Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Har ikke spilt konsollen, men som sagt veldig mange ganger før så var den forut for sin tid på veldig mange måter.

Mange av mine favorittspill ble faktisk først lansert til den og^^ Som Jet set serien, Fur fighters, og rayman 2. Spillbiblioteket var jo full av varierte og originale spill (f. eks shenmue som jeg aldri har fått testet).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått litt shoppingdilla nå jeg

Først PSP til 1900kr, Lips til 250kr

Spill til PSP Locoroco til 130kr og Tekken Dark Ressurection til 189kr, minnekort til PSP til 250kr for 4GB

Alt dette har jeg brukt på 1 dag på internettbutikker utenom PSP som ble kjøpt på Elkjøp...:p

Håper dem begge spillene kommer til meg før jeg reiser til Oslo-Sverige neste torsdag :)

Da tror jeg sparer dem ca 3500kr til kommende spill, phewww :p

Lenke til kommentar
Fått litt shoppingdilla nå jeg

Først PSP til 1900kr, Lips til 250kr

Spill til PSP Locoroco til 130kr og Tekken Dark Ressurection til 189kr, minnekort til PSP til 250kr for 4GB

Alt dette har jeg brukt på 1 dag på internettbutikker utenom PSP som ble kjøpt på Elkjøp...:p

Håper dem begge spillene kommer til meg før jeg reiser til Oslo-Sverige neste torsdag :)

Da tror jeg sparer dem ca 3500kr til kommende spill, phewww :p

Dæven, Toman is on fire! Må anbefale Resistance til PSP'n.

Lenke til kommentar

MS Pro Duo fra Sony til PSP, men kunne ha gått for 8GB for 199kr og bakdelen der er at minnekortene ble sendt fra Hong Kong og det tok 6-10 virkedager. Da er det liten sjanse det hadde kommet før skjærtorsdag siden jeg reiser da og derfor dreit jeg i å spare 50,- :p

Lenke til kommentar

Noen som har Guitar Hero Aerosmith til 360 og ønsker å gjøre disse oppnåelsene over live?

Deuces Are Wild

Complete all songs on the setlist as the lead guitarist (Local or Xbox LIVE - primary user)

Love Me Two Times

Complete all songs on the setlist as the Bass/Rhythm guitarist ( Local or Xbox LIVE - primary user)

Vi kan kjøre gjennom setlisten to ganger på rappen, så får begge spillerne disse. Tar ikke lange tiden.

Kommer til å spille på hard, siden jeg fortsatt jobber med expert career. Send meg en pm for kos ;)

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Ja du kan på ein måte si det :) Det er plasser to lysrekker bak skjermen, som gjengir korresponderende farger på veggen dynamisk i forhold til det som skjer på skjermen. Eg var skeptisk før eg fikk skjermen, men eg blei regelrett solgt med ein gang eg koblet den opp :D

Å spilles/se film og TV uten blir rett og slett ein kjedeligere opplevelse :)

Lenke til kommentar
Ja du kan på ein måte si det :) Det er plasser to lysrekker bak skjermen, som gjengir korresponderende farger på veggen dynamisk i forhold til det som skjer på skjermen. Eg var skeptisk før eg fikk skjermen, men eg blei regelrett solgt med ein gang eg koblet den opp :D

Å spilles/se film og TV uten blir rett og slett ein kjedeligere opplevelse :)

Du blir altså ikke forstyrret av lyset når du for eks gamer? :p

Lenke til kommentar

Pokker heller Mala, noen av oss sitter på tidenes kjipeste Samsung 32" uten NOEN funksjoner annet enn hva som er kravet for HD-ready. Har jo surround-lyd og i overkant av 80" lerret og HD-projektor, men det er ikke det samme som en skikkelig god TV. Regner med at du anbefaler røveren din glovarmt? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...