nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan ikkje gjøre så mye annet enn å anbefale denne nei Men eg var griseheldig med å få fatt på denne skjermen her...den er vel gått ut av produksjon tror eg. Ihvertfall 47" som eg har. Phillips kommer vel med sin nye serie om ikkje så lenge, prisen blir vel deretter... Skulle nesten tatt noen bilder ettersom riggen har blitt oppgradert Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skal jeg spille Lost Odyssey på engelsk eller japansk? Hva foretrekker dere? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvis du spiller på japansk for du ikke subtitles når det kommer filmer som ikke er "in-game". Så jeg tok engelsk, men stemmeskuespillet var ganske bra uansett så det gikk greit. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fikk tak 8GB minne til PSP for 229kr inkludert frakt heldigvis, bedre det en 299kr for 4GB... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Knipset noen bilder av nye oppsettet, ikkje av best sort desverre. Bildene yter heller ikkje ambilight effekten rettferdighet i heile tatt så det er sagt Det å bytte bakgrunnsfarger på PS3 blei plutselig veldig artig Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Noe så rått! Philips har vell patent på denne geniale ideen :rolleyes: Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Lysene er altså dynamiske, noe man ikkje ser ved hjelp av disse bildene. Er ikkje sånn at det er lik farge på begge sidene heile tiden Man må nesten se det i aksjon for å se kor rått dette er. Er meget spennt på neste versjon fra Philips altså Endret 4. april 2009 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvordan er forresten sortnivå og etterslepp på denne tven? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Eg sier meg veldig fornøyd ihvertfall I forhold til gamle 50" er det ein fryd og sette augene sine på skjermen. Eg har sjøl enda til gode å se ein heil HD-film på skjermen, men i spill så langt har den levert. Er i innstillingsfasen i disse dager da. Prøver å kartlegge optimale instillinger fr TV-titting, 360 og Ps3 gaming osv. Driver på med kalibrerings DVD og trykker villmann på fjernkontrollen... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tim Schafer intervju (om Brutal Legend ofc) Del 1 Del 2 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tenker jeg skal kjøpe min første hondholdt konsoll men jeg hvet ikke om jeg skal kjøpe PSP eller DSI? har litt lyst på DSSi siden den har camra osv og den har gta chinatown wars, men jeg vet liksom ikke noe om psp. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Absolutt nydelig og se på mala! Fantastisk! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tenker jeg skal kjøpe min første hondholdt konsoll men jeg hvet ikke om jeg skal kjøpe PSP eller DSI? har litt lyst på DSSi siden den har camra osv og den har gta chinatown wars, men jeg vet liksom ikke noe om psp. Etter min mening er DS den som har spill som passer for håndholdt spilling. PSP har mange gode spill og, men synes liksom de er mer som PS2 spill med god grafikk. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg tenker jeg skal kjøpe min første hondholdt konsoll men jeg hvet ikke om jeg skal kjøpe PSP eller DSI? har litt lyst på DSSi siden den har camra osv og den har gta chinatown wars, men jeg vet liksom ikke noe om psp. Forstår at det kan være vanskelig å velge mellom PSP og DS. Jeg har hatt både DS, DS Lite og PSP, og har solgt alle disse for en stund siden. Men denne uka kjøpte jeg tilbake en PSP. Det er mye på grunn av at den har noen skikkelige spill som jeg ikke kan klare meg uten: Daxter Metal Gear Solid: Portable Ops God Of War: Chains of Olympus Ratchet & Clank: Size Matters Killzone: Liberation Resistance Retribution PSPen har også noen "spesielle" spill som kanskje kan falle veldig i smak hos noen, som for eksempel LocoRoco og Patapon. Og jeg må si at fremtiden til PSP ser nokså lys ut overraskende nok, med spill som Little Big Planet, Motorstorm og Jak And Daxter: The Lost Frontier. Det går også rykter om at det skal komme et nytt God of War og GTA-spill... Så jeg ville kanskje gått for en PSP, selv om DS Lite frister for meg. Jeg ville også mye heller hatt meg en Lite enn en DSi, synes nyhetene på DSi'en ikke er så veldig viktige akkurat. Så finnes det jo en kjekk liten sak som heter DSTT til DSen også... Og spill som Chrono Trigger og GTA: Chinatown Wars er ikke akkurat noe dritt. Endret 5. april 2009 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvor kan jeg få en billig PSP og en billig DSI, ikke noe ebay eller lignende Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Fy faan så rått Mala! Jævli bra Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Takk til både Bare Ban og Iceman B) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Knipset noen bilder av nye oppsettet, ikkje av best sort desverre. Bildene yter heller ikkje ambilight effekten rettferdighet i heile tatt så det er sagt Skjul Det å bytte bakgrunnsfarger på PS3 blei plutselig veldig artig Dude, er det der en eller annen fancypants funksjon på TV'en din eller noe ekstrautstyr man kan kjøpe? Endret 6. april 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg