Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Kan sikkert ta en runde med dere i helga Kjågen. Fikk spillet i dag, ikke prøvd det ennå. Ahhh, jeg blir gal. Kan noen venligst forklare meg hvordan jeg skal komme meg gjennom alle spillene som kommer nå fremover? Med alt annet jeg har å styre med for tiden finner jeg nesten ikke tid til å sette meg ned og spille skikkelig som det er, og "ikke prøvd ennå"-hylla bare vokser og vokser. At jeg bar finner flere og flere spill å kjøpe gjør ikke saken bedre. Nå nylig ble det Castlevania. Tror jeg må kjøpe meg en større hylle snart. Om det er noen trøst så er jeg i samme situasjon. Bunken med spill som ikke er begynt på enda bare vokser, og samtidig er det en hel del spill jeg vil ha både denne og neste måned. Ah, godt å vite vi er flere i samme situasjon. Vi får stålsette oss og stå sammen mens vi ser bunken vokse. *gir deg en klem* Edit: Nei nå rotet jeg skikkelig, var jo Castlevania som kom i dag, har ikke fått Medal of Honour ennå, men fikk gavekort på 100kr grunnet den sene leveransen så jeg klager ikke. Endret 14. oktober 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Komplett har ikke sendt MoH, og cdon har ikke sendt Arcania, så jeg får nok ingen av dem før over helgen. Så da får jeg begynne på et av de spillene som ligger i "ikke-spillt-enda" bunken. Tror jeg skal ta å spille gjennom Heavy Rain da. Det har ventet altfor lenge nå. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Hmmm, CDON sendte MoH til meg i går, Arcania ser jeg er bekreftet på lager hos Gamezone 22.10. så vet ikke om det kan være noe der, at den ikke kommer før det eller noe, utgivelsesdato der er satt til 29.10. Endret 14. oktober 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Har vært veldig usikker på utgivelsesdatoen til Arcania lenge. På steam var det tilgjengelig fra den 12. okt, mens cdon opererer med 15. okt, og nå har altså gamezone 22. okt. De har klart å forvirre meg om det var det de prøvde på ivertfall Edit: Tothegame.com sier 29. okt ja. Endret 14. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kan sikkert ta en runde med dere i helga Kjågen. Fikk spillet i dag, ikke prøvd det ennå. Bring bubblegum. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Spilte litt FF13 igjen i dag, må nok farme litt Crystarium points. Og folk som snakker om Medal Of honor her, vurderte å kjøpe det selv , dog til pc, ettersom du får tier 1 edition for 400 på gamestop wut Tenk om dette starter en trend hvor pc versjonen alltid får med ekstra (tviler) Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 349 på PK for pc versjonen. Ekstra hva? Tier 1 er jo til alle tre plattformene. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 349 på PK for pc versjonen. Ekstra hva? Tier 1 er jo til alle tre plattformene. Ja men det er ingen vanlig versjon til pc ute å går, pc versjon = tier 1 edition. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Steike, Heavy Rain er bra :o Selv om jeg ikke har kommet så veldig lang enda, så merker jeg at dette er et av de beste eksklusive spillene jeg har spillt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Første gjennomspilling? Lenke til kommentar
Roskva Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Steike, Heavy Rain er bra :o Selv om jeg ikke har kommet så veldig lang enda, så merker jeg at dette er et av de beste eksklusive spillene jeg har spillt. Heldiggris, ingenting har fått meg så emosjonell som den første gjennomspillingen av Heavy Rain. Skulle gitt mye for å få tilbake samme følelsen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Så enig, så enig. Det er faktisk en god del spill jeg ville gitt mye for å få tilbake følelsen fra første gang jeg spilte det. Heavy Rain er absolutt et av dem. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg angrer så sinnsykt på at jeg ikke kjøpte en av de fancye utgavene av Heavy Rain. Sist jeg sjekket selger det ikke for under 200, så jeg sitter liksom og venter til det skjer. De spesielle utgavene er ikke å oppdrive så vidt jeg har sett, så da har jeg liksom ikke lyst til å bruke masse penger på den vanlige utgaven, selvom spillet sannsynligvis er verdt alle kroner og ører. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Snakker om spesial utgaver, kjøpte meg spesial utgaven av Kingdom Hearts: Birth By Sleep når jeg var i London: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har den Special Edition av Birth by Sleep også. Flotters! Så den på Game butikken på Buskerud storsenter faktisk også, men jeg kjøpte den av Play.com. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Første gjennomspilling? Jepp Steike, Heavy Rain er bra :o Selv om jeg ikke har kommet så veldig lang enda, så merker jeg at dette er et av de beste eksklusive spillene jeg har spillt. Heldiggris, ingenting har fått meg så emosjonell som den første gjennomspillingen av Heavy Rain. Skulle gitt mye for å få tilbake samme følelsen. Det er faktisk et av de mest emosjonelle spillene jeg har spillt. Lever meg veldig godt inn i det, og føler virkelig med dem. Selv om grafikken ikke er den aller beste, og ansiktsanimasjonene virker stive, så er folkene du spiller og møter veldig troverdig og levende. Rett og slett et fantastisk bra spill foreløpig. Jeg kan vel bare glemme at dette spillet skal vare til over helgen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Den venter jeg på fra play.com som jeg ga 18 pund for, har venta i snart 10 arbeidsdager på den :o Den ser jo lekker ut, Erik Endret 14. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er faktisk et av de mest emosjonelle spillene jeg har spillt. Lever meg veldig godt inn i det, og føler virkelig med dem. Selv om grafikken ikke er den aller beste, og ansiktsanimasjonene virker stive, så er folkene du spiller og møter veldig troverdig og levende. Rett og slett et fantastisk bra spill foreløpig. Jeg kan vel bare glemme at dette spillet skal vare til over helgen Haha, det kan du bare glemme ja, brukte selv bare to dager, hadde sikkert fullført det i et strekk hadde det ikke vært for søvnbehovet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Det er faktisk et av de mest emosjonelle spillene jeg har spillt. Lever meg veldig godt inn i det, og føler virkelig med dem. Selv om grafikken ikke er den aller beste, og ansiktsanimasjonene virker stive, så er folkene du spiller og møter veldig troverdig og levende. Rett og slett et fantastisk bra spill foreløpig. Jeg kan vel bare glemme at dette spillet skal vare til over helgen Haha, det kan du bare glemme ja, brukte selv bare to dager, hadde sikkert fullført det i et strekk hadde det ikke vært for søvnbehovet. Hvor mange timer brukte du sånn ca? Og hvor mange ganger har du rundet det? Mener å ha lest at det vil ta rundt 8-10 timer å gjennomføre. Kan det stemme? Endret 14. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg