Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Game Dev Story er så arkade du kan overhodet få det. Og så avhengighetsapende som du kan overhodet få det :p

Damn, der skaffet jeg det. Siden dere er så gode til å overtale. Noen flere spill/apps som er verdt å skaffe?

Jøss, jeg må virkelig takke dere. Dette spillet var bare helt konge!

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Oii du kan si det ja, men da kan jeg jo si at Uncharted 2 eier samtlige Rock Band spill så det gynger etter... Formuler neste gang mer er du snill

Haha såret jeg deg? Du blir så touchy med en gang noen sier noe negativt om noe rundt PS3, selv når jeg ikke nevner noe negativt om noe med PS3.

Jeg synes det bare var så merkelig i at God of War lå under Rock Band 3. Jeg sa aldri at God of War 3 var dårlig heller, jeg bare nevnte at det var merkelig i at Rock Band 3 eide såpass på Metacritic, selv før God of War 3 som var et fantastisk spill. Spesielt på grunn av sjangern har blitt ødelagt av Guitar Hero over de siste årene. Dessuten du kan ikke sammenligne Rock Band med Uncharted. Hvordan i helvete har du den logikken? Musikalskt eier Rock Band 3 jo Uncharted 2, grafisk messig så eier Uncharted 2 Rock Band 3 så visa versa fram og tilbake omega.

Men i tillegg så har jo Rock Band 3 klart å kjørt sjangern på plass, så kanskje derfor den får så posetive anmeldelser og. Istede for bare "party"-spill, så blir det jo også en tutorial for å gjøre tingene i IRL. Å lære deg det ordentlig denne gangen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det var det jeg frykta uansett, jaja da får ikke MS mine 1200kr. Da kan jeg heller svi av 1200kr på spill jeg vil ha om det er i billig klassen eller i den dyre klassen :)

Og Maury, karakter er ikke alt btw, jeg gir egentlig heindundrenes blaffen i karakterer, men siden du måtte nevne noe imot PS3 så kan jo jeg og få lov til å si at ROck band eier samtlige 360 spill som skulle bli så store "revolusjon" osv ;)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Ikke overaskende så får diverse Kinect spill rimelig labre reviews...huff så mange som kommer til å bli skuffet!

http://www.eurogamer.net/

6/10 og oppover er ikke så gale da. Så når kinect får 3/5 osv så er det ikke noe gale, men bare ikke fullt så bra som Kudo og Greengerg skulle ha det til å være. Ms forventer at Kinect skal klare å selge 5 mil units innen jul. Move har vell bare solgt 1.5 mil units så langt?

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Her har vi den generele kundegruppen for Kinect på klippet under. Kinect har artig teknologi men det er noe som nok dem fleste voksne gamere kommer til å synes er kult i ca 5min eller kanskje 10min om vi skal ta litt hardt i. Microsoft regner jo med at dem skal selge rundt 5 milioner Kinect før året er over..godt mulig dem får det til men det kan umulig være fra den generele gamer der ute. Tviler sterkt kontrollerne blir lagt ned, Fable 3/Halo Reach blir satt i hylla for Kinect sine utrolig simple og enkle spill. Min er så full av støv at den nesten er blitt hvit...men hva vet nå jeg.. ;)

Lenke til kommentar

Det var det jeg frykta uansett, jaja da får ikke MS mine 1200kr. Da kan jeg heller svi av 1200kr på spill jeg vil ha om det er i billig klassen eller i den dyre klassen :)

Og Maury, karakter er ikke alt btw, jeg gir egentlig heindundrenes blaffen i karakterer, men siden du måtte nevne noe imot PS3 så kan jo jeg og få lov til å si at ROck band eier samtlige 360 spill som skulle bli så store "revolusjon" osv ;)

Så da blir det kjøp? :p

Lenke til kommentar

Ikke overaskende så får diverse Kinect spill rimelig labre reviews...huff så mange som kommer til å bli skuffet!

http://www.eurogamer.net/

6/10 og oppover er ikke så gale da. Så når kinect får 3/5 osv så er det ikke noe gale, men bare ikke fullt så bra som Kudo og Greengerg skulle ha det til å være. Ms forventer at Kinect skal klare å selge 5 mil units innen jul. Move har vell bare solgt 1.5 mil units så langt?

Ikke rart de forventer det, har du sett hvor mye de har reklamert for produktet? Som jeg har sagt fra dag 1 blir det nok aldri kjøp av Kinect for min del, hele konseptet virker svært labert og noe jeg nok blir lei i løpet av 10min og mangler vanskelighetsgrad. Fitness? Treningsstudio, sport. Dansing? Ok den hadde det kanskje vært greit å ha Kinect for istedenfor å ta dyre danse timer, men ingen interesse for det.

Nei takk er fornøyd med ps3, håndholdte, 360, wii, og trenger ikke en gimmick som Kinect. Selv foretrekker jeg å spille alle wii spill med classic controller framfor nunchuck og remote.

Lenke til kommentar

Oii du kan si det ja, men da kan jeg jo si at Uncharted 2 eier samtlige Rock Band spill så det gynger etter... Formuler neste gang mer er du snill

Haha såret jeg deg? Du blir så touchy med en gang noen sier noe negativt om noe rundt PS3, selv når jeg ikke nevner noe negativt om noe med PS3.

Jeg synes det bare var så merkelig i at God of War lå under Rock Band 3. Jeg sa aldri at God of War 3 var dårlig heller, jeg bare nevnte at det var merkelig i at Rock Band 3 eide såpass på Metacritic, selv før God of War 3 som var et fantastisk spill. Spesielt på grunn av sjangern har blitt ødelagt av Guitar Hero over de siste årene. Dessuten du kan ikke sammenligne Rock Band med Uncharted. Hvordan i helvete har du den logikken? Musikalskt eier Rock Band 3 jo Uncharted 2, grafisk messig så eier Uncharted 2 Rock Band 3 så visa versa fram og tilbake omega.

Men i tillegg så har jo Rock Band 3 klart å kjørt sjangern på plass, så kanskje derfor den får så posetive anmeldelser og. Istede for bare "party"-spill, så blir det jo også en tutorial for å gjøre tingene i IRL. Å lære deg det ordentlig denne gangen.

God of War 3 kan sammenlignes med Rock Band 3, men Uncharted 2 kan ikke sammenlignes? Ære være folks logikk idag... Ingen av de to kan sammenlignes med Rock Band 3

Lenke til kommentar

Så da blir det kjøp? :p

Kansje til jul, men håper det kommer noe skikkelig hardcore kickass titler til Kinect, ikke det som kommer nå hehe :p

Lenke til kommentar

:lol:

Kanskje vi burde ha satt den ute på tunet og danset rundt den?

Aner ikke om folk har sett dette, men er verdt å ta en titt.

Ocarina of Time 3DS gameplay.

Ser ut som at vi får styre på den gode gamle måten. Altså uten å bruke pennen. Det er bra.

Edit: 3DS har kun en spake, får ikke håpe det blir klønete å styre pga det. Skjønner ikke hvorfor ikke håndholdte konsoller kan ha to spaker. Det kan umulig være så vanskelig å lage en ekstra vel?

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...