Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe AC: Brotherhood og call of duty black ops fra canada. Har disse spillene soneinndelt multiplayer? (kjøper til ps3)

Ingen spill på konsoll (så vidt jeg vet) har noen form for soneinndeling på online multiplayer. Har ingen aning på hvor dere folk på forumet har dette fra når det kommer til online spill. Alle PS3 spill er forøverig sonefrie når det kommer til DVD ,eller i dette tilfelle, Blue-Ray sonen de er fra, gjelder bare film.

Lenke til kommentar

Igjen får Rock Band 3 bra score, her er ca. alle review`ene jeg har vært borti til nå

Gizmodo (AU)

“After getting bored with the entire music game phenomenon last year, Rock Band 3 is just the thing to bring me back. Like I keep saying, it’s more than just a game, and despite what the musical purists who insist on people learn to play instruments the traditional way (read: the way they did it), you can actually learn things here while playing. So what if you don’t actually get the intricacies of how to play a guitar? If you learn how to play Bowie and have fun doing it, then that’s money worth spending.”

Kotaku

“For the more casual aficionado of music mimicking … a more streamlined interface makes Rock Band more party-friendly than ever. For the hardcore plastic guitarist and drummer, Rock Band 3 puts the challenge into overdrive, with a legitimate music instruction tool for wannabe musicians looking to learn the fundamentals (or their favorite songs). Add keyboards, vocal harmonies and a strong, diverse soundtrack and we’re ready to certify this one double platinum.”

1UP: A

Ars Technica: Buy

G4TV.com: 5/5

Destructoid: 9.5/10

Game Informer: 9.25/10

GamePro: 5/5

GameSpot: 9/10

Giant Bomb: 5/5

Game Trailers: 9.3/10

IGN: 8.5/10

Joystiq: 5/5

Official Xbox Magazine (U.S., via Metacritic): 9.5/10

Official Xbox Magazine (UK): 9/10

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe AC: Brotherhood og call of duty black ops fra canada. Har disse spillene soneinndelt multiplayer? (kjøper til ps3)

Ingen spill på konsoll (så vidt jeg vet) har noen form for soneinndeling på online multiplayer. Har ingen aning på hvor dere folk på forumet har dette fra når det kommer til online spill. Alle PS3 spill er forøverig sonefrie når det kommer til DVD ,eller i dette tilfelle, Blue-Ray sonen de er fra, gjelder bare film.

Det er noen spill som har soneinndeling på onlinebiten jo? Motorstorm er et av de første import spillene som hadde det. Etter dette har jeg ikke skaffet så mange fra Canada at jeg kan si noe.

Lenke til kommentar

Det er noen spill som har soneinndeling på onlinebiten jo? Motorstorm er et av de første import spillene som hadde det. Etter dette har jeg ikke skaffet så mange fra Canada at jeg kan si noe.

Altså på den delen som er lagd for at du skal kunne spille mot alle i hele denne store verden? (som forøvrig er tre ganger så liten som Minecraft)

Lenke til kommentar

Testa demoen til Need for Speed Hot Pursuit og Majin and the forsaken kingdom idag, Need for Speed var jo rimelig heftig og blir nok et kjøp tror jeg!

Majin and the forsaken kingdom var litt blanda drops...dårlig grafikk og flere irritasjons momenter underveis skuffet meget. Men det var en slags sjarm over det samtidig...hva synes dere?

Lenke til kommentar

Samme var det også med Resistance. Jeg kjøpte det fra Canada (VGP) og kunne kun spille mot amerikanere & kanadiere. Kompisem min som kjøpte det i Norge fikk spille med nordmenn og europeere.

Så soneinnedeling på online-biten kan fremkomme...

Lenke til kommentar

Testa demoen til Need for Speed Hot Pursuit og Majin and the forsaken kingdom idag, Need for Speed var jo rimelig heftig og blir nok et kjøp tror jeg!

Majin and the forsaken kingdom var litt blanda drops...dårlig grafikk og flere irritasjons momenter underveis skuffet meget. Men det var en slags sjarm over det samtidig...hva synes dere?

Har kun fått testa demoen til Hot Pursuit og som jeg tenkte da jeg hørte att criterion tok over styringa for denne franchisen så ville sluttproduktet bli bra. Har kun testa 360 demoen men har også lasta ned ps3 versjonen så jeg regner med att den blir testa litt senere i dag. Foreløpig sikter jeg mest inn på Ps3 versjonene av spillet da flesteparten av vennene har hoppet fra 360 til PS3 som plattform for multiplayerspilling.

Lenke til kommentar

Liker bare ikke den siste tingen som står på den "Voucher"'n. Synes det er forferdelig teit med sånne ting som gir spiller som betaler ekstra for spillet en "fysisk" fordel over de som bare kjøper den vanlige versjonen av spillet. Jeg vet at det bare er for 24 timer, men det er jo et spørsmål om balanse og rettferdighet, skulle trodde det var EA som hadde puttet på den :p

Lenke til kommentar

Voucherideen er ikke så verst da.. De som er fan av flerspillerdelen spiller den, og får et overtak over nyere spillere, men vil mest sannsynlig finne hverandre hvis det er slik matchmakingsystemet vil ha det. Uansett så er det bare 24 timer, så gi det en uke og alle er jevne. Forøvrig hadde den Helghast-hjelmen sett KICKASS ut ved siden av Master Chief-hjelmen min.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er blitt postet tidligere....men det her ser heftig ut.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

post-169-1101086546_thumb.jpg

Jeg har ikke spilt Killzone.

Jeg har ikke spilt Killzone 2.

Jeg skal spille Killzone 3, med den hjelmen og figuren ved siden av meg! :D

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er blitt postet tidligere....men det her ser heftig ut.

post-169-1101086546_thumb.jpg

Det irriterer meg så grenseløst at alle de spillene med fetest CE/LE/SE er de spillene jeg ikke skal ha fordi de ikke er av den typen spill jeg spiller.

Assassin’s Creed Brotherhood CE Unboxing.

Jeg tør ikke se den... Jeg vil vente til jeg får den, for da blir det som å åpne en pakke jeg ikke helt vet hva det er inni.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...