Bebeluv Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Den ser ganske digg ut, spør du meg. Kjedelig hvis det ikke er slik. Finnes det noen spill som kan spilles med bare Navigation-kontrollen? Jepp, Heavy Rain. Prøvde noen scener. Selvfølgelig døde jeg. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Haha. Las nettopp at Konami code funker på Castlevania: Lords of shadow XD Noen andre som gleder seg til torsdag? Forhåndsbestillte special edition på gamestop i forrige uke og gleder meg villt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Gleder meg selv. Hva er inkludert i special-edition pakka? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Gleder meg selv. Hva er inkludert i special-edition pakka? Art book (estimated 30-40 pages) Soundtrack (estimated 18-20 tracks) X360 game (2 game discs) bare at jeg har bestillt ps3 versjonen. Begge versjonene er prikk like tho. Special Packaging I følge bildet skal det være med en maske også :/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Og denne herligheten koster? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Herligheten koster 699,-. Har bestilt den selv til også. Og gratulerer til Snurreleif som skrev innlegg nummer 10000 i konsollkafeen. Kake er på vei i posten ^_^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 woop woop. Du kan ditche kaka og sende meg CE av Castlevania i stedet Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Da har jeg en dårlig nyhet til dere. Castlevania: Lords of shadow CE blir ikke tatt inn av Gamestop alikevel. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Ouch, du var desverre litt for sen. Har allerede vært og sendt kaken i mellomtiden (på det ene minuttet ) Uansett, Crackdown 2 var en skuffelse i forhold til eneren. Det er fremdeles gøy å samle orbs, men utrolig repeterende oppdrag og en hel haug med irritasjonsmomenter trekker spillet kraftig ned. Kan ikke huske at eneren var slik. @waveshaft: Det var da som pokker Hadde gledet meg til den versjonen. Da får jeg få igjen den hundrelappen jeg har betalt på forskudd og heller bestille meg en vanlig versjon et annet sted. Endret 5. oktober 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Suksessterte? Da har jeg en dårlig nyhet til dere. Castlevania: Lords of shadow CE blir ikke tatt inn av Gamestop alikevel. Gjenstår det da i det hele tatt noen som tar inn den versjonen? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Da har jeg en dårlig nyhet til dere. Castlevania: Lords of shadow CE blir ikke tatt inn av Gamestop alikevel. Noen kilder? Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hovedkontoret til Gamestop. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Kjøper spillene jeg har lyst på jeg så samme pokker egentlig hvilke maskin det kommer på....eneste som betyr noe nå egentlig er Cataclysm EDIT: Prince of Persia Trilogy! The 18th of November 2010 you'll be able to play Sands of Time, The Warrior Within and The Two Thrones on PS3 in HD and also in 3D! Fra Ubisoft Nordic sin Facebook gruppe...gode nyheter for PoP fans! Det er et sikkert kjøp. Driver med nest nyeste PoP om dagen. Pent, morsomt gameplay og stilige kamper, men noe repetivt og hovedpersonen er umulig å like. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 http://www.gamereactor.no/nyheter/122270/Golden+Sun+i+desember/?sid=39501c1c36975c470186f03f7977fc88 Jadda, da blir det fin bursdagsgave til meg det da jeg fyller 25år den 13ende desember Elsket begge forrige spillene på GBA og dette blir like magisk og bra! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Comparison between PS3 and 360 version of Castlevania: Lords of Shadow "Endelig" et multiplattformspill som ser bedre ut til PS3 enn det gjør til 360. 360 versjonen ser veldig utvasket ut med svake farger. Venter uansett med å kjøpe spillet, da Enslaved vil okkupere min tid fremover. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Vil heller si at det får 360 versjonen til å se litt mer "griddy" ut slik at det ikke ser ut et PoP-spill. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hmm, ser jo veldig likt ut her da (skal sies at det er demoen som er testet på denne siden!) Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ser ut som man ikke alltid kan stole på slike sammenligninger som visse sider utfører. Hvis de bare vil så kan de klare å få den ene eller den andre versjonen av et spill til å se dårlig ut. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er jo bare å fikle litt med gamma, lysstyrke, kontrast osv da Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja testa demoen til Castle LOS, Må si 360 stikker såvidt av med seieren rent grafisk. For de fleste er de identiske, men mener feks Gabriel så bedre ut i cutscenene i demoen, sterkere farger og litt klarere. Ign gav PS3 9/10 mens 360 8,5/10 på grafikk, men var vel framrate som utgjorde forskjellen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg