Laland Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er rimelig sikker på at det er uendelig med fiender opptil flere plasser i spillet. Gruelig irriterende. Det har for min del vært mer frustrasjon enn glede med enspilleren sålangt. Spiller på Hardcore. Både den vennlige og fiendtlige AIen er til tider ubrukelig, det er plasser jeg bare blir irritert og andre steder drøyer kampene ut i det ugudelige. Veldig, veldig lite morsomt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg løper som regel rett inn i fiendene og feier dem ned på kloss hold, så disse usynlige checkpointene har jeg merket fint lite til, 10hi. Jeg føler dog med deg i at det er irriterende at de er der. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er rimelig sikker på at det er uendelig med fiender opptil flere plasser i spillet. Gruelig irriterende. Det har for min del vært mer frustrasjon enn glede med enspilleren sålangt. Spiller på Hardcore. Både den vennlige og fiendtlige AIen er til tider ubrukelig, det er plasser jeg bare blir irritert og andre steder drøyer kampene ut i det ugudelige. Veldig, veldig lite morsomt. Ja, det mener jeg også! Jeg har tenkt flere ganger, at jeg er sikker på at det kommer flere og flere fiender helt til du går videre, akkurat som i COD3. I tillegg, er det DU som må gjøre absolutt ALT! Selvfølgelig treffer skuddene til de du har med deg noen ganger også, men hvis de står 5 meter unna en fyr, så virker det som om det ikke gidder å løfte våpenet sitt engang. Jeg har slengt noen gloser til de dumme dustemiklene som jeg har med meg, vel vitende om at de ikke kan høre hva jeg sier. Men det funker for min del Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bra det funker litt bedre når vi spiller multiplayer! ^_^ Men det er veldig slik du sier, man er en enmannshær. Kameratene gjør ikke annet enn å ikke-dø. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Apropos enmannshær: Jeg måtte le litt da jeg fikk en minigun i hendene og skulle bare spasere fremover mens jeg meide ned all motstand. "Dette er vel litt over kønten" tenkte jeg mens jeg holdt avtrekkeren inne og spaserte nedover gatene. Det var morsomt de første 50 meterne, men da jeg skjønte at denne seksjonen skulle vare en stund ble jeg kjapt lei. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Endelig noe fra L.A. Noire. Det kommer allerede våren 2011. Håper vi får noe gameplay også snart. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Han første fyren ein ser i grå dress og hatt der må jo vere basert på han eine i Mad Men: http://www.imdb.com/media/rm1413255424/nm1837590 Endret 11. november 2010 av Einride Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg er også veldig overbevist om at det er samme fyren. Likheten er for lik. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Syns faktisk eg såg flere kjente fjes inni der eg Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Spiller for tiden Bioshock og jeg føler meg mer eller mindre skitzofren. Elsker og hater det om hverandre. Fler som opplever det? =P Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hva er det du hater? Selv elsket jeg hvert eneste sekund av det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Rundet just God of War: Ghost of Sparta. Dette er enda bedre enn Chains of Olympus, og trolig det beste spillet jeg har spillt på PSP. Grafikken er helt sjuk. At det er mulig å presse så mye ut av PSP er utrolig. I tillegg skjedde det veldig mye på skjermen, uten tegn til lagg. Jeg må også si at jeg faktisk likte dette bedre enn GoW 3. Hvorfor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Spillte litt DeathSpank: Thongs of Virtue i går digger hun psycho bibliotek dama Har kanskje dårlig humor, men jeg elsker humoren i spillet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Spesielt...ser Vg har testet Kinect spill. Og dem gir spillene som blir slaktet bra og det som er bra dårlig... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg kan absolutt ikke forstå VG's Dance Central karakter... Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Rundet just God of War: Ghost of Sparta. Dette er enda bedre enn Chains of Olympus, og trolig det beste spillet jeg har spillt på PSP. Grafikken er helt sjuk. At det er mulig å presse så mye ut av PSP er utrolig. I tillegg skjedde det veldig mye på skjermen, uten tegn til lagg. Jeg må også si at jeg faktisk likte dette bedre enn GoW 3. Hvorfor vet jeg ikke. [/quote Running Takedown er sykt fett:P Skulle hatt det i 3ern også.. Bare prøvd demoen, men veldig bra grafikk ja:P Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 XB Live nede for telling eller? Ble discet og kommer meg ikke på. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 XB Live nede for telling eller? Ble discet og kommer meg ikke på. Nei, funker fint her Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ja der kom den seg jammen her også. Helgen er reddet Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Tok å fjerna visse uregelmessigheter på PSN/Live, trenger ikke backstabbere som ikke tålerer at man noen liker x over y i konsollverden. Men back on track, hvilke spill folket gleder seg iløpet av 6-7 måneder fram i tid da? Og har noen her spilt Transformers War For CyberTron? Synes det spillet var bra når jeg fikk det idag , anbefales til alle Transformers fans og nye fanskaren alike Endret 12. november 2010 av Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg