Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

@Laland: Hjertelig. Skal sjekke de ut, før jeg bestemmer meg. For min del kunne det være gøy å bli kjent med de nye pokémonene, ettersom jeg kjenner alle de originale.

Flott holdning å gå inn med. Jeg var veldig skeptisk til alt etter Gold/Silver, mye fordi jeg ikke kjente de nye monstrene, men etterhvert som jeg har spilt Emerald og Platinum til døde, har jeg lært at de spillene er minst like morsomme. Bland dem med Bulbapedia for å lage "perfekte" Pokémon, så har du innmari mye moro i vente. Det siste gjelder forsåvidt alle spillene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jippi, der ble WRC sendt fra elkjøp. Har savnet et skikkelig rally-spill lenge nå. DiRT 1 og 2 var gode spill som jeg koste meg mye med, men jeg er ikke så veldig glad i rallycross og buggys som det er så mye av der.

Har hatt det siden lørdagen og storkost meg med spillet innimellom og du har virkelig noe å glede deg til selv om grafikken kanskje kunne vært en anelse bedre. Har du kjøpt det på ps3/360 ??

Høres bra ut. Grafikken er ikke så viktig så lenge det ikke ser helt forferdelig ut. Det viktigste er at kjørefølelsen sitter og at det er mange og varierte baner å kjøre på. Har bestilt det til PS3.

Okei da vill vi ha det spillet på samme plattform

Lenke til kommentar

@Laland: Hjertelig. Skal sjekke de ut, før jeg bestemmer meg. For min del kunne det være gøy å bli kjent med de nye pokémonene, ettersom jeg kjenner alle de originale.

Flott holdning å gå inn med. Jeg var veldig skeptisk til alt etter Gold/Silver, mye fordi jeg ikke kjente de nye monstrene, men etterhvert som jeg har spilt Emerald og Platinum til døde, har jeg lært at de spillene er minst like morsomme. Bland dem med Bulbapedia for å lage "perfekte" Pokémon, så har du innmari mye moro i vente. Det siste gjelder forsåvidt alle spillene.

Absolutt mye underholdning i Pokémon spill. Jeg hadde det mye gøy med Red, som var det jeg spilte mest. Til slutt ville ikke spillet fungere lenger.

Åh! Kom på det nye spillet. PokéPark Wii: Pikachu's Adventure. Det har jeg lyst på, men skal vente til jeg kan få det til under tollgrensa.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

@ Snurreleif: Prøvde du å søke om beta, og fikk avslag som meg ?

Det var i hvert fall det jeg gjorde, og fikk avslag før jeg plutselig ble tatt opp uten noen formell beskjed. Liker det nye utseendet veldig godt, men det iriterer meg at "Quick launch"-menyen er flyttet vekk fra første siden når man trykker på Xbox guide-knapen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det nå. Platekompaniet, CDON (tror jeg), GameZone og sikkert flere benytter seg av denne løsningen. Heldigvis hadde jeg penger på kortet...

Fant forresten ikke Platinum eller Soulsilver til en grei penge, på hverken Play eller Zavvi. Skal lete videre.

Det var visst ikke så lett å finne nei. Det haster vel ikke så veldig egentlig...

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jippi, der ble WRC sendt fra elkjøp. Har savnet et skikkelig rally-spill lenge nå. DiRT 1 og 2 var gode spill som jeg koste meg mye med, men jeg er ikke så veldig glad i rallycross og buggys som det er så mye av der.

Har hatt det siden lørdagen og storkost meg med spillet innimellom og du har virkelig noe å glede deg til selv om grafikken kanskje kunne vært en anelse bedre. Har du kjøpt det på ps3/360 ??

Høres bra ut. Grafikken er ikke så viktig så lenge det ikke ser helt forferdelig ut. Det viktigste er at kjørefølelsen sitter og at det er mange og varierte baner å kjøre på. Har bestilt det til PS3.

Okei da vill vi ha det spillet på samme plattform

Kanskje vi skulle testet det online en gang da. Men det må nok vente litt, vil spille singleplayer først :)

Lenke til kommentar

Huff, LAN i morgen, og jeg aner ikke hva jeg skal spille. Any ideas?

Også, jeg har lite erfaring med Lan spilling. Om man skal spille, f.eks Age Of Empires 2, må man ha 2 (eller flere) kopier av spillet for å spille da?

Endret av Doderlein
Lenke til kommentar

Absolutt mye underholdning i Pokémon spill. Jeg hadde det mye gøy med Red, som var det jeg spilte mest. Til slutt ville ikke spillet fungere lenger.

Åh! Kom på det nye spillet. PokéPark Wii: Pikachu's Adventure. Det har jeg lyst på, men skal vente til jeg kan få det til under tollgrensa.

Støtter Laland fullt og helt. Har flere hundre timer bak meg i alle de forskjellige generasjonene, og gleder meg noe syyykt til Black/White. Dog, etter å ha sett de 3 første episodene av den nye sesongen (Best Wishes), må jeg innrømme at noen av de nye pokémonene ser litt snodige ut. Og før noen spør, nei jeg synes ikke pokémonene i Diamond/Pearl generasjonen så spesielt snodige ut.

Edit: Zekrom ser awesome ut da. ^_^

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Killzone 2 var konge. Likte man ikke kontrollen, er man enten nuub, "COD-only" eller for dårlig tolmodighet til å lære:P Et av de beste online FPS syntes jeg.

Vel, hvis man ikke liker noe så betyr det ikke at man automatisk begynner å like det fordi man gjør det lenge, det at man ikke liker det betyr ikke nødvendigvis at du er en "noob" eller en "COD.only" person. Det betyr selvfølgelig ikke at det er disse type personer, men jeg tror ærligtalt ikke det gjelder mesteparten av spillere. Bare sier at du skal ikke gre alle under samme kam ;)

Lenke til kommentar

Nei! Seriøst? Har Play.com begynt med å sende deg til sånn side der du må skrive inn personlig kode og engangskode? Det er så pes... Var så digg å bare kunne bekrefte ordren uten å måtte ha den lille dingsen hele tiden.

Det kan du fremdeles, jeg handlet der på torsdag.

Jeg synes også det er mer behagelig å bare ha koden ferdiglagret på kontoen i stedet for å ræle med kortet hver gang man skal ha noe, men det er sikkert ikke like trygt.

Lenke til kommentar

Killzone 2 var konge. Likte man ikke kontrollen, er man enten nuub, "COD-only" eller for dårlig tolmodighet til å lære:P Et av de beste online FPS syntes jeg.

Så man var "nuub" om man ikke likte kontrollen som selv Guerilla sier var for dårlig?

Kudos til Guerilla som tar selvkritikk og fikser det som ødela store deler av spillet for min del.

Lenke til kommentar

Som Shigeru Miyamoto sier; en spillkontroll skal være så intuitiv at man styrer ubevisst, dvs. at trykkene kommer så naturlig at man aldri sitter og tenker "hva skal jeg trykke nå" eller føler seg frustrert fordi kontrollen ikke gjør det man forventer. Ellers er "lett å lære, vanskelig å mestre" et godt prinsipp. Det er aldri forbrukerens feil hvis kontrollen oppleves som ukomfortabel.

Lenke til kommentar

Er litt kjipt likevel hvis du selv synes kontrollen var god og "lett å lære, vanskelig å mestre" (Mirrors Edge, folkens?). Nå betyr jo selvsagt ikke det å gjøre en kontroll mer intuitiv det samme som å "dumme den ned" etc, men det er en del spill som har en spillkontroll som er både lett å lære og mestre.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jepp samme her, fikk platinum i Killzone 2 og det var ikke en enkel en, måtte ha skills med å komme inn blant 1% beste i verden i en uke, og det gjorde jeg easy :).

Spilte mer online her en COD spillene og Halo tilsammen og det sier vel sitt, liker noen FPS skiller seg ut fra mengden med mye bedre grafikk, tyngre våpenfølelse osv og kongegrafikk selv i multiplayeren :)

Runda også singelplayeren 2 ganger, først på andre vanskeligstgrad så på Elite :D

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...