Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Nå har noe gått opp for meg. Jeg har blandet The Godfather 2, med Mafia 2. Ble ganske skuffet da jeg leste anmeldelsen til G2, men nå har jeg noe å glede meg til allikavel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se der ja Lakus, jeg vant :D

Kjøpte Gudfaren II og Banjo-Kazooie for 300,- tilsammen i dag B)

Gode venner FTW!

Greit. You win.

 

Trodde først du hadde kjøpt de på CDON.no som for tiden kjører en 2 for 300 kampanje. Kjøpte Assassins Creed og Brothers in Arms: Hell's Highway selv. Venter på at de skal komme i posten nå, og jeg gleder meg som et barn til gjensynet med Altaìr. Av fremtidige spill er det mer eller mindre bare oppfølgere som står på lista. Mafia 2, Assassins Creed 2, Bioshock 2, God of War 3. VIrkelig året for etterfølgere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

har en 37" full hd som jeg brukte 6000 på. Er sånn midt på treet fornøyd, men det er tiganger bedre enn det 10 år gammle CRT rælet som vi hadde. Så ikke hva som sto, i tilleg til at det var 50 hz.

Lenke til kommentar
Dette henger ikke i hop: Bilde

 

 

Ahahah, oh the irony.

 

Selv har jeg en Sony Bravia 32" LCD. Var usikker på om jeg skulle ha plasma eller lcd, men fyren i butikken, som etter å ha hørt meg si at jeg skulle ha den kun for spilling loste meg bort til lcd-aparatene. Holdt først på å kjøpe fjorårets modell til 7000 ,- men pokker heller, skal jeg ha meg ny tv skal jeg ha meg ny tv, så ble årets til 8000 ,- i steden. Har ikke angret ett sekund.

Den store skuffelsen kom når jeg kobla til PS 2 for litt kos med eldere spill og fant ut at ny tv og gammel konsoll er kulturkræsj :(

 

Begynner å snuse på en PS 3 nå (har xbox 360 fra før), hva slags type er det best å kjøpe? Størst hdd og dualshock er ønskelig. Og hvordan er det egentlig med sixaxis? Er det noe som er i alle spill? Takker for svar.

Lenke til kommentar
Begynner å snuse på en PS 3 nå (har xbox 360 fra før), hva slags type er det best å kjøpe? Størst hdd og dualshock er ønskelig. Og hvordan er det egentlig med sixaxis? Er det noe som er i alle spill? Takker for svar.

Kun en versjon som er ute, 80GB med Dualshock 3. Sixaxis støtte er det ikke alle spill som benytter seg av.

Lenke til kommentar
har en 37" full hd som jeg brukte 6000 på. Er sånn midt på treet fornøyd, men det er tiganger bedre enn det 10 år gammle CRT rælet som vi hadde. Så ikke hva som sto, i tilleg til at det var 50 hz.

 

Hvis du hadde en 10 år gammel CRT så er det 99% sikkert at den støttet 60hz også. Og hadde du kjøpt en rgb scart så ville du fått mye bedre bilde enn den kompositt kabelen jeg er 99% sikker på at du brukte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...