Gormers Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har ikke spilt konsollen, men som sagt veldig mange ganger før så var den forut for sin tid på veldig mange måter. Mange av mine favorittspill ble faktisk først lansert til den og^^ Som Jet set serien, Fur fighters, og rayman 2. Spillbiblioteket var jo full av varierte og originale spill (f. eks shenmue som jeg aldri har fått testet). Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fant denne kontrollen i dag men jeg lurer på om den finnes uten tilt greie (den var litt dyr) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fått litt shoppingdilla nå jeg Først PSP til 1900kr, Lips til 250kr Spill til PSP Locoroco til 130kr og Tekken Dark Ressurection til 189kr, minnekort til PSP til 250kr for 4GB Alt dette har jeg brukt på 1 dag på internettbutikker utenom PSP som ble kjøpt på Elkjøp... Håper dem begge spillene kommer til meg før jeg reiser til Oslo-Sverige neste torsdag Da tror jeg sparer dem ca 3500kr til kommende spill, phewww Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Må bare spørre, hva slags minnekort var det O.O? Siden den kostet 250kr liksom. Locoroco hadde jeg alltid lyst til å skaffe meg btw. Spilte flash versjonen på pc som var reklama til spillet^^ Endret 31. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Erik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fått litt shoppingdilla nå jegFørst PSP til 1900kr, Lips til 250kr Spill til PSP Locoroco til 130kr og Tekken Dark Ressurection til 189kr, minnekort til PSP til 250kr for 4GB Alt dette har jeg brukt på 1 dag på internettbutikker utenom PSP som ble kjøpt på Elkjøp... Håper dem begge spillene kommer til meg før jeg reiser til Oslo-Sverige neste torsdag Da tror jeg sparer dem ca 3500kr til kommende spill, phewww Dæven, Toman is on fire! Må anbefale Resistance til PSP'n. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Fikk nye skjermen i dag! Kanonbra førsteintrykk ihvertfall Ble ikkje så mange timene med spilling på den i dag, men det eg fikk se av COD5 og KZ2 lovet svært bra Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 MS Pro Duo fra Sony til PSP, men kunne ha gått for 8GB for 199kr og bakdelen der er at minnekortene ble sendt fra Hong Kong og det tok 6-10 virkedager. Da er det liten sjanse det hadde kommet før skjærtorsdag siden jeg reiser da og derfor dreit jeg i å spare 50,- Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Dæven som du handler da Toman! Syking Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Herregud, så irriterende! Har vært telefonselger og vet hvordan det er å snakke med sånne folk - de nekter å høre på en! De vil bare klage. Jaja - noen andre som ikke tror på PSP2 avsløringen? Edit: dette må være den morsomste spøken jeg har lest idag! Microsoft “Discontinuing 360 in 2010″ Endret 1. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og der sitter eg og ser på ending credits til Killzone 2 Var ikkje sein om å spille igjennom på nye TV`en for å si det sånn Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Noen som har Guitar Hero Aerosmith til 360 og ønsker å gjøre disse oppnåelsene over live? Deuces Are Wild Complete all songs on the setlist as the lead guitarist (Local or Xbox LIVE - primary user) Love Me Two Times Complete all songs on the setlist as the Bass/Rhythm guitarist ( Local or Xbox LIVE - primary user) Vi kan kjøre gjennom setlisten to ganger på rappen, så får begge spillerne disse. Tar ikke lange tiden. Kommer til å spille på hard, siden jeg fortsatt jobber med expert career. Send meg en pm for kos Endret 2. april 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fy faen Wipeout HD + Ambilight er EPIC win Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva er det Ambilight gjør egentlig? Fremhever bilde? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja du kan på ein måte si det Det er plasser to lysrekker bak skjermen, som gjengir korresponderende farger på veggen dynamisk i forhold til det som skjer på skjermen. Eg var skeptisk før eg fikk skjermen, men eg blei regelrett solgt med ein gang eg koblet den opp Å spilles/se film og TV uten blir rett og slett ein kjedeligere opplevelse Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Synd Philips er eneste merket som har slik teknologi. De står jo enerådene i markedet. Synes forskjellen på TV'ene deres med/uten ambilight er STOR. Men, som sagt, da de er den eneste produsenten med denne teknologien kan de sette prisen der de vil. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja du kan på ein måte si det Det er plasser to lysrekker bak skjermen, som gjengir korresponderende farger på veggen dynamisk i forhold til det som skjer på skjermen. Eg var skeptisk før eg fikk skjermen, men eg blei regelrett solgt med ein gang eg koblet den opp Å spilles/se film og TV uten blir rett og slett ein kjedeligere opplevelse Du blir altså ikke forstyrret av lyset når du for eks gamer? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Var det eg trudde i starten! Men snarere tvert i mot, eg blir meir dradd inn i spillet. Ambilight bidrar til å øke stemningen voldsomt. Styrken kan justeres eller slås av om man ønsker det Men kem vil vel det B) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pokker heller Mala, noen av oss sitter på tidenes kjipeste Samsung 32" uten NOEN funksjoner annet enn hva som er kravet for HD-ready. Har jo surround-lyd og i overkant av 80" lerret og HD-projektor, men det er ikke det samme som en skikkelig god TV. Regner med at du anbefaler røveren din glovarmt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva slags tv er det egentlig Mala? En Philips hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg