Crazy Joe Davola Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kommer det ikke før neste år? Var så sikker på at det kom i november. Det har scoret veldig høyt blant anmeldere, og det ser også fantastisk ut, så trist om vi må vente enda lengre. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Medal Of Honor har gått fra å være et greit spill til diare coming up from my mouth, damn dette spillet er så dårlig, angrer på jeg kjøpte dette her makkverket. Hva er det med folk så camper og dreper kun i spawn... Jaja får bli level 8 og fullføre korte singelplayeren og legge det i hylla for godt Og singelplayeren er også noe av det værste jeg har spilt denne generasjonen, BFBC2 slår faktisk dette i singelplayeren og det sier mye jo.... Her kommer garantert Black Ops slå Medal Of Honor, er ikke så seriøse feil der som det er i MoH. Black Ops > Medal Of Honor everyday, det kan jeg si selv jeg ikke har spilt Black Ops enda Da kan jeg heller kose meg med Medal Of Honor Frontlines som er mye bedre en Medal Of Honor, haha Endret 17. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er egentlig veldig enig, er lei av både maps og modes etter bare noen timer. Tror ikke det kommer ned av hylla igjen, og det var helt klart ikke verdt 500 spenn! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Ahh, jeg er så uenig. Elsker multiplayerdelen. Singleplayeren skal jeg derimot være enig i at er noe drit (selv om jeg bare har spilt første brett). Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Testet Force Unleashed 2 demoen nå. Sinnsyk!! Grafikken og alt var bare kongebra! Fikk multiorgasmer i lange baner her! Dette skal jeg ha! Men seriøst grafikken var nydelig! Beste jeg har sett på lenge nå! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Testet Force Unleashed 2 demoen nå. Sinnsyk!! Grafikken og alt var bare kongebra! Fikk multiorgasmer i lange baner her! Dette skal jeg ha! Men seriøst grafikken var nydelig! Beste jeg har sett på lenge nå! Heeelt enig! Gleder meg til spillet dukker opp i postkassa! Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fikk prøvd den i kveld jeg også, og det ser slettes ikke dumt ut Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Fant ut at det ikke var Castlevania som var buggy og hengte seg i hytt og gevær. PS3en registrerer ikke diskene og leser dermed ikke av innholdet. Damn u PS3! Garanti, here I come. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som fikk med seg MS sin subtile markedsføring av Kinect i siste episode av HIMYM? PRodukt placement på sitt beste. Random dude går forbi scenen med nyinnkjøpt xbox + kinect. MS maskineriet går for fullt tydeligvis. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Var ikke bare en "random" dude, det var Maury Povich, og du ser han gjentatte ganger gjennom episoden som "den personen de alltid møter". Har ennå til gode å se noen sånn type reklame for Move. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja han var vel ikke helt random, er klar over at han kom igjen ofte, men iforhold til resten av casten er han rimelig random. Det virket bare så random plassert. Ikke gameplay eller noe, bare esker Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Taco-bell, product placement taco-bell! http://www.youtube.com/watch?v=5XHsDJ-9EDs Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 De har absolutt ikke overdrevet med vanskelighetsgraden og lengden på sistebossen i Sonic 4: Episode 1, neeeeida. Dette er jo helt sykt. Noen andre som har klart det? Han var barnemat i forhold til sistebossen i Sonic 2. Ellers er jeg stort sett fornøyd med Sonic 4. Det har sine mangler, men det er fortsatt et solid platformspill. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er det nokon forskjell på desse Sonic spela, og dei som kom ut på 80/90-talet på Sega? Blir som å kjøpe alle Mario spela som er komen ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) De har absolutt ikke overdrevet med vanskelighetsgraden og lengden på sistebossen i Sonic 4: Episode 1, neeeeida. Dette er jo helt sykt. Noen andre som har klart det? Han var barnemat i forhold til sistebossen i Sonic 2. Ellers er jeg stort sett fornøyd med Sonic 4. Det har sine mangler, men det er fortsatt et solid platformspill. Godt mulig. Kan ikke huske den da det er lenge siden jeg har spillt det. Har ikke prøvd å ta sistebossen i Sonic 4 siden jeg skrev innlegget, men skal forsøke igjen idag. Edit: Endelig tok jeg tosken. Endret 18. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet når Vanquish egentlig kommer? Gamezone.no, gamer.no hovedsiden til vanquish m.m sier forskjellige ting Har forhåndsbestilt på gamestop, så får høre med de i morra for å være helt sikker, forhåpentligvis er det ikke 25 oktober. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gamezone sier vel ofte datoen da det blir sendt? siden de ofte sender 2 dager før release mener jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Var ikke bare en "random" dude, det var Maury Povich, og du ser han gjentatte ganger gjennom episoden som "den personen de alltid møter". Har ennå til gode å se noen sånn type reklame for Move. Hvem kaller Maury Povich for en random dude? Han er jo wonderful. Å veit hvordan fucke med folk: http://www.youtube.com/watch?v=Oy1OiFWAHNo _______________________________________________ 360 esklusivt DLC til Fallout: New Vegas(kommer nok på PS3 om 6 månder) Bethesda’s just announced details on 360-exclusive DLC for Fallout: New Vegas. No details on the DLC itself were given, but the press release said the “first downloadable content” would be exclusive to Xbox Live this holiday season, which seems to imply more would be coming to other consoles as well. Info on the content will be “released in the coming weeks.” “We’re excited to continue the partnership between Bethesda and Microsoft, and build on the success of the game add-ons released for Fallout 3 on Xbox LIVE,” said Bethesda’s US PR boss Pete Hines. “We have no doubt that gamers will be thrilled with seeing a new add-on pack extend their adventures with Fallout: New Vegas on Xbox 360 and Xbox LIVE,” added Microsoft GM product manager for IEB, Matt Barlow. http://www.vg247.com/2010/10/18/bethesda-announces-360-exclusive-new-vegas-dlc Har følelsen at jeg er inne i en sikkelig godtid(ergo, en kanskje litt for god tid) på spillfronten. Fallout: New Vegas denne uka. Rock Band 3(m/keys) uka etter der. Også er det vel AC: Brotherhood og Dance Central(Kinect-dansespillet til Harmonix, samme selskap som skapte Guitar Hero og driver med Rock Band). Forresten herlig å høre at GH: Warriors of Rock flopper, det burde bli en oppvekker for Activision at de heller burde slutte i sjangern og heller satse på DJ Hero på musikkspill-fronten. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg synes DJ Hero var et frisk pust i musikkspillfronten, er blitt lei gitarer og trommer nå for tiden og derfor har jeg bestilt DJ Hero 2 Gleder meg mye til jeg får det i denne uka Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Det er en frisk pust ja, men til tross for det så vil jeg heller spille Rock Band 3 enn DJ Hero 2. Hva er forskjellen nå? At den talentløse karaoken fra Guitar Hero er bygd inn i DJ Hero 2, den vokal-delen som ikke er verdt ei eneste krone? På låtvalget så er det egentlig bare Deadmau5 som frister for å være ærlig. Catch my drift? http://www.youtube.com/watch?v=p5cSK-J75j4 Endret 18. oktober 2010 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg