head_hunter Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 La til en poll. Si ifra hvis den bør endres Du kan jo legge til lerret på størrelsene Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vil påstå at du ikke merker det på ~5ms. Jeg har 8ms responstid, men jeg merker fortsatt ikke noe etterslep (så lenge den ikke er veldig kald) Men i forhold til CRT så er det ikke noe som heter delay på bildesignalet da (at hele bildet kommer senere)? Jeg ble litt interessert i det her siden noen ganger har følt at spilla jeg spilte på dataen osv hadde bedre respons, men det var kanskje frameraten. Eneste jeg kan av og til merke er tearing, men det er vel xboxen sin feil... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Full Spectrum Warrior Ååå, de gode minnene! Kom nettopp på tittelen til dette spillet igjen. Skikkelig taktiske greier Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vil påstå at du ikke merker det på ~5ms. Det er langt fra umulig å merke etterslep, faktisk ganske lett. Har en venn med en ViewSonic VG910b, og den har ekkelt mye etterslep. Han påstår at han ikke legger merke til det og mener den er like god som min skjerm (Samsung 226CW) som jeg også merker etterslep på. Det er bare å ha en litt mørk bakgrunn og flytte og snu på musa en god del. Det må være en CRT eller LED skjerm for å ha ikke-merkbar etterslep. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Er det merkbart på en vanlig bakgrunn da? Kan det være et problem/irritasjonsmoment i et vanlig fargefylt spill. BTW: http://www.giantbomb.com/news/quite-possib...er-played/1071/ En nod til GTA 4 eller Max Payne^^ Endret 7. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er ikke mye etterslep på denne skjermen (5ms med forskjellige "bedringer", så Samsung selger den som 2ms) men å si at jeg ikke merker det er for dumt. TrackMania, som er det spillet hvor det er lettest å se etterslep (uten motion-blur) er veldig snilt med skjermen. Skrivebordsbruk er ikke. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 La til en poll. Si ifra hvis den bør endres Du kan jo legge til lerret på størrelsene Hm... Lar det stå slik jeg, rekner med de som har lerett har et bilde som er større en 70" Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ser at jeg er den med minst skjerm så langt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har 37". Passer helt perfekt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 32" tv og 80" lerret. Er tv'n som blir mest brukt, så noterte meg selv som 30-40". Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Et annet problem jeg la merke til var at mange spill ofte fikk dårligere framerate når man spilte i HD. Det var kanskje den største grunnen til at jeg solgte den. Framerate er det viktigste for meg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Haha, da er det jo en helt annen ting! Hvis du må spille SD på en HD skjerm er det ikke et tema engang. Men, da er det altså å koble en pc til tv du tenker på? Da ville jeg hatt HD uansett. Å bruke en pc koblet til tv med SD oppløsning er helt ubrukelig for skrivebordsbruk, og HD filmer er jo plutselig helt uaktuelt uansett. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Frameraten vil ikke være forskjellig på SD / HD skjerm. Det hørtes ut som en dårlig svenskvits. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er nok bare PC-spill som opplever dårligere framerate ved høyere oppløsninger. Vet ikke helt med konsollspill; de er laget for og i HD oppløsninger. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) 42" plasma i stua og 32" lcd på soverommet:) en x360 til hvert sted:) Endret 7. april 2009 av zell Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har en 46" lcd i stuen og en 32" lcd på soverommet. Hadde en 40" i stuen før, men byttet den ut fordi den ikke hadde mer enn 1 HDMI inngang og bildekvaliteten ikke var helt på topp. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 24" med full-HD. Før hadde jeg en 26" HD-ready, men solgte den og kjøpte monitor til PC-bruk, og har uheldigvis ikke plass til TV også. Funker i grunnen fjell med 24" . Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 42" full-HD har jeg. TV'n min kan alt. Litt forskjell fra den 28" kassetv'n jeg hadde før. Lenke til kommentar
TearJacK Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 jeg eneste som bruker PJ med over 70" her Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Om fem år er du ikke den eneste. B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg