360 og fyrte opp COD WAW til pc, og da tok jeg det oppdragt som heter hard landing, så begynte helvette. Så at 360 versjonen knuste pcversjonen, selv jeg satt med nesten fullt på pc på min monsterpc i 1280x1024. Og nei ikke noe gale med pcen min eller skjermen osv....

 

Og det skal komme mer beviser, skal ta nokre bilder som viser det helvettes forskjellen jeg såg :D

 

Da vet jeg det til neste gang før jeg kjøper spill, alltid sammenligne med andre versjoner før kjøp

Og FC 2 til pc følte ganske livløst ut...

 

Så da blir det nok ikke pcversjoner av noen spill framover, bare til 360/PS3

Og dette sier jeg ikke for å ramme pceiere, men desverre så er dette sannheten...

Litt synd da jeg har særdeles sterk pc til 10000kr for bare maskinen og ikke drar bedre en konsollene :(

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Huh, jeg opplever det motsatte av deg. Maskinen min er langt ifra noe beist men voldtar Xboxen grafisk i så godt som alle multiplattform-spill. Uten diskusjon. Høyere oppløsning, bedre framerate, penere teksturer og effekter; Xboxen har kort og greit ikke noe å si på den. Den er dessverre ufungerende for øyeblikket (skal slenge inn en ny PSU imorra eller til helgen) og da kan jeg ta noen bilder. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Toman, det har vel noe med at konsollene har det hardwaret, og akkurat det, ikke noe annet, mens pc har masser av rart, så det må gjøres tilgjengelig for flere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...