Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Noen som vet når Vanquish egentlig kommer?

Gamezone.no, gamer.no hovedsiden til vanquish m.m sier forskjellige ting :(

 

Har forhåndsbestilt på gamestop, så får høre med de i morra for å være helt sikker, forhåpentligvis er det ikke 25 oktober.

Jeg er ganske sikker på at Vanquish sin hjemmeside har rett. Det hadde vært underlig om de tok feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet når Vanquish egentlig kommer?

Gamezone.no, gamer.no hovedsiden til vanquish m.m sier forskjellige ting :(

 

Har forhåndsbestilt på gamestop, så får høre med de i morra for å være helt sikker, forhåpentligvis er det ikke 25 oktober.

Jeg er ganske sikker på at Vanquish sin hjemmeside har rett. Det hadde vært underlig om de tok feil.

 

Det har kommet en anmeldese av Vanquish. http://ps3.ign.com/articles/112/1128417p1.html

Lenke til kommentar

Jeg synes DJ Hero var et frisk pust i musikkspillfronten, er blitt lei gitarer og trommer nå for tiden og derfor har jeg bestilt DJ Hero 2 :)

Gleder meg mye til jeg får det i denne uka :)

Eg og storkoste meg med DJ hero. Det eg sakna dog var meir elektrisk musikk. Men med tracklista til DJ Hero 2 som inneheld Tiësto, Deadmau5, Calvin Harris, David Guetta, Kaskade, The Chemical Brothers, The Crystal Method, The Prodigy så er eg særs nøgd.

 

 

På Tiësto konserten i Bergen i år, når han spillte ein av sine siste singlar, "Speed Rail" - kom det DJ hero 2 video på storskjermen!

http://www.youtube.com/watch?v=IA7C-GEMtR4

(Sangen i denne videoen: Dj hero 2 mix av Tiësto feat Sneaky Sound System - I will be here & Tiësto - Speed Rail)

Lenke til kommentar

Altså, kan Xbox 360 noen ganger ha problemer med å lese av en enkelt film?

Nå har jeg prøvd med 2 helt nye eksemplarer av Iron Man 2, men når jeg ser den via Xboxen så fryser bildet på akkurat samme sted uansett hvilket eksemplar, mens den går helt fint på PCen.

 

Spiller på Xboxen nå og merker ingen problemer med avlesning her.

Så også på Big Fish med madammen via xboxen på Lørdag kveld, og da var det ingen som helst problemer.

 

HALP!

Lenke til kommentar

Noen som vet når Vanquish egentlig kommer?

Gamezone.no, gamer.no hovedsiden til vanquish m.m sier forskjellige ting :(

 

Har forhåndsbestilt på gamestop, så får høre med de i morra for å være helt sikker, forhåpentligvis er det ikke 25 oktober.

Jeg er ganske sikker på at Vanquish sin hjemmeside har rett. Det hadde vært underlig om de tok feil.

 

Det har kommet en anmeldese av Vanquish. http://ps3.ign.com/articles/112/1128417p1.html

Aha, dette ser bra ut. Jeg stoler ikke alltid på IGN, men vi får se hva det får her. Kanskje jeg plukker det opp.

Lenke til kommentar

Ord kan enkelt og greit ikke beskrive hvor lykkelig jeg er nå. Dette kan UMULIG bli dårlig, dette kommer til å bli rett og slett fantastisk. Det beste fra NDS møter det nest beste fra NDS.

 

Professor Layton x Phoenix Wright

 

 

Har aldri spillt Phoenix Wright (kanskje jeg burde prøve?), men dette kan bli spennende ja. Jeg aner ikke hva dette spillet vil handle om, men Professor Layton-serien er jo helt utrolig.

 

Det nye PL-spillet kommer forresten om noen dager. Gleder meg som en unge.

Lenke til kommentar

Ord kan enkelt og greit ikke beskrive hvor lykkelig jeg er nå. Dette kan UMULIG bli dårlig, dette kommer til å bli rett og slett fantastisk. Det beste fra NDS møter det nest beste fra NDS.

 

Professor Layton x Phoenix Wright

 

 

Har aldri spillt Phoenix Wright (kanskje jeg burde prøve?), men dette kan bli spennende ja. Jeg aner ikke hva dette spillet vil handle om, men Professor Layton-serien er jo helt utrolig.

 

Det nye PL-spillet kommer forresten om noen dager. Gleder meg som en unge.

 

Du må prøve det, jeg lover deg. Jeg digget Hotel Dusk og Professor Layton, og Phoenix Wright har mye av det samme. Tror du ville likt det veldig godt. Men nå er stilen mye mer Japansk i Phoenix Wright men men. Prøv eneren og se om du liker det. Kom meg igjen de første 4 i løpet av et par uker.

Lenke til kommentar

Ord kan enkelt og greit ikke beskrive hvor lykkelig jeg er nå. Dette kan UMULIG bli dårlig, dette kommer til å bli rett og slett fantastisk. Det beste fra NDS møter det nest beste fra NDS.

 

Professor Layton x Phoenix Wright

 

 

Har aldri spillt Phoenix Wright (kanskje jeg burde prøve?), men dette kan bli spennende ja. Jeg aner ikke hva dette spillet vil handle om, men Professor Layton-serien er jo helt utrolig.

 

Det nye PL-spillet kommer forresten om noen dager. Gleder meg som en unge.

 

Du må prøve det, jeg lover deg. Jeg digget Hotel Dusk og Professor Layton, og Phoenix Wright har mye av det samme. Tror du ville likt det veldig godt. Men nå er stilen mye mer Japansk i Phoenix Wright men men. Prøv eneren og se om du liker det. Kom meg igjen de første 4 i løpet av et par uker.

 

Jeg er villig til å gi det et forsøk. Har lyst på flere DS-spill. Nå er det bare to jeg vet jeg vil ha, og det er PL og Okamiden.

 

Men hva er nummer en av dem, og er det det som er best?

 

Edit: Ser ut som at det ikke er så mange nettbutikker som selger spillene. Cdon har to, Phoenix Wright: Ace Attorney - Trials and Tribulations og Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...