Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Har fjernet fire innlegg fra tråden som gikk på person, og ikke trådens tema.

Hold dere for gode for å delta i fanboy-diskusjoner folkens. Og ikke minst unngå å provosere, og prøv å overse provokasjoner. Rapporter heller det gjeldende innlegget ;)

Reaksjoner på moderering tas på PM, og ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange timer brukte du sånn ca? Og hvor mange ganger har du rundet det? Mener å ha lest at det vil ta rundt 8-10 timer å gjennomføre. Kan det stemme? :)

Har bare rundet det to ganger, nå som move patchen har kommet blir det kanskje en gjennomspilling til. :) Hmm, ja vil tro rundt 10 timer er et godt anslag. Og 10 godt brukte timer vil jeg så absolutt si det er. ;)

Lenke til kommentar

Ble akkurat ferdig med Enslaved og jeg må innrømme at jeg har dårlig samvittighet for ikke å ha spilt det mer sammenhengende. Jeg har spilt det veldig oppstykket i en uke nå, en måte å spille på jeg liker svært dårlig. Når det kommer til historier vil jeg gjerne svelge den i størst mulig biter, og Enslaved fortjener så mye bedre enn å bli småspist på.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke nyte spill etter at StarCraft 2 kom ut. All kveldsspillinga går med til det, og det irriterer meg litt samtidig som jeg virkelig koser meg med Skype og spillet i skjønn forening. Når jeg legger meg blir det gjerne en halvtime-time med DeathSpank: T.o.V. (som jeg virkelig elsker), men jeg ser i hylla og finner titler jeg hadde lovet meg selv å prøve. Men akk, jeg finner ikke tid når jeg vet jeg har kos på dataen.

Dessuten forsvinner store deler av gleden ved å følge andre spill, som da for eksempel Enslaved som jeg har lyst til å prøve men som jeg ikke "gidder" bry meg om fordi jeg ikke finner tid og ro til å spille det uansett.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke nyte spill etter at StarCraft 2 kom ut. All kveldsspillinga går med til det, og det irriterer meg litt samtidig som jeg virkelig koser meg med Skype og spillet i skjønn forening. Når jeg legger meg blir det gjerne en halvtime-time med DeathSpank: T.o.V. (som jeg virkelig elsker), men jeg ser i hylla og finner titler jeg hadde lovet meg selv å prøve. Men akk, jeg finner ikke tid når jeg vet jeg har kos på dataen.

Dessuten forsvinner store deler av gleden ved å følge andre spill, som da for eksempel Enslaved som jeg har lyst til å prøve men som jeg ikke "gidder" bry meg om fordi jeg ikke finner tid og ro til å spille det uansett.

Akkurat derfor jeg sluttet å spille WoW. Det er det som er problemet med spill som har online flerspillerfunksjon, - de tar vekk tiden fra gode singleplayer-spill du helst ikke skulle vært foruten opplevelsen av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...