Amored Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Lips er moro! Må se til å kjøpe de 2 nyeste Lips-spillene jeg også Er Lips-mikrofonene vanntette? :1 Haha! Tviler på det. Hvorfor lurer du på det? Skal du spille i dusjen? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nei, jeg har hørt at de vibrerer >:3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Beyond Good & Evil HD kommer i til XBLA og PSN i 2011 http://www.eurogamer.net/articles/2010-09-30-beyond-good-and-evil-hd-confirmed Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Dette var vel ingen hemmlighet: Nintendo admits third-party Wii sales are poor Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 wow kvaliteten på party chat er MYE bedre. Nå kan du spille musikk og plystre uten at det høres ut som du har mikrofonen oppe i rompen. Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 wow kvaliteten på party chat er MYE bedre. Nå kan du spille musikk og plystre uten at det høres ut som du har mikrofonen oppe i rompen. hva er party chat Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Xbox Live Party Chat. Du kan danne grupper med andre hvor du kan chatte med andre uavhengig av om dere spiller samme spill.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nei, jeg har hørt at de vibrerer >:3 Jeg må nok skuffe deg der Men Move vibrerer Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Nei, jeg har hørt at de vibrerer >:3 Jeg må nok skuffe deg der Men Move vibrerer Don't feed the troll.... Denne er vel bare for US kanskje? Ikke at jeg skal ha spillet, men kunne være interesssant for noen. Endret 30. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Dette var vel ingen hemmlighet: Nintendo admits third-party Wii sales are poor Dette kommer ikke som noen overraskelse nei. Tredjepartsutgiverne har ikke støttet konsollen noe særlig. Det fins en grense for hvor mange ports, spinoffs og lavbudsjettspill utgiverne kan gi ut til en konsoll før forbrukerne skjønner tegninga. Endret 30. september 2010 av Leflus Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Denne er vel bare for US kanskje? Ikke at jeg skal ha spillet, men kunne være interesssant for noen. Ikke for oss, unless du er veldig glad i poker så er den europeiske esklusive utgaven av DR2 mye bedre. Den heter Outbreak Edition. Å følger med en av de største figurene jeg har fått med i et spill, faktisk så stor at den må stå ved siden av pc-skjermen og vekk fra "trophy-hylla" med blant annet Halo 3 Legendary Edition-hjelmen, Master Cheif bubblehead, Gears of War-actionfigurer o.s.v. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Valgte å bestille Fifa 11 på elkjop.no siden jeg ikke brydde meg om leveringstiden, da jeg er opptatt for tiden uansett. Men de klarte søren meg å levere på release! Utrolig godt gjort av Elkjøp. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 elkjøp har virkelig skjerpa seg på det området der. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har aldri bestilt noe fra Elkjøp, men har hørt nok skrekkhistorier om de. De må jo ha fått klager? Kanskje de jobber med å skjerpe seg, eller så er dette bare et engangstilfelle. Selv snuser jeg litt på Morrowind. Har veldig lyst til å begynne på det, men samtidig har jeg lyst til å begynne på Birth by Sleep. Burde jo fullføre FFXIII også da.... :wacko: Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fikk Mafia 2 dagen etter slipp, Reach fikk eg på dagen Klager ihvertfall ikkje, har bestillte Black Ops derifra også så får håpe eg er like heldig! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har bestilt der Black Ops, GT5, Castlevania , håper jeg får disse til lanseringen Fikk Halo på lanseringsdagen men Metroid 1 uke etter.... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nei, jeg har hørt at de vibrerer >:3 Jeg må nok skuffe deg der Men Move vibrerer Don't feed the troll.... Jaha? Trolla han? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 De fleste burde vel skjønne hva han la opp til og om du fulgte med på forumet tidligere i dag ble enkelte tråder offer for støtende bilder, der teletubbiekid var en av de som trollet en del. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 De fleste burde vel skjønne hva han la opp til og om du fulgte med på forumet tidligere i dag ble enkelte tråder offer for støtende bilder, der teletubbiekid var en av de som trollet en del. Har ikke fått med meg det jeg... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ikke så farlig. Om dine øyne ikke er herdet for slike ting kunne du godt ende opp med å grave ut øynene dine med skje om du så bildene som ble lagt ut. Jeg skal geeke spill når jeg får stasjonert meg på gutterommet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg