Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Medal Of Honor har gått fra å være et greit spill til diare coming up from my mouth, damn dette spillet er så dårlig, angrer på jeg kjøpte dette her makkverket. Hva er det med folk så camper og dreper kun i spawn... Jaja får bli level 8 og fullføre korte singelplayeren og legge det i hylla for godt

Og singelplayeren er også noe av det værste jeg har spilt denne generasjonen, BFBC2 slår faktisk dette i singelplayeren og det sier mye jo....

Her kommer garantert Black Ops slå Medal Of Honor, er ikke så seriøse feil der som det er i MoH. Black Ops > Medal Of Honor everyday, det kan jeg si selv jeg ikke har spilt Black Ops enda :p

Da kan jeg heller kose meg med Medal Of Honor Frontlines som er mye bedre en Medal Of Honor, haha

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Testet Force Unleashed 2 demoen nå. Sinnsyk!! Grafikken og alt var bare kongebra! Fikk multiorgasmer i lange baner her! Dette skal jeg ha!

Men seriøst grafikken var nydelig! Beste jeg har sett på lenge nå!

Heeelt enig! :) Gleder meg til spillet dukker opp i postkassa!

Lenke til kommentar

De har absolutt ikke overdrevet med vanskelighetsgraden og lengden på sistebossen i Sonic 4: Episode 1, neeeeida. Dette er jo helt sykt. Noen andre som har klart det?

Han var barnemat i forhold til sistebossen i Sonic 2. Ellers er jeg stort sett fornøyd med Sonic 4. Det har sine mangler, men det er fortsatt et solid platformspill.

Lenke til kommentar

De har absolutt ikke overdrevet med vanskelighetsgraden og lengden på sistebossen i Sonic 4: Episode 1, neeeeida. Dette er jo helt sykt. Noen andre som har klart det?

Han var barnemat i forhold til sistebossen i Sonic 2. Ellers er jeg stort sett fornøyd med Sonic 4. Det har sine mangler, men det er fortsatt et solid platformspill.

Godt mulig. Kan ikke huske den da det er lenge siden jeg har spillt det. Har ikke prøvd å ta sistebossen i Sonic 4 siden jeg skrev innlegget, men skal forsøke igjen idag.

Edit: Endelig tok jeg tosken.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Var ikke bare en "random" dude, det var Maury Povich, og du ser han gjentatte ganger gjennom episoden som "den personen de alltid møter". Har ennå til gode å se noen sånn type reklame for Move.

Hvem kaller Maury Povich for en random dude? Han er jo wonderful. Å veit hvordan fucke med folk:

http://www.youtube.com/watch?v=Oy1OiFWAHNo

360 esklusivt DLC til Fallout: New Vegas(kommer nok på PS3 om 6 månder)

Bethesda’s just announced details on 360-exclusive DLC for Fallout: New Vegas.

No details on the DLC itself were given, but the press release said the “first downloadable content” would be exclusive to Xbox Live this holiday season, which seems to imply more would be coming to other consoles as well.

Info on the content will be “released in the coming weeks.”

“We’re excited to continue the partnership between Bethesda and Microsoft, and build on the success of the game add-ons released for Fallout 3 on Xbox LIVE,” said Bethesda’s US PR boss Pete Hines.

“We have no doubt that gamers will be thrilled with seeing a new add-on pack extend their adventures with Fallout: New Vegas on Xbox 360 and Xbox LIVE,” added Microsoft GM product manager for IEB, Matt Barlow.

http://www.vg247.com/2010/10/18/bethesda-announces-360-exclusive-new-vegas-dlc

Har følelsen at jeg er inne i en sikkelig godtid(ergo, en kanskje litt for god tid) på spillfronten. Fallout: New Vegas denne uka. Rock Band 3(m/keys) uka etter der. Også er det vel AC: Brotherhood og Dance Central(Kinect-dansespillet til Harmonix, samme selskap som skapte Guitar Hero og driver med Rock Band).

Forresten herlig å høre at GH: Warriors of Rock flopper, det burde bli en oppvekker for Activision at de heller burde slutte i sjangern og heller satse på DJ Hero på musikkspill-fronten.

Lenke til kommentar

Det er en frisk pust ja, men til tross for det så vil jeg heller spille Rock Band 3 enn DJ Hero 2. Hva er forskjellen nå? At den talentløse karaoken fra Guitar Hero er bygd inn i DJ Hero 2, den vokal-delen som ikke er verdt ei eneste krone? På låtvalget så er det egentlig bare Deadmau5 som frister for å være ærlig.

Catch my drift?

http://www.youtube.com/watch?v=p5cSK-J75j4

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...