Inaktiv bruker 3 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Gud. Satt meg ned for å spille COD: WaW for første gang her om dagen. Siden jeg er litt fanatiker av achievements satt jeg på Veteran. Herre så vanskelig det er. Man blir jo nadet ihjel konstant. Hagler nades fra overalt. Sitter fast i russland atm. Jeg skal ta ut en sniper, men hver gang jeg treffer han blir han kun såret. Også har man den slitsome russeren med, som skriker alt mulig piss. Kan trygt si man blir frustrert etter en 20 forsøk. Han dreper meg om jeg ikke reagerer på 0.1 sec jo :| Noen tips? Endret 30. mars 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nintendo 64. Playstation 1. Playstation 2. Playstation 3(Teknisk sett er det broren min sin, men jeg får bruke den) Xbox 360. Nintendo Wii(Teknisk sett er det broren min sin, men jeg får bruke den) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har selv kun sitti meg KZ2 online denne uka her, dette er virkelig TEXAS. Ihvertfall om man spiller med surround lyd ^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dreamcast - Alltid hatt lyst på denne innerst inne, så da blei det import ein gang i fjor. Hvor mye måtte du ut med for å få den? Men så er Gametrailers-forumet gamernes svar på slummen og da. Der finnes det knapt noen regler eller lover, alle må klare seg på egenhånd. ikke se direkte på noen, ikke si noe med mindre det er absolutt nødvendig, og be til gudene om at ingen prepubertale 13-åringer finner deg... Hehe^^ Jeg har: Xbox Xbox 360 Wii DS Hadde Gameboy pocket (mista ) Hadde to spill her, et var løvenes konge som man ikke kunne save på. Dette var veldig vanskelig, og det hjalp ikke at det var umulig å runne spillet før batteriet gikk tomt^^ Hadde også pokemon rød. PS2 slim Psone (teknisk sett broren min sin men...) + En game and watch Fått min sunne dose N64 hos kompiser. Har vel mest spill på den vanlige Xboxen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har: Xbox 360 PS2 PSP Gameboy Advance SP Gameboy Color Har hatt: PS1 x 3 PS2 Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 @ Gormers; Det husker eg faktisk ikkje, handlet mye fra ebay og rundt om på den tiden så Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) For ca. 100$ så får du en Dreamcast med 2 kontroller og noen spill. Det er inkludert frakt på Ebay. Skjul http://cgi.ebay.com/Sega-Dreamcast-w-2-Controllers-13-Games-Memory-Atari_W0QQitemZ120396581372QQihZ002QQcategoryZ139971QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem://http://cgi.ebay.com/Sega-Dreamcast-...QQcmd ZViewItem Endret 30. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Her i huset er det: Nes Snes Gameboy Gameboy Color Nintendo 64 Nintendo DS (ROSA) Nintendo Wii PlayStation (og PSone) PlayStation 2 (og slim) Xbox Xbox 360 Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har selv kun sitti meg KZ2 online denne uka her, dette er virkelig TEXAS. Ihvertfall om man spiller med surround lyd ^^ Lyden i det spillet er småvill ja. Sykt med lyder, og det gjør det helt forferdelig å orientere seg til tider Artig når det står noen på avstand og du hører svusjet av kulene som passerer på hver side av huet ditt, før det plutselig sier splat. Det jeg ikke liker er hitdetection i spillet. Det "grønn" punkt sikte er jo til tider forferdelig unøyaktig. Har hodet midt i punktet og burster 1 & 1 skudd, men det vil fan ikke treffe. Jeg irriterer meg grønn (hoho) over hit detection til tider. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg burde kanskje spart på alle konsollene mine jeg også. De er blitt kastet og gitt bort. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Angrer på at jeg solgte NESen min jeg. For øyeblikket står det: Wii XBOX 360 PS 2 PS 3 i huset. Har dog vært eier av en NES (solgt til en slektning), PS1 (hunden tok knekken på den) og en gameboy (type svart og klumpete. Ble bare plutselig ødelagt). Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Snip Ja eg merker til tider at ting ikkje er heilt på stell alltid. Samtidig virker det som om spillet ikkje alltid oppfatter at eg trykkker kjappt på forskjellige knapper (tar frem revive og utfører mirakler, swapper raskt til rifle for og se at eg glemte å lade den, swapper til pistol og spammer triggeren der for og så ty til siste desperate forsøk og kaste ein granet). Ja du skjønner sikkert poenget mitt Er det andre som har stusset litt over dette? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Sitter selv med Wii, 360, PSP, DS, og en gamer pc som takler Crysis/Warhead på rundt 30fps. PS3 er på rep. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Først, kommentaren til toman var ment som en liten uskyldig spøk. Men sorry.. Ellers har jeg bare: -gamer pc -xbox 360 - Nintendo wii - nintendo dsi (på fredag.. tar med den) Har hatt- NES Xbox. Satser på å skaffe meg ps3 i løpet av året, men har egentlig nok uspilte spill på xboxen min fra før av.. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 hmm liste er gøy! nes ps2 ps3 xbox 2 stk x360 nds har en spell pc også ofc:) har hatt enda en x360 en annen nes:p n64 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Av mine barnsomsminner er det Dreamcast som jeg har de fleste fra. Spawn 2-player er noe av det kuleste som fins! Har flere hundre timer med dette spillet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Windows 3.11/DOS, Nintendo 64, Xbox og Xbox 360 er der jeg har mine "spillminner" fra. Det er kanskje litt rart å ha med W3.11, men det var min introduksjon til spill og vil for alltid være den ene retroplattformen i mine øyne. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Skjønner ikke hvordan det er så mange som kan ha spilt en Dreamcast når de var mindre^^ Jeg hadde ikke hørt om konsollen før etter jeg var rundt 14(?) år. Den ble vel ikke lansert i norge engang? Endret 31. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg husker Spiderman i Trondheim solgte Dreamcast når den kom ut, de hadde også spill til den. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Skjønner ikke hvordan det er så mange som kan ha spilt en Dreamcast når de var mindre^^ Jeg hadde ikke hørt om konsollen før en stund etter jeg var rundt 13(?) år. Den ble vel ikke lansert i norge engang? Stefaren min hadde alt av konsoller før. Skjønner ikke hvordan Sega (?) greide og rote det til. Maskinen var suveren iforhold til de andre som var på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg