Cloudemyx Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Aldri vært borti den siden før. Jeg får se, men takk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Dashboard-updaten kommer i dag, for 360 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dashboard-updaten kommer i dag, for 360 Gjør den? Så moro! Er veldig lei av å ikke kunne sitte å snakke i party altså! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Andre som har bestilt Sims 3 til konsoll hos Elkjøp som venter enda på spillet? Sjekket med dem og det var vist forsinket fra levrandør....håper det kommer iløpet av uka ellers tørr jeg ikke å sove i samme rom som dama som blir noe sur av å vente. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Forøvrig fikk jeg ENDELIG bestilt Tales of Vesperia som jeg har ønsket lenge men har alltid vært litt usikker på å betale full pris 599, men ved ren tilfeldighet fant jeg det til 280kroner i dag, så da skal jeg si meg svært fornøyd. Vesperia sparker rumpa til de andre Tales-spillene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jess, endelig fikk jeg bestilt Enslaved. Koster under £20 på Amazon.co.uk; 190,- for å få det innen ti dager. Det er neimen ikke verst. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Har faktisk litt lyst på Kinect etter all den hypen det er rundt den, er så dritt den er såpass dyr, og den mangler et par features som de lovte skulle være til lansering, stemmegjennkjenning for eks hadde vært heftig å bare si play til 360en så starter den spillet , men kansje senere. Men siden jeg er så gadgetfreak og alt mulig gamer så kansje det blir et kjøp Endret 1. november 2010 av Toman Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Andre som har bestilt Sims 3 til konsoll hos Elkjøp som venter enda på spillet? Sjekket med dem og det var vist forsinket fra levrandør....håper det kommer iløpet av uka ellers tørr jeg ikke å sove i samme rom som dama som blir noe sur av å vente. Nei, har ikke bestilt det fra Elkjøp, men jeg var innom Elkjøp i dag for å se etter det, men fant det ikke i butikken der heller. Kjøpte det på Spaceworld. Har ikke fått testa det enda, men gleder meg litt. Jeg kjøpte også sånn Shooting Attachment til Move på Spaceworld for 199,-. Synes det var ganske billig i forhold til Elkjøp, som selger den for 399,- Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvis man er 1 så er Kinnect dyrt i forhold til Move men hvis man skal handle til fire så blir regnestykket helt stikk motsatt og det er mest enn familiegreie begge delene slik som Wii er som også blir dyrt i forhold til Kinnect. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Eneste som plaget meg med den nye dashbordet til 360 er den hvitfargen, den blender meg i øynene alt for mye. Håper de kan fikse og gjør slik vi som brukere kunne ha bytta fargebakgrunnen i Home menyen, hadde vært utrolig tøft å hatt svart der siden min 360 slim er svart Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Eneste jeg ikke likte var at det var veldig stor skrift i menyene. Dette er vel egentlig kun i de pop-up menyene som dukker opp for å gi deg beskjed om ting, og da er det vel logisk å ha stor skrift, men de var likevel veldig store. Når jeg sitter på en 42" TV med full HD er det ikke fullskjerm-skriftstørrelse jeg digger mest. Da er det heller det å få et skarpt og pent bilde. Ellers - av de svært få tingene det er å "klage" på - er det "strekk ut"-effekten på den vertikale teksten i hovedmenyen. Det ser veldig teit ut at teksten strekker seg mer og mer oppover jo lenger opp man går. Når alt annet skal være så kantete og tilsynelatende velorganisert synes jeg det brøt veldig med resten av stilen. Sååeh. "In-your-fucking-face-størrelser" og merkelig strukket skrift til tross synes jeg det var veldig fint. Nå er jo dette kun en kosmetisk oppdatering så det grunnleggende oppsettet er jo som før - og det likte jeg også fra før. Terningkast 5 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Eneste som plaget meg med den nye dashbordet til 360 er den hvitfargen, den blender meg i øynene alt for mye. Håper de kan fikse og gjør slik vi som brukere kunne ha bytta fargebakgrunnen i Home menyen, hadde vært utrolig tøft å hatt svart der siden min 360 slim er svart "I see a red door and I want it painted black No colors anymore I want them to turn black" *synge* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Og èn ting til: Hvorfor klarer ikke Microsoft å lage et Dashbord med skarp tekst? Når man har over 2.050.000 piksler tilgjengelig skulle man tro det gikk ann å rendre tekst og symboler som ser ut som om ikke ikke er 8-bit. Irriterer meg f.eks grovt over at det ikke finnes rette diagonale linjer, men kun diagonale legotårn. Se på Sony, de har fått til det med skarphet i menyene på sin Playstation 3. Menyene der ser strålende ut. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Men hva i helvete.. Hva er det MS driver med. Nå nekter boksen å oppdatere seg. Ser ut som han kommer helt igjennom men så får jeg cant download beskjeden. Flere som har hatt dette problemet? Nettet er i orden så jeg skjønner ikke hva som er problemet nå. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Får ikke lastet den ned. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 SAmme problemet, men etter jeg kjefta på boksen og restartet den et par ganger gav den etter. Nå er problemet at hele friendslisten min tydeligvis er borte. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Hmrf! Er det noe jeg hater er det dette... Nå bare "laster den inn"... Nei dette får vente. Gidder ikke slik krøll nå Endret 1. november 2010 av Bare Ban Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg fikk ikke lastet ned Undead Nightmare til RDR og ei heller fikk jeg spille Fable 3 i coop da sexburken mente jeg ikke hadde det samme nedlastbare innholdet som hosten. Tydeligvis litt bugs etter oppdateringen og det takler jeg fint med en tretimers film. Gogo oppdatering! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Haha liker at du ser ting på den positive siden. Jeg fyrer opp Fable III nå og venter med det. Håper på ting blir stabilt i kveld så jeg får kontakt med dere kjære venner igjen edit: Dette sier xbox support på twitter: "Thousands of people are attempting to update at this time. I suggest trying again in a hour or two. ^BA" Mmmmm Endret 1. november 2010 av Bare Ban Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg fikk hentet Professor Layton filmen i dag. Uheldigvis for meg har tollerene eller hvem faen, åpnet den i siden sikkert for å sjekke hva som er inni den og så latt være å tape den igjen. Det resulterte i at boksen er litt skadet på toppen. Jeg er nå iallefall sikker på at noen har åpnet den siden det ikke er mulig at den har revnet og etterlatt så rette kanter. Hadde den revnet på et vis hadde den ikke sett sånn ut. Til tross for at boksen var pakket inn i litt bobleplast så ble den skadet og den er skadet på den siden der åpningen i pappesken var. De kunne sikkert pakket den inn i mer bobleplast, men jeg regner ikke med at den så sånn ut da de pakket den ned. Er det galt av meg å være oppgitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg