Toman18 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bestilte også Epic Mickey for den prisen der, vurderer også James Bond GoldenEye Limited Edition Lenke til kommentar
Apno Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bestilte også Epic Mickey for den prisen der, vurderer også James Bond GoldenEye Limited Edition Du burde kjøpe deg Kinnect isteden, det er ganske bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror jeg også skal slenge inn en bestilling på Epic Mickey. Norsk tale får bare være til den prisen. For alt jeg vet kan det gjøre spillet bedre. Eller det kan bli helt grusomt Fullførte Professor Layton and the Lost Future ikveld. Et herlig spill med mange flotte gåter, samt en flott historie og en rørende slutt. Likte det bedre enn Professor Layton and Pandoras Box, men usikker på om det er bedre enn Professor Layton and the Curious Village. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror jeg også skal slenge inn en bestilling på Epic Mickey. Norsk tale får bare være til den prisen. For alt jeg vet kan det gjøre spillet bedre. Eller det kan bli helt grusomt Fullførte Professor Layton and the Lost Future ikveld. Et herlig spill med mange flotte gåter, samt en flott historie og en rørende slutt. Likte det bedre enn Professor Layton and Pandoras Box, men usikker på om det er bedre enn Professor Layton and the Curious Village. Jeg har jo bare Curious Village og Pandoras Box, men tror ikke jeg klarer å velge hvilket som er best. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Bestilte også Epic Mickey for den prisen der, vurderer også James Bond GoldenEye Limited Edition Du burde kjøpe deg Kinnect isteden, det er ganske bra. Er allerede for sent, har allerede bestilt Epic Mickey, Super Smash Bros Brawl og James Bond GoldenEye Limited Edition plukker jeg opp imorgen for 599kr og tok en bestilling på Final Fantasy VII Advent Children Blu-Ray, da har jeg allerede svidd av 1200kr som kunne gått til Kinect, men takk for tilbudet Endret 4. november 2010 av Toman Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Om dere har lyst til å få et inntrykk av Kinect kjører GiantBomb live stream nå hvor de spiller. Finner den her! Kinect Sports har et overraskende stort musikkbibliotek! Haha takk for link. Lo litt av Kinectimals(eller hva det het), når spiller kommenterte: "Who feeds a cat carrot? Cmon..." Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ingenting som har gitt meg "wow" vibber fra Move eller Kinect enda. Så tror jeg holder meg unna. Får heller bruke wiien om jeg skal ha noe motion greier. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Sjekka ut IGN sin anmeldelse av Dance Central (http://uk.xbox360.ign.com/articles/113/1132366p1.html). Nå fikk jeg lyst på X360 og Kinect, synd jeg bare har råd til å ha én konsoll Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stusser veldig på at de gav "Lasting appeal" bare 7.5 med tanken på at Harmonix snakket om å komme med noe ala Rock Band DLC-støtte. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Elkjøp/Lefdal sine nettsider sier at Sly Collection HD kun kan spilles med Move kontroller. Er dette sant? Jeg finner ingen indikasjon på dette noen andre steder. Edit; F.eks sier gamezone.no at det er støtte for Move, ikke at det er påkrevd. Jeg vil bare være helt sikker før jeg evt. bestemmer meg for noe. Endret 5. november 2010 av Saapa Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Rimelig sikker på at det ikke er påkrevd. Er nok ikke mange spill som kommer med kun Move suppoert, da dette vil ekskludere 90% av kundemassen. Vil tro at alle AAA spill kommer med støtte både for DS3 og Move, som f.eks. Killzone 3. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nope, det er kun minispillene som kan brukes med Move. Altså Move er IKKE påkrevd for å spille Sly 1-3. Tror til og med at minispillene kan spilles med vanlig håndkontroller. Anbefaler alle som liker plattformspill å kjøpe denne samlingen, Sly-spillene er ren morro Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fikk plukka opp denne idag Stilig kontroller, skal bli gøy å spille et bra James Bond spill igjen, lenge siden sist Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Til min store forskrekkelse så finner jeg ikke igjen ordren som inneholder min forhåndsbestilling av COD: Black Ops på Elskvip.no... Hva er det som skjer... Noen andre som har forhåndsbestilt dette hos Elkjøp og som fremdeles har ordren når de logger inn på sidene deres? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Til min store forskrekkelse så finner jeg ikke igjen ordren som inneholder min forhåndsbestilling av COD: Black Ops på Elskvip.no... Hva er det som skjer... Noen andre som har forhåndsbestilt dette hos Elkjøp og som fremdeles har ordren når de logger inn på sidene deres? Finner det ikke jeg heller. Det er dog på lefdal.com jeg har bestilt, men det er jo egentlig det samme. Men har opplevd det å ikke finne ordren når jeg logger inn før. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Min er også forsvunnet i fra Elkjøp sine sider Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Har dere ordrebekreftelse på mail? Jeg finner nemlig ikke den heller nå. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har den ennå på mail heldigvis. Så har "bevis" dersom elkjøp mener at jeg ikke har bestilt det etc... Lurer på når de sender det ut egentlig. Tviler på at vi får det på tirsdag, ofte er elkjøp trege med å sende ut. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg har den ennå, kanskje siden min ligger i en ordre med 2 andre spill. Nå har også "00000000..." (Kommer på spill derfra av en merkelig måte) kommet som sendingsnr, betyr kanskje at de har sendt mitt da. Fikk James Bond Bloodstone i dag, på lansering, ikke verst Elkjøp.. Endret 5. november 2010 av lyon Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Trur et sendingsnummer på 000000 osv betyr at det er sendt ja. Heldige deg Kjenner det kribler litt i magen nå, sannsynligvis ikke mange dagene til jeg har det i postkassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg