Satori Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En del oppfølgere der ja. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nok ein dag uten noen gaming...skolen legger ein demper tenker eg. Så da er det greit helgen kommer allerede på torsdag! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilken spill går det i for deg da, Mala? Birger Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Om dagen er det vel lett balansert mellom Dragon Ball og Naruto på PS3 samt harde økter med kompiser online i World at War på 360 Endret 3. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Nok ein dag uten noen gaming...skolen legger ein demper tenker eg. Så da er det greit helgen kommer allerede på torsdag! Ikke noe gaming i helga på meg Skal til Åre ^_^ Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan skal jeg finne ut hvilken konsoll jeg bør kjøpe uten å få fanboykrig, slik det blir hvis jeg oppretter en tråd for det? Det mest objektive jeg har til nå er: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_vi...ion)#Comparison ...uten at jeg greier å bestemme meg av den grunn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Enkelt, du ser på hvilke spill som er på markedet, og så velger du de spillene du har mest lyst på. Den konsollen som trengs for å spille de spillene du kommer frem til er den du vil ha Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det er også greit å se på hvilke konsoller vennene dine har. Det er en stor fordel å kunne spille online sammen eller å byttelåne spill. Men ja, spillene burde telle mest. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lite gøy å være eneste som eier Wii i hele vennegjengen da de bare har Xbrikken. PS: Nei jeg har IKKE Wii. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spill der vennene dine spiller, og spillene du vil ha kommer! Multiplayer er en såpass stor og underholdende del (for majoriteten av oss her på forumet..) at den må tas i betraktning! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Så, for å oppsummere: 1: Les litt rundt, og se hvilket spill de forskjellige konsollene tilbyr, og hvem de i fremtiden vil tilby. 2: Tenk på hva vennene dine har. Kulere å spille sammen enn alene. 3: Tenk også hva du ellers vil ha. F.eks: Grafikk, har du eller vil du skaffe HD-tv, vil du se Blu-ray eller DVD, vil du betale for online eller vil du ha noe gratis, vil ha online i det hele tatt, foretrekker du bevegelsbasert kontroll eller standard kontroll osv. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nytt forum, nye tider..... Har skiftet nick fra Kewell79 til kewy Har også solgt PS3 og Wii , har ikke tid til 3 konsoller , nå når det kommer en liten skriker unge snart Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tok meg en par kamper på fifa 09 nå nettopp. Må si jeg var skuffendes dårlig i forsvar, ser det har blitt noen dager uten spilling nå ja ^^, Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Runna nettopp PoP (*leter etter passende smiley men finner ikke), må bare si hot damn! Slutten var både veldig bra og dårlig... Klarte å finne alle light seeds før jeg runna spillet og:P Forfriskende med en lengre sluttsekvens ihvertfall. De seneste spilla jeg har spilt har ofte hatt rulletekster som kom brått på. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Runna nettopp PoP (*leter etter passende smiley men finner ikke), må bare si hot damn! Slutten var både veldig bra og dårlig... Klarte å finne alle light seeds før jeg runna spillet og:P Forfriskende med en lengre sluttsekvens ihvertfall. De seneste spilla jeg har spilt har ofte hatt rulletekster som kom brått på. I has want PoP. Men det er dessverre langt nede på lista. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Langhelg til helgen, så det blir vel en del gaming. Tenkte jeg skulle låne Assassins Creed av en kamerat - er det noe tess? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Veldig kult - de første 5 oppdragene. Ellers ganske repeterende. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er det langt? Hvor mange oppdrag er det? Syntes jeg har hørt noe om ni men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg