MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller vegas 2 vis noen vill vere med legg til SKATE KONGEN Her tenker jeg. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det noen som har splinter cell chaos theory på 360/xbox her btw? Hadde vært litt moro å spille med noen. Sorry.. bare Double Agent :-/ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har fått helt dilla med Playstation 3en min. Spiller daglig dem 4 eksklusive spillene som Metal Gear Solid 4, Little Big Planet, Resistance 2 og Uncharted Drakes Fortune Har tatt meg en pause fra all 360, og det tror jeg fortsetter siden Killzone 2 nærmer seg lansering!!! Resistance 2 har jeg passert over 70 timer med full skyting, fullfører Uncharted Drakes Fortune for 6 gang, samler litt trophys på Little Big Planet, og spiller det beste spillet til PS3 som er Metal gear Solid 4!!! Har klart dem målene omtrent som jeg satt for 360en ved å fullføre Mirrors Edge, og Gears Of War 2 som jeg fikk fullført Mangler bare å finne en å spille coop på insane, og det blir nok med en fra klanen min Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Åhhh, jeg vil så inderlig ha MGS4. Tror jeg får kaste opp MGS3 og spille litt der inntil jeg har penger til en PSTrippel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sorry.. bare Double Agent :-/ Vel har/låner double agent og, men det er ikke like bra. Men kan godt være med en gang hvis folk har lyst. Gjett hvilket spill jeg spiller nå... Zack and wiki: quest for barbaros treasure!^^ Morsomt pek og klikk spill med fokus på gode gåter og ikke historie. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noen her som har spilt Legend of Dragoon? Konge RPG som ikke ble så populær som det burde. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel det høres litt generisk ut da. Legend of Dragon liksom... Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Legend of Dragoon. Har noe med drager å gjøre, men ikke sånn sett. Har faktisk en utrolig god historie på linje med Star Ocean 2, men dog noen av dialogene er bare morsomme. Lenke til kommentar
Satori Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Til DS? Jeg er opptatt med å spille Okami på Wii. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 @Iceman: Kunne du kanskje endret tittel til "Konsollkaféen - Stedet som aldri stenger!" eller noe lignende. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes egentlig ikke det er nødvendig, da det ikke legger til noe mer nyttig om tråden egentlig. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, til PS1. Enig med Lakus. Trådnavnet er gjerne ikke så utfyllende, men det står jo rett og slett for hva denne tråden er? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes egentlig ikke det er nødvendig, da det ikke legger til noe mer nyttig om tråden egentlig. Setter du tvil til min autoritet? Order er faktisk sammensatt. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ikke glem - kan fikse sånt nå jeg oogså Du fiksa "Woot" bra, Lakus! Gule lapper og gaffa var det eneste som kunne funke. Men, ja, hvilke spill er det folka gleder seg til? Sånn for å snakke litt om konsoller og sånt igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg til Arkham Asylum jeg, ligger en tråd i Felles også. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Alan wake og Teh secret world er det som pirrer meg mest. Og halo 3 ODST, siden jeg lurer på hvordan dette spillet vil bli. Endret 3. februar 2009 av Gormers Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Red Faction, Halo Wars, Star Ocean 4, FF13 og FFv13, FF Dissidia - ja, faen - for mange titler. Jeg gidder ikke skrive bok akkurat nå. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå er det vel Halo Wars. Er det som er nærmest. Pluss at GOG.com snart skal spytte ut Spellforce. Birger Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Moderne Warfare 2, Halo ODST osv. Kjøre den klassiske hypa lineupen i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg