Toman18 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Skal legge ut min Nintendo DSi XL for salg, for mer info sjekk kjøp og salg tråden viss du er intressert Skal oppgradere den til Nintendo DSi XL Limited Edition Endret 24. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Veldig kort spørsmål angående COD: MW2 til ps3. Jeg kjøpte COD: MW2 fra videogameplus.ca, dvs at spillet er sone 1. Allikevel kan jeg spille online med med europeere, og det har vel ikke kommet noe nye oppdateringer som endrer på dette? Planen er å bestille black ops fra VGA og spare en større sum når det gjelder Hardened Edition, men vil som sagt få bekreftet at det ikke er blitt implantert noe nytt som gjør at jeg kun kan spille med amerikanere online. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Alle PS3 spill er sonefrie, og sammen hvor du kjøper spillet fra så gjør ikke det noe med mulighetene dine til å spille med hvem som helst fra hvor som helst i verden. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Finnes det virkelig ingen måte å gjøre hovedmenyen på ps3 litt raskere? Makan til treg sak... <_< Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Finnes det virkelig ingen måte å gjøre hovedmenyen på ps3 litt raskere? Makan til treg sak... Endret 24. oktober 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Demon's Soulsl kan bare spilles på servere fra det kontinent det er kjøpt/gitt ut for. Selv om det ikke er direkte mp. Endret 24. oktober 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som har hørt om et spill som heter Deadly Premonition? Det høres spennende ut, pluss at det er åpen verden-spill. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/15825376/Deadly-Premonition/Product.html Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen som har hørt om et spill som heter Deadly Premonition? Det høres spennende ut, pluss at det er åpen verden-spill. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/15825376/Deadly-Premonition/Product.html Det har jeg: http://www.giantbomb.com/endurance-run-deadly-premonition-part-br-01/17-2280/ Spillet er vistnok forøvrig et forferdelig spill på absolutt alle punkter. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Testa Sacred 2 til pc idag og likte det godt, men vil nok heller spille det på konsoll. Noen som har det til konsoll? Hvordan er det? Her er et kult klipp av spillet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Virkelig? Spill som er multiplattform på PC og konsoll er nesten alltid bedre på førstnevnte, i hvertfall hvis det i utgangspunktet er tiltenkt PC har grafikken en tendens til å bli langt svakere og funksjonaliteten forenklet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 ser ut som gamestop fikk lov til å begynne å selge vanquish på lørdag så fikk hentet det i dag, skal se hvordan det blir Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Ååååå jeg og vil ha Vanquish, men må vente da jeg har bestilt for mye med ny DSi XL osv osv *edit* Da er min Bioshock 2 Special Edition og Nintendo DSi XL Anniversary Edition blitt sendt Endret 25. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nice, blir enda mere "Beatles" på Rock Band 3. Ikke er bare "Imagine" fra John Lennon med på selve Rock Band 3. Men hele albumet vil komme også. Rock Band 3 har allerede fått stårlende kritikker så langt, noe som er realtivt lite av innenfor musikkspill om dagen. Kanskje mye takket være Activision som skal spy ut noe Guitar Hero-dritt hver eneste halvår. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da har jeg spilt Vanquish i litt over 1 time, et skikkelig høyt tempo spill, man kan tydeligvis spille som om det var Gears of War, men da har man ikke skjønt poenget med alle de kule nærkamps angrepene. Var overraskende vansklig også. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Apple vil kjøpe Sony, Snakker vi Apple Playstation 4? Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Apple vil kjøpe Sony, Snakker vi Apple Playstation 4? haha, konge! [ironi]Konsoll med iTunes preinstallert. Blir ikkje betre.[/ironi] Styggaste applikasjonen som finnes i verda, punktum. Endret 26. oktober 2010 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 For de av dere som sitter på en 360 kan iallefall nå laste ned en demo av Need for Speed, vet ikke om det er tilgjenglig på PSN ennå, men er godt i gang med nedlastinga av den på 360 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er jo ett tidspørsmål før også Apple vill ha en del av konsollkaka og om dette gjøres igjennon oppkjøp av eksisterende firmaer som lager konsoller (Sony/Nintendo) eller om det vill lage en på egenhånd gjenstår å se. Selv vill jeg foretrukket hvis de kjøpte seg inn i en av de andre for 4 konsoller ville blitt for mye å satse på. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Testa Sacred 2 til pc idag og likte det godt, men vil nok heller spille det på konsoll. Noen som har det til konsoll? Hvordan er det? Her er et kult klipp av spillet Har Sacred 2 på Xbox 360. Kjempebra spill, men frameraten sliter litt egentlig. Men det er ikke uspillbart Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 En kombinasjon av Apple Mini/Apple TV m/Apps lik dem på iPhone/iPad og en spillkonsoll kunne vært moro. Men, jeg ser det ikke som veldig realistisk. Apple er perfeksjonister, og deres minimalistiske design fungerer ikke overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg