Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snuffs... Nå reiser jeg fra mine konsoller om 1 time og 15min, skal til Oslo - Sverige så jeg kommer til å savne dem. Heldigvis har jeg PSP å spille på pheeew :p. Dem spillene jeg kommer til å savne til konsollene er Killzone 2, LBP, Uncharted og Lips :p

 

Se der ja. Han reiser OM noen timer og skal være borte lenge. Han reiser ikke I noen timer.....

 

Win.

Lenke til kommentar

Ja? Hvor står det at han er på en tur as we speak?

 

AltsÅ: Han sier han kommer til å savne konsollene og spillene sinde når han drar på en tur som tar noen timer.

Jeg poengterer at vi snakker om å savne spill og konsoller. I do not see where you win, and therefore, you fail.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

1. Han skal på tur som tar noen timer. Han sier han vil savne konsollene og spillene sine.

2. Jeg stedfester at vi faktisk snakker om å savne konsoller og spill på en tur som bare tar noen timer.

3. Du begynner å fable om på og i.

4. ??????

5. You fail.

 

En svneksetur tar absolutt ikke mer enn noen timer. Uansett ser jeg ikke hvorfor du begynte å mase om det, da det ikke var noe galt med setningen min.

Lenke til kommentar

"Han skal på tur som tar noen timer."

 

Det skal han så visst ikke. Han skal til Sverige. Sverige er ikke et tettsted i Norge. Det er et land. Et land som man gjerne besøker i mere enn noen timer.

 

Teh conclusion is: U be the failest fail on earth.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar

Når noen sier "Jeg skal til Sverige" betyr det som regel inn-handle-ut.

Om noen sier "Jeg skal til Gøteborg/whatever" betyr det gjerne å være der litt lengre.

 

Uansett har ikke du noe mer grunnlag for din påstand enn det jeg har for min frem til Toman avslører sin Sverige-plan for oss, så hva om vi begge to STFU'er?

Lenke til kommentar

Vel... som regel når jeg tenker "dra til Sverige" tenker jeg være der noen dager. Spesielt når det er midt i påskeferien.

 

Dessuten bor vel Toman på Vestlandet eller noe? Ikke særlig vits i å dra på handletur til Sverige når det tar flere timer å komme seg dit?

 

Ferdig diskusjon. Jeg vant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...