Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var virkelig irritert på denne installasjonen i går ja....brude bli installert i bakgrunnen imens den laster. Meiner å ha lest at enkelte her inne har fått dette til på ein eller annen måte? Har eg drømt, eller er det noen skulte skatter i instillingene på PS3?

 

EDIT: Men fy faen for noe møkk da bebeluv, kunne jo ha spart 100,- :unsure: Nice timing gitt....men da er det ihvertfall ingenting å stusse på! Løp og kjøp folkens!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

har spilt 4 episoder nå, stilig hvordan det er bygd opp som en tv serie,

men de er ekstremt korte. når man kommer inn i spillet så blir man kjapt trekt ut igjen for og velge ny episode.

kunne ha vært litt mer sømmløst når man har installert alt slik at man ikke blir trekt ut av opplevelsen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ja ok. Da blir det innkjøp av en ny batteripack til kontrollen(ikke spør hvorfor), og re5.da håper jeg at jeg får en coop kompis med, vil ikke spille med shemale.

Lenke til kommentar
11 millisekunder unna en achievement i mirrors edge :rolleyes:

Achivementen er å klare en bane på under 11 minutter og når jeg er nesten ferdig (halvt minutt igjen), så nekter ho selvfølgelig å ta tak i ei stolpe og faller i døden. wallbash.gif

Jeg... Jeg klarte det!!! På 10:30.

Hadde det ikke vært for at ho nekta å ta imot stolpen på akkurat samme sted igjen på 9:04 og falt igjennom den istedenfor og døde en gang, så hadde jeg sikkert vært minst topp 100 på leaderboards...

Lenke til kommentar

Sitter med RE5 om dagen. Spillet er utrolig lekkert, virkelig eit spill som imponerer grafisk. Spillet blir litt for action orientert og skrekken er stort sett ingen sted å finne. Kontrollene er så som så, men man blir vandt med det relativt kjappt. Likte man RE4 liker man nok dette her også :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...