Kjågen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Forbrukslån er svaret på alle våre problemer Fører muligens til større problemer senere, men det får man ta som det kommer Endret 29. oktober 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Husk at den finns bare i USA. Hva finnes kun i USA? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er vel den Collectors Edition av AC: Brotherhood han mener. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Slang inn en bestilling på den her akkurat...heftig! Skal ha den jeg også. Er det på cdon du har bestilt? Synes nemlig den var litt dyr, så tenker jeg venter litt og ser om det blir billigere i andre nettbutikker før jeg bestiller. Ja fant den kun hos cdon, var noe stiv pris ja...men da igjen så ligger jo disse CE med endel ekstra innhold rundt i det området på pris. Worst case så bruker en angreretten om det er mulig å skaffe den vesentlig rimeligere andre plasser.... Er jo litt fristende den her også da... Tenker på å kjøpe den fra http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=17682 men vet ikke om de sender til norge ettersom at det har blitt sagt at den er nord amerika only? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Vi har en egen tråd for å diskutere samlerutgaver, og den finner dere her Noe av poenget med å ha et stort forum er at diskusjonene skal tas der de best hører hjemme, nemlig i sine respektive tråder - finnes det ikke alt en tråd så bør du starte en. Lettere for alle å stille spørsmål, lettere for alle å få svar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Spilte meg nesten igjennom Force Unleashed 2 i går kveld. Tre og en halv time tok det meg å komme til nest-siste bane. Rimelig kort med andre ord. Det er forøvrig helt greit for meg. Banene er, til tross for at de er utrolig vakre og intrykksfulle, veldig like. Det handler i det store og det hele om plattformer og walkways. Jeg savner skogene fra det forrige spillet, de som bøyde seg unna og ble blåst bort da du brukte krefter mot fiendene. Jeg savner skraphaugene, jeg savner innsiden av Imperiets stjerneskip og jeg savner å møte på Jedier. Rahm Khota er jo her, greit, men fyren er ikke noe mer en Jedi enn Jack Sparrow er en respektabel mann i det engelske hoffet. Han er en mann med en lyssabel. Seve spillet har jeg ingen problemer med egentlig, det er bare det at det ikke er så mye nytt her. Det er som regel de samme knepene man hadde i det forrige spillet, pluss noen til. Det største problemet mitt er at når Starkiller går inn i sin versjon av Kratos sin Rage of Sparta har han spektakulært få bevegelser. Han har to-tre animasjoner for å slenge sverdene rundt, en eller to for å skyte lyn. Sarkastisk-woohoo. Når han RAAAAAGER vil jeg se han ta av. Jeg vil se han slenge lyssablene rundt seg som en jævla sirkusartist, jeg vil se han eksplodere i et fyrverkeri av lyn og jeg vil e han løfte ti fiender samtidig opp fra bakken. Konklusjon: Helt greit spill og definitivt godt spillbart, men lite variasjon får det til å føles som en stor DLC. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jøsses, i dag fikk af endelig rotet meg til å kjøpe Uncharted 2 I samme slengen fikk eg fatt på Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 til PS3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fler enn meg her som er med på Xbox 260 dashboard-betaen og som egentlig angrer litt? Det er fryktelig mange - og lange - oppdateringer som kommer. Det er i hvert fall mitt inntrykk basert på det at jeg ikke bruker konsollen hver dag. Videre virker det som om Xboxen er veldig ustabil, jeg har problemer med å spille av en DVD (aldri fått somla meg til å prøve en annen, men den jeg har prøvd funker på både PC'en og en bluray-spiller) og i går stoppa den helt opp først i oppstartsfasen så midt i Costume Quest. Irriterende. Det nye dashboardet er forøvrig veldig pent. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er den nyeste dashboard updaten du snakker om ? Den er vel tilgjengelig for alle no vel ? Kom vel med Kinect lanseringen, trodde eg eg ihvertfall. Men ja, som du sier så har det kommet noen større oppdateringen siden da! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kan ikke huske å ha fått den iallefall. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er den nyeste dashboard updaten du snakker om ? Den er vel tilgjengelig for alle no vel ? Kom vel med Kinect lanseringen, trodde eg eg ihvertfall. Men ja, som du sier så har det kommet noen større oppdateringen siden da! Kinect lanseres 4. november i USA, og 10. her i Norge. Om jeg ikke tar HELT feil. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fler enn meg her som er med på Xbox 260 dashboard-betaen og som egentlig angrer litt? Det er fryktelig mange - og lange - oppdateringer som kommer. Det er i hvert fall mitt inntrykk basert på det at jeg ikke bruker konsollen hver dag. Videre virker det som om Xboxen er veldig ustabil, jeg har problemer med å spille av en DVD (aldri fått somla meg til å prøve en annen, men den jeg har prøvd funker på både PC'en og en bluray-spiller) og i går stoppa den helt opp først i oppstartsfasen så midt i Costume Quest. Irriterende. Det nye dashboardet er forøvrig veldig pent. Det varierer litt på oppdateringene på meg, men har ikke hatt noen major problemer som du snakker om. Men så har jo jeg fått Dashboard-oppdateringen fordi jeg er i en annen beta... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Er den nyeste dashboard updaten du snakker om ? Den er vel tilgjengelig for alle no vel ? Kom vel med Kinect lanseringen, trodde eg eg ihvertfall. Men ja, som du sier så har det kommet noen større oppdateringen siden da! Kinect lanseres 4. november i USA, og 10. her i Norge. Om jeg ikke tar HELT feil. Djises, snakk om å vere lite oppdatert. Eg trodde faktisk Kinect var lansert av en eller annen grunn *facepalm* :rolleyes: Men da trekker eg meg stille og rolig ut av denne saken, og sier som AltF4 : Ja, det er plagsomt med alle disse store oppdateringene som kommer på løpende bånd Endret 31. oktober 2010 av Mala Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tross alt en beta Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://twitpic.com/32o04r/full lol Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://twitpic.com/32o04r/full lol Om man så skal nevne gode Halloween kostymer, så kommer jo dette ut som en klar vinner iallefall! Gentleman Cho'Gath ifra League of Legends. Forøvrig fikk jeg ENDELIG bestilt Tales of Vesperia som jeg har ønsket lenge men har alltid vært litt usikker på å betale full pris 599, men ved ren tilfeldighet fant jeg det til 280kroner i dag, så da skal jeg si meg svært fornøyd. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Ikke lenge til Call Of Duty Black Ops, gleder meg noe enormt, skjønner det ikke fordi det er bare et skytespill, men til 349kr og har mine gode venner på PS3en så blir det en episk fest Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://twitpic.com/32o04r/full lol Om man så skal nevne gode Halloween kostymer, så kommer jo dette ut som en klar vinner iallefall! Gentleman Cho'Gath ifra League of Legends. Forøvrig fikk jeg ENDELIG bestilt Tales of Vesperia som jeg har ønsket lenge men har alltid vært litt usikker på å betale full pris 599, men ved ren tilfeldighet fant jeg det til 280kroner i dag, så da skal jeg si meg svært fornøyd. antar du ikke ser hvem personen på bildet er? (Cliff Bleszinsky, design director i epic games) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://twitpic.com/32o04r/full lol Om man så skal nevne gode Halloween kostymer, så kommer jo dette ut som en klar vinner iallefall! Gentleman Cho'Gath ifra League of Legends. Forøvrig fikk jeg ENDELIG bestilt Tales of Vesperia som jeg har ønsket lenge men har alltid vært litt usikker på å betale full pris 599, men ved ren tilfeldighet fant jeg det til 280kroner i dag, så da skal jeg si meg svært fornøyd. Hvor fant du Vesperia til den prisen? Jeg vil også ha det... Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://twitpic.com/32o04r/full lol Om man så skal nevne gode Halloween kostymer, så kommer jo dette ut som en klar vinner iallefall! Gentleman Cho'Gath ifra League of Legends. Forøvrig fikk jeg ENDELIG bestilt Tales of Vesperia som jeg har ønsket lenge men har alltid vært litt usikker på å betale full pris 599, men ved ren tilfeldighet fant jeg det til 280kroner i dag, så da skal jeg si meg svært fornøyd. Hvor fant du Vesperia til den prisen? Jeg vil også ha det... http://www.megastorenorge.no/ Har bestilt der før uten problem så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg