Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Nja, foregår i 3.person slik sett. Men man kan vel ikkje akkurat sammenligne det med RE4 og 5 heller, som legger fokus på action fremfor horror.

 

Nja, foregår i 3.person slik sett. Men man kan vel ikkje akkurat sammenligne det med RE4 og 5 heller, som legger fokus på action fremfor horror.

 

EDIT: Har du dette bebeluv? Eg tror det vil falle i smak for min del ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1080p på 32" er tull

Det er nok ikke tull :)

Broren min har FULLHD på sin 32" og den kostet 9000kr :). Og jeg ser det er ikke noe bullshit, mye skarpere menyer spesielt hos PS3 ser jeg det lett...

Skarpere menyer? Det er den eneste forskjellen du ser? Da hadde jeg klart meg uten.

 

Og grafikken til GEars 2 og Killzone 2 blir mye bedre mener jeg :)

Men den tven som har ambilight i 32" har ikke FULLHD desverre, ikke til den summen av 7000kr. Må sikkert ut med 9000kr med FullHD med ambilight til Philips...

Lenke til kommentar
Og grafikken til GEars 2 og Killzone 2 blir mye bedre mener jeg :)

Men den tven som har ambilight i 32" har ikke FULLHD desverre, ikke til den summen av 7000kr. Må sikkert ut med 9000kr med FullHD med ambilight til Philips...

Det holder lenge med 32" Ambilight, om du har lyst på Ambilight i det hele tatt. Placebo effekten er virkelig sterk.

 

EDIT: Har du dette bebeluv? Eg tror det vil falle i smak for min del ihvertfall.

Nei, faktisk ikke. Blir redd bare jeg hører på lydene ute i XMB menyen :p Prøvd demoen bare, altfor skummelt for meg.

Lenke til kommentar
Til dem som har FULLHD tver, er det noe store forskjeller mellom FULL og vanlig hd i for eks Wipeout HD til PS3?

Vil nesten vite før jeg velger en TV :p

 

 

 

Eg kan kjøre ein sjekk seinere i kveld. Syns ihvertfall bildet er sylskarpt i full HD, men mye av det bedre intrykket kommer jo av at skjermen i sein helhet er mye bedre enn den gamle eg har :p

Lenke til kommentar

Kommer selvfølgelig an på prisforskjellen, men gå heller for en skjerm med god bildebehandling enn en med høy oppløsning. Oppløsning er nemlig ikke synonymt med kvalitet. En venn av meg har en 1080p skjerm, men jeg kan banne på at min gir ett bedre bilde. Han har kanskje oppløsningen, men fargene er ikke like klare og definerte. Så om du har mulighet til å se skjermen live før du kjøper så gå etter den som ser best ut, og ikke hvilken som har høyest oppløsning.

 

Selvfølgelig, om begge skjermene er tilnærmet like på den fronten er det bare å kjøpe 1080p, men avhengig av sitteavstanden og om du skal bruke den til PC eller ikke vil jeg fremdeles stå ved mitt og si at 1080p på en 32" er tull.

Lenke til kommentar

bruker du Tven mye til Blu-ray kjøp en 40" 1080p skjerm

bruker du TV til spilling kjøpe en 720p skjerm

og heller kjøp en ny TV neste gen.

 

enig med deg lapskaus, 32" er alt for lite for 1080p mener nå at 40" også er på kanten

Endret av TearJacK
Lenke til kommentar
Skarpere menyer? Det er den eneste forskjellen du ser? Da hadde jeg klart meg uten.

Og grafikken til GEars 2 og Killzone 2 blir mye bedre mener jeg :)

Da begynner vi å snakke. ;) Likevel er Gears 2 laget i 720p går jeg ut ifra, så jeg skjønner ikke at det blir på mye bedre på en TV med 1080p.

Lenke til kommentar

Har du sett på Sony sin W4000? Modellen jeg linker til har Full HD på sine 40" og har ellers fått veldig mye skryt for sitt gode og krystallklare bilde. Den skal takle bevegelser svært godt også, noe som er svært viktig i spill. Koster heller ikke mer enn 7500 hos Pixmania. En anmeldelse kan du lese hos TrustedReviews. Veldig god side med innholdsrike anmeldelser av forskjellig elektronikk.

 

Ville tatt den med i vurderinga ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...