Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett litt gameplay video samt en trailer eller to av MOH, men ser absolutt ingenting som virker nytt. Hvorfor kjøper dere det? er det noe jeg har gått glipp av.

Fordi jeg vil ha et som legger seg noe imellom Battlefield og Call of Duty. Sistnevnte gikk jeg lei av med Modern Warfare 2 og dets tre millioner killstreaks. Førstnevnte er jeg vel ikke direkte lei av, men det er vanskelig å få spilt det "skikkelig" (les: med gode teammates). En grei blanding hadde vært fint og om ikke multiplayeren fenger har jeg iallefall prøvd det.

Lenke til kommentar

Hey, fuck deg Lakus. :p Er god jeg, husker du ikke hvor awsome jeg og Savvi McWin var sammen med deg?

Å jeg har alle cheevo`ene i BC:Bad Company 2 så derfor jeg er gira på MoH. Tilbudet til Gamestop er også enda en grunn.

Det i tillegg til at jeg sansyneligvis aldri kommer til å kjøpe et slik drittspill som Call of Duty`s lagd av Treyarch igjen, hvertfall aldri igjen før det kommer på prisnivå med en snickers. Black Ops virker jo direkte dårlig for min del, da jeg liker at MP`er jeg spiller ikke er dasha på med unødvendige drittvåpen som sansyneligvis bare kommer til å skape mye frusturasjon.

Lenke til kommentar

Betaen av LBP2 har ikke Move support har jeg fått med meg :)

Men last ned noen demoer og spill bordtennis som du ville gjort i real life og jammen det reagerer akkurat likt og. Synes selv Move kontrolleren sitter bedre en Wii Moten som ser ganske så gammeldags ut nå siden Move er ute :)

Mer presist er Move over Wiimoten, spesielt i bordtennis mellom Wii Sports Resort og Sports Champions, føltes som en helt ny styring siden jeg kan litt innen bordtennis :)

Lenke til kommentar

Snart må GT5 omdøpes til Gran Turismo Forever :p

Haha, ja visst!

Dette spillet børnesten ha en slik kvalitet at det nærmest må overgå alle fremtidige bilspill titler såvel som eksisterende, heilt til neste GT spill kommer ut selvfølgelig :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Snart må GT5 omdøpes til Gran Turismo Forever :p

Haha, ja visst!

Dette spillet børnesten ha en slik kvalitet at det nærmest må overgå alle fremtidige bilspill titler såvel som eksisterende, heilt til neste GT spill kommer ut selvfølgelig :p

Det er det som jeg egentlig frykter, at spesielt anmeldere har så umenneskelig høye krav når spillet endelig kommer ut, og at de dermed gir det litt negativ kritikk med begrunnelsen at det ikke lever opp til forventningene. At spillet må være helt 100% perfekt siden det har blitt utviklet så lenge. Som på en måte blir feil.

Lenke til kommentar

Slik kan det gå, men vil ha selvfølgelig The Real Driving Simulator i samlinga mi med kongegameplay pluss fotorealistisk grafikk når det kommer ut :)

Kan skyldes enda mer finpussing fra GT legenden selv, vil det skal være hans største mesterverk, jeg venter i spenning :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Det er det som jeg egentlig frykter, at spesielt anmeldere har så umenneskelig høye krav når spillet endelig kommer ut, og at de dermed gir det litt negativ kritikk med begrunnelsen at det ikke lever opp til forventningene. At spillet må være helt 100% perfekt siden det har blitt utviklet så lenge. Som på en måte blir feil.

Ja, veit ikkje om du tolket det eg skeiv som en spøk, for det var vitterlig det. Men eg er enig med deg, å forvente ett 100% ferdig og perfekt spill kommer rett og slett aldri til å skje. Men å forvente ett solid og god gjennomarbeidet produkt etter så mange år med utvikling er bare rettferdig :) Perfekt blir det ikkje, men eg har troen på at det kan bli det beste bilspillet på konsoll pr.dags dato.

Lenke til kommentar

Hadde mitt første kjøp hos Play.com for 10 dager siden. Fikk Splinter Cell: Conviction og Assassin's Creed II i posten etter fem dager, venter fortsatt på Just Cause 2 og Batman: Arkham Asylym. Betalte og bestilte alle samtidig, noen her som har erfaringer med leveringstid fra Play.com? Hørt mye positivt om JC2 og Batman så jeg blir litt utålmodig ;)

Lenke til kommentar

Play.com er litt opp og ned på leveringstider, ihvertfall er det min erfaring. Har ikke måttet vente i flere uker, men at jeg til tider har ventet et sted mellom 2-3 uker på en pakke har skjedd. Om du bestiller over tollgrensa, så må jo pakken fortolles også og da tar det gjerne litt ekstra tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...