PootieTang Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har fjernet fire innlegg fra tråden som gikk på person, og ikke trådens tema. Hold dere for gode for å delta i fanboy-diskusjoner folkens. Og ikke minst unngå å provosere, og prøv å overse provokasjoner. Rapporter heller det gjeldende innlegget Reaksjoner på moderering tas på PM, og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvor mange timer brukte du sånn ca? Og hvor mange ganger har du rundet det? Mener å ha lest at det vil ta rundt 8-10 timer å gjennomføre. Kan det stemme? Har bare rundet det to ganger, nå som move patchen har kommet blir det kanskje en gjennomspilling til. Hmm, ja vil tro rundt 10 timer er et godt anslag. Og 10 godt brukte timer vil jeg så absolutt si det er. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fikk endelig Kingdom Hearts Birth By Sleep Special Edition, gleder meg til å spille dette Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Fikk endelig Kingdom Hearts Birth By Sleep Special Edition, gleder meg til å spille dette Du kan like godt skippe alt av cutscenes. Men gameplayet er fantastisk. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Synes cutscenene er verdifulle siden jeg er en ganske stor fan av Kingdom Hearts serien. Synes til nå spille er bra Bare settinga gir meg gåsehud Endret 15. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Rundet Medal of Honor nå. Det var litt... Meh... :unsure: Syns det virka veldig kort også, mulig jeg tar feil men. Har vel noen timer til på MP og Tier 1 mode Endret 15. oktober 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hva er Tier 1 mode? Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tidsbaserte missions, etter det jeg har fått med meg. Har ikke prøvd det enda, så vet ikke helt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Heller Medal of Honour enn mer Modern Warfare eller Black Operations. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Jeg hørte du liker Fable 2 så akkurat nå er det gratis, er vistnok bare for US members, men det er jo mulig å lage accounter: http://marketplace.xbox.com/en-US/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d5307f1/?p=1&of=6&bt=0&sb=1&did=00000001-0000-4000-8000-00004d5307f1 Laster ned på EU-account nå. Endret 15. oktober 2010 av Erik Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Prøvde å starte Vidzone på PS3 nå.. Får bare: Database is corrupted, please reinstall application.. Hva skjer? Men det tok meg 6 sek å koble pc'n til anlegget, og vidzone er crap, så care lizzm Endret 15. oktober 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg hørte du liker Fable 2 så akkurat nå er det gratis, er vistnok bare for US members, men det er jo mulig å lage accounter: http://marketplace.x...00-00004d5307f1 Laster ned på EU-account nå. Når jeg logget inn står det at prisen er $20, selv om det var gratis tre sekunder før, før jeg logget inn. Uansett så har jeg Limited Edition, så det finnes ikke tap. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ble akkurat ferdig med Enslaved og jeg må innrømme at jeg har dårlig samvittighet for ikke å ha spilt det mer sammenhengende. Jeg har spilt det veldig oppstykket i en uke nå, en måte å spille på jeg liker svært dårlig. Når det kommer til historier vil jeg gjerne svelge den i størst mulig biter, og Enslaved fortjener så mye bedre enn å bli småspist på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg klarer ikke nyte spill etter at StarCraft 2 kom ut. All kveldsspillinga går med til det, og det irriterer meg litt samtidig som jeg virkelig koser meg med Skype og spillet i skjønn forening. Når jeg legger meg blir det gjerne en halvtime-time med DeathSpank: T.o.V. (som jeg virkelig elsker), men jeg ser i hylla og finner titler jeg hadde lovet meg selv å prøve. Men akk, jeg finner ikke tid når jeg vet jeg har kos på dataen. Dessuten forsvinner store deler av gleden ved å følge andre spill, som da for eksempel Enslaved som jeg har lyst til å prøve men som jeg ikke "gidder" bry meg om fordi jeg ikke finner tid og ro til å spille det uansett. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Om det er noen trøst, så er du ikke alene, Sjef! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Da fikk jeg prøvd force unleashed 2 og ble virkelig imponert. Har ikke prøvd nr 1 så var litt usikker på hva som ventet, men spillet var veldig moro. De får deg virkelig til å føle deg kraftig i det spillet. Var i utgangspunktet ikke blant mine høstkjøp, men må definitivt vurdere det nå. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg klarer ikke nyte spill etter at StarCraft 2 kom ut. All kveldsspillinga går med til det, og det irriterer meg litt samtidig som jeg virkelig koser meg med Skype og spillet i skjønn forening. Når jeg legger meg blir det gjerne en halvtime-time med DeathSpank: T.o.V. (som jeg virkelig elsker), men jeg ser i hylla og finner titler jeg hadde lovet meg selv å prøve. Men akk, jeg finner ikke tid når jeg vet jeg har kos på dataen. Dessuten forsvinner store deler av gleden ved å følge andre spill, som da for eksempel Enslaved som jeg har lyst til å prøve men som jeg ikke "gidder" bry meg om fordi jeg ikke finner tid og ro til å spille det uansett. Akkurat derfor jeg sluttet å spille WoW. Det er det som er problemet med spill som har online flerspillerfunksjon, - de tar vekk tiden fra gode singleplayer-spill du helst ikke skulle vært foruten opplevelsen av. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Et par spill som kommer til både PSN og XBLA som ser tøffe ut! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 De har absolutt ikke overdrevet med vanskelighetsgraden og lengden på sistebossen i Sonic 4: Episode 1, neeeeida. Dette er jo helt sykt. Noen andre som har klart det? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Har ikke fulgt med så veldig på Kirby's Epic Yarn, men Release date(s) JP October 14, 2010 NA October 17, 2010 EU Q1 2011 LOL FAEN TA DEG NINTENDO Endret 17. oktober 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg