Amored Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg kjenner folk som har fått pakker 1 måned eller mer etter en andre pakker, som ble sendt samme dag. Så Play.com's leveringstider kan være noe random. Endret 13. oktober 2010 av Amored Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Om pakkene ble sendt samme dag er det vel ikke Play.com sin skyld at du får en pakke en hel måned etter den første du fikk? Eller misforstår jeg helt her? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Irriterende hvordan alle legger skylden på nettbutikkene istedet for Posten Norge. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Men play virker til å være litt mer uberegnelig enn andre nettbutikker (til og med fra utlandet). Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Irriterende hvordan alle legger skylden på nettbutikkene istedet for Posten Norge. Play.com er i for seg svært uforutsigbare. Noen ganger tar det gjerne 5 dager før pakken kommer, andre kan man risikere flere uker. Har bestilt omtrent like mye fra Zavvi, og de er mye mye mer stabile. Når jeg bodde i bergen var 2 uker ganske standard. Her er det litt over en uke som er standard. 7-12, tror aldri jeg har ventet mer enn 14 dager ifra dagen den ble sendt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det har heller noe med at de pakkene fra Play blir stoppet mye oftere i tollen enn fra Zavvi og Thehut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har iallefall ingenting negativt å si om Play.com sine leveringstider, har vært kunde der i over et år og har vel så vidt jeg kan huske aldri mottatt en pakke senere enn den 12te dagen, og da har jeg ingen grunn til å være misfornøyd egentlig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg har for eksempel bestilt to spill med 3 ukers mellomrom, og fått dem samtidig et par dager etter bestillingen av det siste. Fra play altså. Jeg bryr meg ikke så veldig da, er jo så billig som regel så. Endret 13. oktober 2010 av Gormers Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 OMG! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Om pakkene ble sendt samme dag er det vel ikke Play.com sin skyld at du får en pakke en hel måned etter den første du fikk? Eller misforstår jeg helt her? Nei, det er sant Er UK som er problemet, tror jeg. Vet om folk som har opplevd det samme på TheHut.com. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Ahhh, jeg blir gal. Kan noen venligst forklare meg hvordan jeg skal komme meg gjennom alle spillene som kommer nå fremover? Med alt annet jeg har å styre med for tiden finner jeg nesten ikke tid til å sette meg ned og spille skikkelig som det er, og "ikke prøvd ennå"-hylla bare vokser og vokser. At jeg bar finner flere og flere spill å kjøpe gjør ikke saken bedre. Nå nylig ble det Castlevania. Tror jeg må kjøpe meg en større hylle snart. Endret 14. oktober 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kjøpte selv Castlevania igår. Spilte to timer inatt, men etter jeg måtte slå av og på konsollen for femte gang, ga jeg meg. Helt ubegripelig hvor ofte dette henger seg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ahhh, jeg blir gal. Kan noen venligst forklare meg hvordan jeg skal komme meg gjennom alle spillene som kommer nå fremover? Med alt annet jeg har å styre med for tiden finner jeg nesten ikke tid til å sette meg ned og spille skikkelig som det er, og "ikke prøvd ennå"-hylla bare vokser og vokser. At jeg bar finner flere og flere spill å kjøpe gjør ikke saken bedre. Nå nylig ble det Castlevania. Tror jeg må kjøpe meg en større hylle snart. Om det er noen trøst så er jeg i samme situasjon. Bunken med spill som ikke er begynt på enda bare vokser, og samtidig er det en hel del spill jeg vil ha både denne og neste måned. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Første runden på Medal Of Honor var noobrunde med 2 kills 3 deaths Den neste runde jeg hadde fikk jeg 10 kills 2 deaths, hoppet rett i multiplayeren og liker det jeg spiller Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Enig med deg Toman. Har spilt en time eller noe nå, og syns det funker bra jeg. Både sp og mp igrunn. Hvilken konsoll spiller du på? Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Her leser jeg om alle som kjøper og kjøper spill. Da sitter jeg igjen med en tåre i øyekroken fordi jeg er blakk. Nå er jeg bare 14 år, men har ikke tålmodighet til å vente til jeg blir eldre og får jobb. Søren ta meg og ingenjobbinga. Men kanskje ukelønn ville hjulpet? Noen som har samme problem som meg med Playstation Store? "Download in Background" funker ikke! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Playstation 3 har jeg som min primærmaskin Kjågen Holder på å innstallere Medal Of Honor Frontlines som fulgte med i PS3 versjonen Endret 14. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Fikk Castlevania fra zavvi i dag. Spillet hadde ingen plastikk rundt og cden lå løst oppi coveret, coveret hadde fått seg noen mini riper også. Ser jo fortsatt bra ut, men jeg er litt pirkete. Noe å klage på? hehe Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Playstation 3 har jeg som min primærmaskin Kjågen Holder på å innstallere Medal Of Honor Frontlines som fulgte med i PS3 versjonen Skal vi ta en runde litt senere kanskje? Ser ikke noen spille sammen tråd på dette spillet, kanskje noen av dere tar initiativ? ^_^ @nubbzebassen Jeg er vel litt fjern antagelig? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Da var gt5 forsinket igjen. Gir f I om det er verdens beste spill. Det seer Jo aldri dagens lys. Sånn helot seriøst. Det har Jo vert forsinket I år nå. Hva f tenker de på. Hold deadline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg