Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke sony mye større da?

Microsoft er større enn Sony rent økonomisk og Apple er igjen større enn Microsoft, så om de vil kan de faktisk gjøre mye rart. Jeg tviler dog på at de vil gå for Sony. Kanskje de snuser på teknologien de besitter, men utover det ser jeg ikke helt hva Apple vil med dem. Mer realistisk sett vil jeg tippe at Adobe eller Disney er mer fristende for Apple.

Merkelig, gjelder dettte kun en avdeling, eller gjelder det sony music, sony pictures, tv/blu ray etc?

Lenke til kommentar

Konamixx, you made my day :D

Men, 5/10 :( Var ikkje akkurat det man hadde håpet på nei. Men dette er èn omtale.

Fikk hentet Medal of Honor på Gamestop, og fullført det på hard i dag. Etter all den dårlige omtalen her inne hadde eg senket forventingene rimelig voldsomt. Etter min meining var bare dette en deilig avveksling fra f.eks MW2 som bare....ble for mye av det gode. Koste meg fra start til slutt, herlig med en del sniking også! Ble ikkje så imponert over grafikken heilt i starten, men både stemning og overall visuell kvalitet tok seg bra opp etterhvert :) Lydene var også veldig bra, og det bidrar sterkt til opplvelsen. Mye radio chatter i dette spillet, men heldgivis av den bedre sorten.

Lenke til kommentar

Ååå nå har jeg fått dilla på en maskin i hode mitt, damn det er ganske irriterende fordi det bygger bare enda mer hype opp og det er Nintendo 3DS!!!

Etter noen filmer jeg har sett folk spille Zelda, Resident Evil Relevation osv osv og kan se designet på den så den maskinen der skal jeg kjøpe no matter what, om den koster 5000kr med spill, fikser det ett fett, når man er så hypa så jeg er etter den så spiller prisen ingen rolle :D

Lenke til kommentar

Hah, 199 med frakt jeg! Men jeg bestilte det vel sammen med MoH, og man betaler vel frakt bare en gang..

Bra vi fikk det så billig da, om det er et så dårlig spill som det sies :p

Ja, det må være noe dårlig...:

IGN 6,5/10

Gamespot 6/10

Eurogamer 5/10

Endret av SirKenneth89
Lenke til kommentar

Det første spillet fikk heller ikke særlig overbevisende kritikker, men jeg hadde det ustanselig morsomt i det likevel. Forhåpentligvis er det nok av gamlespillet igjen til at jeg kan ha den samme moroen her.

Når de skriver at det første spillet er "superior" til nummer 2, så er det ganske urovekkende. Det første er bra, men ikke noe mesterverk sånn sett. Og det første skal være myye bedre enn toern... Hjelp...

Lenke til kommentar

Hadde et lite dilemma istad, skulle enten bestille Vanquish eller Fable 3, men valget falt ned på Vanquish fordi Fable 2 var en skuffelse hos meg, og da hadde det vært store sjanser for at 3eren hadde skuffa meg og

Skulle følge også med 3 eksklusive våpener i VanQuish, får sikkert spillet på fredag eller lørdag :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...