cuberen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jepp, blir sikkert artig:) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg gjorde det jeg ikke jeg skulle gjøre, tok å forhåndbestilte Call Of Duty Black Ops Prestige Edition Er noe fryktelig gale med meg, kansje jeg skal melde meg inn i luksusfellen eller noe spillavrusing for dette her er sykt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Meld deg på i luksussmellen hos Kristian Valen i stedet for Fikk GoldenEye idag. Eller, fikk hentelapp. Skal ned og hente det nå etterpå. Ser at spillet får gode kritikker, så jeg gleder meg faktisk til å spille det nå. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Nå burde vel snart butikkene sende ut Black Ops ja? Bestilte på Elkjøp for leeengee siden når det var på tilbud for 349,- så nå er jeg spent om bestillingen fortsatt ligger der. Ideelt sett burde vel det blitt sendt i morgen. Endret 5. november 2010 av Quagles Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nei egenltig i dag, siden posten ikke får gjort noe særlig på en lørdag har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nei egenltig i dag, siden posten ikke får gjort noe særlig på en lørdag har jeg inntrykk av. Ser man det ser man det, Elkjøp gudene må ha hørt sutringen min. Fikk ordebekreftelsen nå, og det betyr som regel at det har blitt sendt. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fekk nettopp ordrebekreftelse/kvittering her selv, så tror det betyr at spillet blir sendt veldig snart Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg fikk også nå, men fra elkjøp. Var så sikker på at jeg bestilte fra lefdal da jeg bestilte hardened edition til 599,-. Da må jeg ha bestilt på en eller annen kampanje elkjøp har hatt. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Black Ops on the way, men så stikker eg hjem på friuke på søndags kveld av....Så da får eg faktisk ikkje spillt det før fredagen tidligst Lenke til kommentar
Einride Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Black Ops on the way, men så stikker eg hjem på friuke på søndags kveld av....Så da får eg faktisk ikkje spillt det før fredagen tidligst Tsk, dårlig timing, mann! Fekk òg kvittering for ordre frå Elkjop om Black Ops no. Så då har eg det forhåpentligvis på release. Igjen. Elkjøp ser ut til å skjerpa seg i det siste Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 CDON sendte også min utgave av COD: Black Ops Prestige Edition i dag. Blir morsomt med RC, og spillet blir sikkert morsomt det også. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nice!!, hvilken plattform valgte du det til? Min ble ikke sendt, men skjønner jo hvorfor fordi jeg bestilte det idag for noen timer siden hehe Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så, dere klarte å huske at dette ikke var sist kjøpte spill-tråden i hvor mange poster? 4? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Dette inngår vel i noe av det mer spesielle jeg har sett på tv-spillfronten. Altså jeg får mail fra Game.co.uk med tilbud og dette spillet lå under "Top preorders". Endret 5. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Da er en trailer av det kommende iPad,iPhone og iPod Toutch spillet Infinity Blade ute...ser rimelig heftig ut! Endret 5. november 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Damn, grafikken er syk! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ser veldig godt ut ja, får min iPhone 4 neste uke så får begynne å snuse litt på den platformen også Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Gled deg. Flere godbiter til iOS Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Det der ser helt sykt ut!! Må vel invistere i ny iPhone snart Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det ser veldig imponerende ut til å være på en telefon, men kommer ikke til å kjøpe en iPhone for det uansett, har ikke bruk for det tror jeg og virker rart å spille på. Nice!!, hvilken plattform valgte du det til? PS3, så er bare å si fra hvis noen vil spille sammen etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg