Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk lastet ned Red faction gurilla demoen i dag den var ganske fet, men jeg merket jo at bygningene gikk om og om igjen men det kan jo bare vere på det lille stedet jeg var. Vanskelighets graden var alt for høy. det kommer evig fiender i biler eneste måten jegh greide å full føre demoen var å finne en bil og brase den inn til walkeren og knuse meg en vei ut :D Men når det er sakt var det en velndig underhodene demo.

Lenke til kommentar
Ja de har gjort det om fra FPS til TPS. Er litt spent på dette spillet, gøy å knuse ting, men er litt redd for at det bare blir nok et skytespill som blir glemt ganske fort. Slik som Fracture, der det var gøy å senke og heve terrenget i 10 min før du gikk lei.

Om du har spilt de tidligere spillene, så veit du at dette er langt bedre enn Fracture. Fysikken er en bonus. Spillet er både stort, har en god handling og leverer mange timer med bra gameplay. Bare synes vanskelighetsgraden var altfor høy, så fant jeg ut at jeg spilte dette på Easy, siden man unlocker normal etter første gjennomgang.

Lenke til kommentar

Jeg har desverre aldri testet de tidligere spillene, bare sett screenshots. Hadde planer om å kjøpe Red Faction for noen år siden, men fant ikke noen som solgte det da. Men det er bra at dette nye er bra, tror jeg skal kjøpe det, men vil se noen anmeldeser først. Litt dumt at det er så vanskelig da, liker det bedre når det er litt for lett enn litt for vanskelig.

Lenke til kommentar
Jeg har desverre aldri testet de tidligere spillene, bare sett screenshots. Hadde planer om å kjøpe Red Faction for noen år siden, men fant ikke noen som solgte det da. Men det er bra at dette nye er bra, tror jeg skal kjøpe det, men vil se noen anmeldeser først. Litt dumt at det er så vanskelig da, liker det bedre når det er litt for lett enn litt for vanskelig.

Viss du finner deg en bil blir det alt for lett :) men det er jo litt vanskelig og bedømme etter 10 minutter lang demo.

Lenke til kommentar

MagnarP: Vi snakket tidligere i tråden om hvor vanlig hd-tv var, vel.

 

Ifølge tall fra Elektronikkbransjen er antall solgte HD-klare flatskjermer nå oppe i rundt 1,5 millioner i Norge.

 

Kilde

 

Og dette var tall fra starten av 2008. Altså er ikke tall fra 2008 og starten av 2009 med, og tror nok at de ble solgt mer hd-tv'er i 2008 enn i 2007.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å ikke se på flere bilder eller lese noe særlig mer av Mafia II før det kommer ut. Har en følelse av at ser jeg for mye bilder og trailere får jeg altfor store forventninger, også kan jeg bli litt skuffet da det kommer ut. Har selvfølgelig store forventninger da Mafia er et av de beste spillene som noen gang er laget, men forsøker å kjøle det hele ned litt og ikke tenke for mye på Mafia II.

Lenke til kommentar

Der var jeg endelig hjemme :D

Ser ut som noen hadde det morsomt angående min Sverigetur ja :p

Jeg var faktisk ganske lenge i Sverige, med bare shopping osv. Var hos besteforeldrene mine i Oslo...

 

Neste store utgift er en ny TV!!!

 

Nå må jeg nok fyre opp noe diggbart som Killzone 2, er lei å se på nyheter 24/7!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...