nubbiz Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jess, endelig fikk jeg bestilt Enslaved. Koster under £20 på Amazon.co.uk; 190,- for å få det innen ti dager. Det er neimen ikke verst. Da har du noe å se fram til! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ja, for for 190 kroner skal det være svært lite å klage på med det spillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har hele tiden vært litt skeptisk til GoldenEye, men etter denne anmeldesen steg forventningene litt. http://wii.ign.com/articles/113/1131501p1.html Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Yeah. GoldenEye kommer snart i posten(y) Hva er greia med at PS3 Dead Space 2 collectors edition ikke innholder Replica'n? Den har Extraction med move støtte istenden.. Men I USA har den begge? Pakk u EA Endret 2. november 2010 av lyon Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Den retrokontrollen i gull som følger med den spesielle utgaven GoldenEye er nice. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 God videoanmeldelse, men IGN har aldri vært min store greie, alle spill pleier å få gode karakterer der. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Den retrokontrollen i gull som følger med den spesielle utgaven GoldenEye er nice. Jepp, og den har jeg bestilt Måtte ha en skikkelig classic kontroller uansett, så da var det et enkelt valg å gå for den utgaven. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Jeg husker vi hadde en sånn stor spesiell N64 kontroll i gull. Vi var veldig stolt av den. Endret 2. november 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Synes Updaten til xbox`en var bra. Bare gode ting og si om den. Spesielt Zune har fått seg en real fint løft. Her var designet mye bedre og stilligere enn min Apple Tv. Samt jeg liker de hvite enkle 2010 vinduene i dashbordet Endret 2. november 2010 av Bare Ban Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Nytt spill som kommer til samtlige Apples iProdukter fra Epic....rimelig syk eyecandy. tmp.html EDIT: Snubblet over det her som også ser jo rimelig heftig ut..... ser du det også på iPad. Endret 3. november 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg husker vi hadde en sånn stor spesiell N64 kontroll i gull. Vi var veldig stolt av den. Høres ut som en skikkelig sigøynerkonsoll. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg husker vi hadde en sånn stor spesiell N64 kontroll i gull. Vi var veldig stolt av den. Høres ut som en skikkelig sigøynerkonsoll. Eh hva mener du? Til N64 hadde vi den vanlige grå kontrollen som fulgte med også kjøpte vi en som var litt lillagjennomsiktig som var lik den vanlige grå i formen. I tillegg hadde vi to kontroller som var litt større og den ene var svart og den andre var i "gull". Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 merkelig at ingen av de store norske sidene har anmeldt djhero 2... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Nytt spill som kommer til samtlige Apples iProdukter fra Epic....rimelig syk eyecandy. tmp.html EDIT: Snubblet over det her som også ser jo rimelig heftig ut..... ser du det også på iPad. Har prøvd demoen på iPhone 4. Den er syk imponerende! Vil grafikk til og lage det på en "tlf". Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) merkelig at ingen av de store norske sidene har anmeldt djhero 2... Det er i vært fall en Endret 3. november 2010 av MrViolet Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Haha Rock Band 3 er på plass nummer 4 av spillene i år så langt med høyest score på Metacritic. Å EA markedsfører så vidt dette fantastiske spillet, til tross for at spillet har revulosjonert hele musikkspill sjangern etter den vendingen Guitar Hero har nærmest ødelagt sjangern. EDIT: Haha, og det eier God of War litt på Metacritic. Endret 3. november 2010 av Maury Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Oii du kan si det ja, men da kan jeg jo si at Uncharted 2 eier samtlige Rock Band spill så det gynger etter... Formuler neste gang mer er du snill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg vil ha Shadow Complex 2. http://www.eurogamer.net/articles/2010-11-03-epic-has-sweet-shadow-complex-2-ideas Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Nytt spill som kommer til samtlige Apples iProdukter fra Epic....rimelig syk eyecandy. tmp.html EDIT: Snubblet over det her som også ser jo rimelig heftig ut..... ser du det også på iPad. Har prøvd demoen på iPhone 4. Den er syk imponerende! Vil grafikk til og lage det på en "tlf". Hvor fant du den? Finner den ikke på App store? Det eneste jeg finner fra Epic er Epic Citadel. Holy mama, Epic Citadel ser i hvertfall jævlig bra ut! Ser mye bedre ut enn Wii spill på Retina skjermen hvertfall. Endret 3. november 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ikke kjøp Game Dev Story. Du klarer ikke legge det fra deg. Jeg har spilt det i syv timer nå. SYV TIMER. Jeg satte New Vegas på pause for å prøve det, og først nå lagret- og skrudde jeg av. Hjelpes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg