Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Gud. Satt meg ned for å spille COD: WaW for første gang her om dagen. Siden jeg er litt fanatiker av achievements satt jeg på Veteran. Herre så vanskelig det er. Man blir jo nadet ihjel konstant. Hagler nades fra overalt.

Sitter fast i russland atm. Jeg skal ta ut en sniper, men hver gang jeg treffer han blir han kun såret. Også har man den slitsome russeren med, som skriker alt mulig piss. Kan trygt si man blir frustrert etter en 20 forsøk.

Han dreper meg om jeg ikke reagerer på 0.1 sec jo :|

Noen tips?

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dreamcast - Alltid hatt lyst på denne innerst inne, så da blei det import ein gang i fjor.

Hvor mye måtte du ut med for å få den?

Men så er Gametrailers-forumet gamernes svar på slummen og da. Der finnes det knapt noen regler eller lover, alle må klare seg på egenhånd. ikke se direkte på noen, ikke si noe med mindre det er absolutt nødvendig, og be til gudene om at ingen prepubertale 13-åringer finner deg...

Hehe^^

Jeg har:

Xbox

Xbox 360

Wii

DS

Hadde Gameboy pocket (mista :( ) Hadde to spill her, et var løvenes konge som man ikke kunne save på. Dette var veldig vanskelig, og det hjalp ikke at det var umulig å runne spillet før batteriet gikk tomt^^ Hadde også pokemon rød.

PS2 slim

Psone (teknisk sett broren min sin men...)

+ En game and watch :p

Fått min sunne dose N64 hos kompiser.

Har vel mest spill på den vanlige Xboxen.

Lenke til kommentar
Har selv kun sitti meg KZ2 online denne uka her, dette er virkelig TEXAS. Ihvertfall om man spiller med surround lyd ^^

Lyden i det spillet er småvill ja. Sykt med lyder, og det gjør det helt forferdelig å orientere seg til tider :p

Artig når det står noen på avstand og du hører svusjet av kulene som passerer på hver side av huet ditt, før det plutselig sier splat.

Det jeg ikke liker er hitdetection i spillet. Det "grønn" punkt sikte er jo til tider forferdelig unøyaktig. Har hodet midt i punktet og burster 1 & 1 skudd, men det vil fan ikke treffe. Jeg irriterer meg grønn (hoho) over hit detection til tider.

Lenke til kommentar
 Snip

Ja eg merker til tider at ting ikkje er heilt på stell alltid. Samtidig virker det som om spillet ikkje alltid oppfatter at eg trykkker kjappt på forskjellige knapper (tar frem revive og utfører mirakler, swapper raskt til rifle for og se at eg glemte å lade den, swapper til pistol og spammer triggeren der for og så ty til siste desperate forsøk og  kaste ein granet). Ja du skjønner sikkert poenget mitt :p

Er det andre som har stusset litt over dette?

Lenke til kommentar

Først, kommentaren til toman var ment som en liten uskyldig spøk. Men sorry..

Ellers har jeg bare:

-gamer pc

-xbox 360

- Nintendo wii

- nintendo dsi (på fredag.. tar med den)

Har hatt-

NES

Xbox.

Satser på å skaffe meg ps3 i løpet av året, men har egentlig nok uspilte spill på xboxen min fra før av..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Av mine barnsomsminner er det Dreamcast som jeg har de fleste fra. Spawn 2-player er noe av det kuleste som fins! Har flere hundre timer med dette spillet.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan det er så mange som kan ha spilt en Dreamcast når de var mindre^^ Jeg hadde ikke hørt om konsollen før etter jeg var rundt 14(?) år. Den ble vel ikke lansert i norge engang?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Skjønner ikke hvordan det er så mange som kan ha spilt en Dreamcast når de var mindre^^ Jeg hadde ikke hørt om konsollen før en stund etter jeg var rundt 13(?) år. Den ble vel ikke lansert i norge engang?

Stefaren min hadde alt av konsoller før.

Skjønner ikke hvordan Sega (?) greide og rote det til. Maskinen var suveren iforhold til de andre som var på markedet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...