Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Kan sikkert ta en runde med dere i helga Kjågen. :) Fikk spillet i dag, ikke prøvd det ennå.

Ahhh, jeg blir gal. Kan noen venligst forklare meg hvordan jeg skal komme meg gjennom alle spillene som kommer nå fremover? Med alt annet jeg har å styre med for tiden finner jeg nesten ikke tid til å sette meg ned og spille skikkelig som det er, og "ikke prøvd ennå"-hylla bare vokser og vokser. At jeg bar finner flere og flere spill å kjøpe gjør ikke saken bedre. Nå nylig ble det Castlevania. Tror jeg må kjøpe meg en større hylle snart. :(

Om det er noen trøst så er jeg i samme situasjon. Bunken med spill som ikke er begynt på enda bare vokser, og samtidig er det en hel del spill jeg vil ha både denne og neste måned.

Ah, godt å vite vi er flere i samme situasjon. Vi får stålsette oss og stå sammen mens vi ser bunken vokse. :) *gir deg en klem*

Edit: Nei nå rotet jeg skikkelig, var jo Castlevania som kom i dag, har ikke fått Medal of Honour ennå, men fikk gavekort på 100kr grunnet den sene leveransen så jeg klager ikke. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært veldig usikker på utgivelsesdatoen til Arcania lenge. På steam var det tilgjengelig fra den 12. okt, mens cdon opererer med 15. okt, og nå har altså gamezone 22. okt. De har klart å forvirre meg om det var det de prøvde på ivertfall :p

Edit: Tothegame.com sier 29. okt ja.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Steike, Heavy Rain er bra :o Selv om jeg ikke har kommet så veldig lang enda, så merker jeg at dette er et av de beste eksklusive spillene jeg har spillt.

Heldiggris, ingenting har fått meg så emosjonell som den første gjennomspillingen av Heavy Rain. Skulle gitt mye for å få tilbake samme følelsen. ;)

Lenke til kommentar

Jeg angrer så sinnsykt på at jeg ikke kjøpte en av de fancye utgavene av Heavy Rain.

Sist jeg sjekket selger det ikke for under 200, så jeg sitter liksom og venter til det skjer. De spesielle utgavene er ikke å oppdrive så vidt jeg har sett, så da har jeg liksom ikke lyst til å bruke masse penger på den vanlige utgaven, selvom spillet sannsynligvis er verdt alle kroner og ører.

Lenke til kommentar

Første gjennomspilling?

Jepp :)

Steike, Heavy Rain er bra :o Selv om jeg ikke har kommet så veldig lang enda, så merker jeg at dette er et av de beste eksklusive spillene jeg har spillt.

Heldiggris, ingenting har fått meg så emosjonell som den første gjennomspillingen av Heavy Rain. Skulle gitt mye for å få tilbake samme følelsen. ;)

Det er faktisk et av de mest emosjonelle spillene jeg har spillt. Lever meg veldig godt inn i det, og føler virkelig med dem. Selv om grafikken ikke er den aller beste, og ansiktsanimasjonene virker stive, så er folkene du spiller og møter veldig troverdig og levende. Rett og slett et fantastisk bra spill foreløpig. Jeg kan vel bare glemme at dette spillet skal vare til over helgen :p

Lenke til kommentar

Det er faktisk et av de mest emosjonelle spillene jeg har spillt. Lever meg veldig godt inn i det, og føler virkelig med dem. Selv om grafikken ikke er den aller beste, og ansiktsanimasjonene virker stive, så er folkene du spiller og møter veldig troverdig og levende. Rett og slett et fantastisk bra spill foreløpig. Jeg kan vel bare glemme at dette spillet skal vare til over helgen :p

Haha, det kan du bare glemme ja, brukte selv bare to dager, hadde sikkert fullført det i et strekk hadde det ikke vært for søvnbehovet. :p

Lenke til kommentar

Haha, det kan du bare glemme ja, brukte selv bare to dager, hadde sikkert fullført det i et strekk hadde det ikke vært for søvnbehovet. :p

Hvor mange timer brukte du sånn ca? Og hvor mange ganger har du rundet det? Mener å ha lest at det vil ta rundt 8-10 timer å gjennomføre. Kan det stemme? :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...