Toman18 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Oii demoen av DJ Hero 2 var råbra, blir kjøpt til PS3 da jeg har mitt gamle DJ Hero der Elsket nye freestylemode Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Toman, når fikk du sendings bekreftelse på Castevania fra elkjøp?`Greit å vite antall dager fra den ble sendt til du mottok. Quantum Theory suger så sykt! Blei nesten dårlig av å spille det. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg fikk den for ca 1 uke siden Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Vurdere å foråndsbestille Fable 3, men det er jo så mye snadder av spill som jeg ennå ikke har fått somlet meg til å kjøpe. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det enkleste hadde vel vært å kjøpe spillene til 360? 360/PS3-versjonene er jo så og si identiske, og Lords of Shadow kan kjøres fra en disc om du installerer spillet til harddisken. Klar over att det kan installeres på HDD men føler att jeg bruker playstation mere enn hva jeg gjør med 360 så da er mitt naturlige valg att jeg kjøper de spillene på PS3 da det ikke finnes noe særlig av multiplayerfunksjon i noen av de. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Jeg fikk den for ca 1 uke siden Hmm, blir ikke noe Enslaved før neste Torsdag da::S Endret 7. oktober 2010 av lyon Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 I dag blir det å skaffe seg en ny ps3 da den gamle tok kvelden i går, leser kun dvd plater og ikke br og garantien er gått ut da maskina er såpass gammel Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bruk reklamasjonsretten. Den varer i fem år. Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 I dag blir det å skaffe seg en ny ps3 da den gamle tok kvelden i går, leser kun dvd plater og ikke br og garantien er gått ut da maskina er såpass gammel Klin til med ny maskin, det er moro Skulle kjøpe FIFA 11 på utgivelsesdatoen for meg og en kollega, men endte opp med å kjøpe FIA 11 til X360 + Ps3 Slim 320 GB med FIFA 11 (Bundle). Forsvarte kjøpet ovenfor samboeren at den Ps3'en jeg har er en US Ps3 så den bruker jeg til amerikanske Blu-Ray og den nye Ps3'en kan vi bruke når vi leier blu-ray på videosjappa Som om kommer til å skje Tar over ny leilighet neste uke, så da skal jeg se om jeg ikke får lastet opp noen bilder fra det påkostede "gutterommet" (100 000,- bare i diverse duppeditter og inventar) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Jeg fikk den for ca 1 uke siden Hmm, blir ikke noe Enslaved før neste Torsdag da::S Jeg venter på min Enslaved Collector's Edition fra Lefdal, håper den kommer imorgen. Etter jeg så broren min skaffa seg Alan Wake Limited Collector's Edition så vil jeg også ha den I neste uke har jeg to Alan Wake eksemplarer, viss noen vil ha en send meg en PM, ikke diskutere videre om kjøp videre her inne, taes på PM og en tråd jeg oppretter i kjøp og salg seksjonen Endret 8. oktober 2010 av Toman Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg fikk den for ca 1 uke siden Hmm, blir ikke noe Enslaved før neste Torsdag da::S Jeg venter på min Enslaved Collector's Edition fra Lefdal, håper den kommer imorgen. Etter jeg så broren min skaffa seg Alan Wake Limited Collector's Edition så vil jeg også ha den I neste uke har jeg to Alan Wake eksemplarer, viss noen vil ha en send meg en PM, ikke diskutere videre om kjøp videre her inne, taes på PM og en tråd jeg oppretter i kjøp og salg seksjonen Jeg vil HA en. Som i gratis! ^_^ Me Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Bestilte Oblivion og Star Wars the force unleashed til xbox 360 på tirsdag, er ganske usikker på hva jeg burde starte på først, så det hadde vært fint hvis dere hjalp meg litt her. Endret 8. oktober 2010 av MrViolet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Oblivion er et spill som kan sluke enormt mange timer, så jeg ville startet med The Force Unleashed først. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 nouse4aname har helt rett. Oblivion er direkte farlig å starte på; du blir virkelig slukt inn i verdenen hvis du engasjerer deg i den. Du legger hundrevis av timer i det hvis du ender opp med å like det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Åh, så jeg gleder meg til dette. Det er slik Sonic skal være, og å se at special stages var tilbake i videoreviewen fikk meg virkelig til å mimre om de klassiske Sonic-spillene Sonic the Hedgehog 4: Episode I Review Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sånn veldig kjapt, Play.com sender pakkene sine 1 og 1 gjør de ikke? Jeg mener ihvertfall å huske det men ble litt usikker nå. Kjedelig om plutselig måtte bestille ekstra fordi jeg bestilte mange ting i en bestilling. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Play er raske for tida! Ellers er PES 11 helt konge. Forstår ikke at noen har gitt det spillet 3/6. Men feil sted å diskutere egentlig. Ville bare dele ut litt glede over det fantastiske spillet Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Fikk min Collector's Edition av Enslaved idag Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sånn veldig kjapt, Play.com sender pakkene sine 1 og 1 gjør de ikke? Jeg mener ihvertfall å huske det men ble litt usikker nå. Kjedelig om plutselig måtte bestille ekstra fordi jeg bestilte mange ting i en bestilling. Jeg tror ting sendes seperat selv om du har flere ting i én bestilling. Men, med gratis frakt gjør det jo ikke noe å legge inn flere ordrer i stedet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Ja, de sender ting separat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg