Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kommer det ikke noe HD collections til 360, ville gjerne sett noe der og...

Mens PS3 får Sly Collection, Splinter Cell Collection, Prince Of Persia Collection, Ico/Shadow Of Colossus, Oddworld Stranglers Wrath, Mortal Kombat Kollektion, og kansje mer etterhvert

Lenke til kommentar

En god del av de gamle xbox spilla man kan spille på 360 ser penere ut siden spilla kjører i høyere oppløsning og flere av dem hadde høy kvalitet på teksturer osv. Dead or alive serien, JSRF og ninja gaiden ser for eksempel kjempebra ut i høyere oppløsning, uten at man trenger å kjøpe spilla på nytt.

På den negative siden er det en god del spill som ikke kjører så bra da.

Forøvrig vil jeg tippe at Strangers Wrath kommer til 360, og Beyond Good and Evil gjør jo definitivt det. To av spilla jeg har som IKKE fungerer på 360 :)

Lenke til kommentar

Satt meg ned med Medal of Honour hos en kompis i går. Utrolig lett singleplayer-campaign. Vi tok den ferdig på 3-4 timer, veldig lik vanskelighetsgrad som Bad Company 2, som var svært lett egentlig iforhold til det jeg er vandt med. Heldigvis ikke noe World At War-opplegg, WaW må ha vært det mest frustrerende spillet å spille på den vanskligste graden innenfor FPS`er.

Lenke til kommentar

Singleplayerdelen ja... vel, det er vel ikke akkurat derfor jeg har lyst på det. Vil selvfølgelig ha det på grunn av multiplayerdelen. Synes det ser ut som en lett blanding av Battlefield og Call of Duty, en miks jeg har veldig lyst til å prøve. Lurer bare på når anmeldelsene begynner å komme?

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer det ikke noe HD collections til 360, ville gjerne sett noe der og...

Mens PS3 får Sly Collection, Splinter Cell Collection, Prince Of Persia Collection, Ico/Shadow Of Colossus, Oddworld Stranglers Wrath, Mortal Kombat Kollektion, og kansje mer etterhvert

Det er fordi 360 har delvis bakoverkompabilitet til en del xbox spill mens den gjeldende PS3 ikke har bakoverkompabilitet til PS2 spill så derfor kan Sony piffe opp en del av de populære tittlene som finnes på PS2. Ikke bare sparte Sony på å kutte ut bakoverkompabiliteten til PS2 på de senerere modellene sine men de tjener også med å gi de gamle tittlene ett lite grafisk løft.

Lenke til kommentar

Satt meg ned med Medal of Honour hos en kompis i går. Utrolig lett singleplayer-campaign. Vi tok den ferdig på 3-4 timer, veldig lik vanskelighetsgrad som Bad Company 2, som var svært lett egentlig iforhold til det jeg er vandt med. Heldigvis ikke noe World At War-opplegg, WaW må ha vært det mest frustrerende spillet å spille på den vanskligste graden innenfor FPS`er.

Da har du ikke spilt Killzone 2 på Elite, det er 2x ganger værre en World At War, men jeg klarte det på Elite etter noen forsøk :p

Får Splinter Cell, Medal Of Honor, NFS SHIFT, Alan Wake, Kingdom Hearts denne uka håper jeg :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Singleplayerdelen ja... vel, det er vel ikke akkurat derfor jeg har lyst på det. Vil selvfølgelig ha det på grunn av multiplayerdelen. Synes det ser ut som en lett blanding av Battlefield og Call of Duty, en miks jeg har veldig lyst til å prøve. Lurer bare på når anmeldelsene begynner å komme?

Men hvis du liker BC2-action`en så blir du litt skuffa over multiplayern. Det er ikke så fullt taktisk av seg, slik som BC2 etter min er nesten konge på. Jeg likte ikke MP`en fullt så mye, likte den heller ikke beta`en og liker den heller ikke i fullversjonen. Noen modes er kule, men du blir fort veldig lei. Å jeg har aldri blitt lei BC2 etter flere månder, er bare det problemet at ved BC2 så har jeg ikke noe særlig å spille for når jeg er ferdig med alle cheevos i spillet, og rank ikke intriserer meg i å bruke fritiden min på når jeg ikke får cheevos for det.

Lenke til kommentar

Hmm. Har en del av de samme problemene som deg med Bad Company 2. Synes det spillet er helt fantastisk, men jeg klarer ikke å motivere meg selv til og spille det. Hadde jeg hatt flere å spille det med, og mot, kunne jeg nok spilt det enormt mye, men sånn er det ikke pr. idag.

Vi får se hva jeg synes om MoH litt senere i uka da, for ha det skal jeg uansett.

Lenke til kommentar

Rundet Enslaved nå. Et veldig bra spill som jeg lett kan anbefale. Spillet har flott grafikk, god stemning, utrolig god voice-acting og en flott historie. Og ansiktsutrykkene i dette spillet tror jeg er de beste jeg har sett i et spill noensinne. Virkelig imponerende. Det som trekker ned er bugs, problemer med framerate, litt kameraproblemer og at plattformsekvensene er altfor lette. Du trenger ikke orientere deg i det hele tatt, bare klikk villt på X og en eller annen vei med spaken og dataen gjør resten. Det er ikke mulig å falle ned eller feilberegne et hopp.

Lenke til kommentar

Grip dagen sies det, så då stakk eg ned på gamestop og handlet meg en PS3 Slim 320GB pakke inkl. Move starter pack.

Se det ja, kanskje jeg også skulle gripe dagen og gå for en slik pakke. Hva koster denne på gamestop da? Komplett har denne pakken til 3000,-...

Lenke til kommentar

Betalte 3299,-  på gamestop. 

Okei, så var den lille nye i huset rigget og klar! Så var det bare å overføre litt savegames til minnepinne og tjohei  B) Det første som slo meg når eg drog den ut av pakka, var kor ufattelig stygg denne saken er. Stygg, men liten og hendig. Minus var det også at man må koble det kameraet i fronten av konsollen bare for å gjøre det litt meir jalla i TV-benken  :rolleyes:

Men uansett, nytt techware i hus er alltid flotters, og det skal bli godt med en tyst PS3 atter en gang!

EDIT: Å jippi, så må man faktisk sitte å kopiere 1 og 1 savegame ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...