Lakus Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det ser ut som om jeg gikk til litt forhastede konklusjoner, men Apple er faktisk like mye verdt som Microsoft. http://www.dagbladet.no/2010/05/26/kultur/tekno/apple/microsoft/11879000/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Husker det ble tweetet, det varte i et par dager, før MS rundt E3-tider ble verdt mer. Merkenavnet til Apple er mer verdt, men i ren kapital er MS større. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Satan MS tuller ikke med promoteringen av Kinect. Siste episode av Chuck inneholder en små forstyrrende, men akk så morsom scene der Jeff og Lester spiller litt dance central. De har jamen vært ivrig med product placement i det siste. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 I How I Met Your Mother S06E05 dukket Kinect opp med en Xbox 360 S Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ja, fikk med meg det også. De er virkelig ivrig på den fronten for tiden. Kinect har vært fast inventar i de siste Chuck episodene. Hjelper vel på at de jobber på Buy More Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er ikke sony mye større da? Microsoft er større enn Sony rent økonomisk og Apple er igjen større enn Microsoft, så om de vil kan de faktisk gjøre mye rart. Jeg tviler dog på at de vil gå for Sony. Kanskje de snuser på teknologien de besitter, men utover det ser jeg ikke helt hva Apple vil med dem. Mer realistisk sett vil jeg tippe at Adobe eller Disney er mer fristende for Apple. Merkelig, gjelder dettte kun en avdeling, eller gjelder det sony music, sony pictures, tv/blu ray etc? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) STFU 2 review (Tenkte ikke over at forkortelsen var så epic) Skuffende omtale. Hadde virkelig trua på spillet etter demoen, men Eurogamer er tydeligvis ikke helt enig. Edit: Tydeligvis veldig sent for meg.. Skal selvfølgelig være SWFU 2. Altså Star Wars Force Unleashed 2. Endret 26. oktober 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Konamixx, you made my day Men, 5/10 Var ikkje akkurat det man hadde håpet på nei. Men dette er èn omtale. Fikk hentet Medal of Honor på Gamestop, og fullført det på hard i dag. Etter all den dårlige omtalen her inne hadde eg senket forventingene rimelig voldsomt. Etter min meining var bare dette en deilig avveksling fra f.eks MW2 som bare....ble for mye av det gode. Koste meg fra start til slutt, herlig med en del sniking også! Ble ikkje så imponert over grafikken heilt i starten, men både stemning og overall visuell kvalitet tok seg bra opp etterhvert Lydene var også veldig bra, og det bidrar sterkt til opplvelsen. Mye radio chatter i dette spillet, men heldgivis av den bedre sorten. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ååå nå har jeg fått dilla på en maskin i hode mitt, damn det er ganske irriterende fordi det bygger bare enda mer hype opp og det er Nintendo 3DS!!! Etter noen filmer jeg har sett folk spille Zelda, Resident Evil Relevation osv osv og kan se designet på den så den maskinen der skal jeg kjøpe no matter what, om den koster 5000kr med spill, fikser det ett fett, når man er så hypa så jeg er etter den så spiller prisen ingen rolle Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fikk mail fra platekompaniet at Star Wars Force Unleashed 2 ble sendt nå. Og totalsummen ble 229,50kr Men så er kanskje ikke dette spillet verdt så mye mer siden det får såpass med slakt rundt omkring. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hah, 199 med frakt jeg! Men jeg bestilte det vel sammen med MoH, og man betaler vel frakt bare en gang.. Bra vi fikk det så billig da, om det er et så dårlig spill som det sies Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Hah, 199 med frakt jeg! Men jeg bestilte det vel sammen med MoH, og man betaler vel frakt bare en gang.. Bra vi fikk det så billig da, om det er et så dårlig spill som det sies Ja, det må være noe dårlig...: IGN 6,5/10 Gamespot 6/10 Eurogamer 5/10 Endret 27. oktober 2010 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det første spillet fikk heller ikke særlig overbevisende kritikker, men jeg hadde det ustanselig morsomt i det likevel. Forhåpentligvis er det nok av gamlespillet igjen til at jeg kan ha den samme moroen her. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Å der fikk Rock Band 3 9,3 fra GT. Riktignok eies MTV Games og GT av samme folk. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det første spillet fikk heller ikke særlig overbevisende kritikker, men jeg hadde det ustanselig morsomt i det likevel. Forhåpentligvis er det nok av gamlespillet igjen til at jeg kan ha den samme moroen her. Når de skriver at det første spillet er "superior" til nummer 2, så er det ganske urovekkende. Det første er bra, men ikke noe mesterverk sånn sett. Og det første skal være myye bedre enn toern... Hjelp... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Fikk mail fra platekompaniet at Star Wars Force Unleashed 2 ble sendt nå. Og totalsummen ble 229,50kr Men så er kanskje ikke dette spillet verdt så mye mer siden det får såpass med slakt rundt omkring. Fantastisk at vi fikk det til den prisen. Elsker Platekompaniet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Storyen runder man lett på 4-5 timer. Uansett er Force Unleashed noe dritt jeg aldri skal bruke penger på. Dårligste Star Wars-spillet jeg har vært borti. Til og med pod-racing spillet på N64 liker jeg bedre enn Force Unleashed-serien. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hadde et lite dilemma istad, skulle enten bestille Vanquish eller Fable 3, men valget falt ned på Vanquish fordi Fable 2 var en skuffelse hos meg, og da hadde det vært store sjanser for at 3eren hadde skuffa meg og Skulle følge også med 3 eksklusive våpener i VanQuish, får sikkert spillet på fredag eller lørdag Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 De 3 eksklusive våpene er veldig bra, men anbefaler å teste alle sammen først. Ikke minst ta deg en tur innom challenges (blir unlocked etterhvert som du spiller), vansklige og underholdende Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Vurderer å kjøpe AC: Brotherhood og call of duty black ops fra canada. Har disse spillene soneinndelt multiplayer? (kjøper til ps3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg