Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Betalte 3299,-  på gamestop. 

Okei, så var den lille nye i huset rigget og klar! Så var det bare å overføre litt savegames til minnepinne og tjohei  B) Det første som slo meg når eg drog den ut av pakka, var kor ufattelig stygg denne saken er. Stygg, men liten og hendig. Minus var det også at man må koble det kameraet i fronten av konsollen bare for å gjøre det litt meir jalla i TV-benken  :rolleyes:

Men uansett, nytt techware i hus er alltid flotters, og det skal bli godt med en tyst PS3 atter en gang!

EDIT: Å jippi, så må man faktisk sitte å kopiere 1 og 1 savegame ?

Grattis! Selv finner jeg den originale PS3'en styggere. Og PS2 enda styggere. Men Slimen er ikke akkurat deilig den heller.

Lenke til kommentar

Jo takker, den var så stille så ^_^

Har testet litt av disse move demoene, og det merkers ihvertall fremgang ifra Wii. Bordtennes blei med ett litt meir intressant og utfrodrende. Men problemet er at eg har spillt meg drittlei disse sportstitlene på Wii, nok til at eg neppe gidde å bruke særlig mye tid med Move og denne typen spill. Skulle gjerne ha testet dette gladiator greiene, men eg har kun den lyskula å boltre meg med enn så lenge.

Kontrollen i seg sjøl var jo skamherlig å holde i, lett å nå knappene og lyskula var jo litt småsexy i alle disse fargene :p

Lenke til kommentar

Men dette gjelder vel retail versjonen ? For eg meiner i demoen var kun skjenebrett og bordtennis tilgjengelig. OG strømmen gikk jo selvfølgelig mitt i Trainspotting tittingen....måtte jo innvie konsollen med en BR-film :p

Så da sitter eg her med laptoppen og delt wifi hot-spot via Desire`en min i mørket :o

Lenke til kommentar

Jeg er enig at PS3 Slim er ikke særlig flott, mens 360 Slim er noe eget, men 360 slim genererer mye mer varme en PS3 Slim som har sin strømadapter innebygd

360 Slim er flotteste konsollen og PS3 Slim er best på eksklusiver slik jeg ser det :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Nå er jeg i London, og det går opp for meg at Medal of Honor lanseres den 15., dagen etter at jeg har dratt hjem. Smått kjipt akkurat det, hadde vært tøft å kunne se en større spillansering på HMV eller en annen stor butikk. Forøvrig er det vannvittig mange spillreklamer på undergrunnen her, Outlaws to the End-DLCen til Red Dead Redemption har alene flere plakater!

Lenke til kommentar

Om 10-15 minutter så får jeg Splinter Cell Conviction Limited Collector's Edition til Xbox 360 :D

Og rundt torsdag eller fredag har jeg Alan Wake Limited Collector's Edition :p

Ser her i Norden er lanseringen for Medal Of Honor er 14 oktober, håper på jeg har det enten til lansering eller 1 dag etterpå :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...