Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterende hvordan alle legger skylden på nettbutikkene istedet for Posten Norge.

Play.com er i for seg svært uforutsigbare. Noen ganger tar det gjerne 5 dager før pakken kommer, andre kan man risikere flere uker.

 

Har bestilt omtrent like mye fra Zavvi, og de er mye mye mer stabile. Når jeg bodde i bergen var 2 uker ganske standard. Her er det litt over en uke som er standard. 7-12, tror aldri jeg har ventet mer enn 14 dager ifra dagen den ble sendt.

Lenke til kommentar

Ahhh, jeg blir gal. Kan noen venligst forklare meg hvordan jeg skal komme meg gjennom alle spillene som kommer nå fremover? Med alt annet jeg har å styre med for tiden finner jeg nesten ikke tid til å sette meg ned og spille skikkelig som det er, og "ikke prøvd ennå"-hylla bare vokser og vokser. At jeg bar finner flere og flere spill å kjøpe gjør ikke saken bedre. Nå nylig ble det Castlevania. Tror jeg må kjøpe meg en større hylle snart. :(

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ahhh, jeg blir gal. Kan noen venligst forklare meg hvordan jeg skal komme meg gjennom alle spillene som kommer nå fremover? Med alt annet jeg har å styre med for tiden finner jeg nesten ikke tid til å sette meg ned og spille skikkelig som det er, og "ikke prøvd ennå"-hylla bare vokser og vokser. At jeg bar finner flere og flere spill å kjøpe gjør ikke saken bedre. Nå nylig ble det Castlevania. Tror jeg må kjøpe meg en større hylle snart. :(

 

Om det er noen trøst så er jeg i samme situasjon. Bunken med spill som ikke er begynt på enda bare vokser, og samtidig er det en hel del spill jeg vil ha både denne og neste måned.

Lenke til kommentar

Her leser jeg om alle som kjøper og kjøper spill.

 

Da sitter jeg igjen med en tåre i øyekroken fordi jeg er blakk. Nå er jeg bare 14 år, men har ikke tålmodighet til å vente til jeg blir eldre og får jobb. Søren ta meg og ingenjobbinga. Men kanskje ukelønn ville hjulpet? :D

 

Noen som har samme problem som meg med Playstation Store?

 

"Download in Background" funker ikke!

Lenke til kommentar

Playstation 3 har jeg som min primærmaskin Kjågen :)

Holder på å innstallere Medal Of Honor Frontlines som fulgte med i PS3 versjonen :)

 

Skal vi ta en runde litt senere kanskje? Ser ikke noen spille sammen tråd på dette spillet, kanskje noen av dere tar initiativ? ^_^

 

@nubbzebassen

 

Jeg er vel litt fjern antagelig? :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...