Bebeluv Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen her som har bestilt fra game.no? Jeg bestilte noe i går, men har enda ikke fått ordrebekreftelse. Synes det virker merkelig at en slik butikk ikke sender ut slikt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har bestilt derfra og jeg fikk ordrebekreftelse. Tror det skal være en okey butikk å bestille fra. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Rart. Dem har trukket meg penger også. Jaja, satser på at jeg skrev feil mail bare. Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har tidligere erfaring med Game sin nettbutikk hvor de ikke sendte ut ordrebekreftelse. Men holder de av penger så får du spillet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det høres bra ut. Takk for svar folkens Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Game.no er treig med å sende ut ordrebekreftelse. De gangene jeg har bestilt der har jeg fått den en eller to dager etter at jeg la inn bestillingen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Der bestilte jeg Medal Of Honor Tier 1 Edition til PS3 da jeg har mest onlinevenner jeg spiller med der. Men hovedgrunnen til jeg kjøpte det er singelplayeren og det følger med Medal Of Honor Frontlines i PS3 versjonen av Tier 1 Edition Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Der bestilte jeg Medal Of Honor Tier 1 Edition til PS3 da jeg har mest onlinevenner jeg spiller med der. Men hovedgrunnen til jeg kjøpte det er singelplayeren og det følger med Medal Of Honor Frontlines i PS3 versjonen av Tier 1 Edition Vil det bli en god og lang singleplayer i dette? Hadde egentlig tenkt å droppe dette (og Black ops) pga at jeg bare ser for meg 4-5 timers singleplayer. Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 http://www.gametrailers.com/user-movie/dragon-age-2-gameplay-video/350296 Ser at kommet enn battle gameplay fra Dragon Age 2, vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg likte jo ikke systemet i Dragon Age 1, men heller ikke dette er jeg særlig begeistret for. Virker mer som et middelmådig hack and slash enn et RPG, men det er jo fortsatt tidlig. Men nå skal man jo ikke si alt for mye for tidlig, synes Nier så grusomt ut i videoer spesielt med gameplayet, men det var jo vitterlig et genialt spill. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Der bestilte jeg Medal Of Honor Tier 1 Edition til PS3 da jeg har mest onlinevenner jeg spiller med der. Men hovedgrunnen til jeg kjøpte det er singelplayeren og det følger med Medal Of Honor Frontlines i PS3 versjonen av Tier 1 Edition Vil det bli en god og lang singleplayer i dette? Hadde egentlig tenkt å droppe dette (og Black ops) pga at jeg bare ser for meg 4-5 timers singleplayer. Jeg vil tro singelplayeren er vel 7-9 timer på Veteran vanskeligstgrad for min del , kan være det tar lengre for andre spillere Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nice da er Hydrophobia ute på XBLA! http://marketplace.xbox.com/nb-NO/games/offers/00000000-0000-4000-8000-0000584109ef?cid=majornelson&partner=majornelson Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Der bestilte jeg Medal Of Honor Tier 1 Edition til PS3 da jeg har mest onlinevenner jeg spiller med der. Men hovedgrunnen til jeg kjøpte det er singelplayeren og det følger med Medal Of Honor Frontlines i PS3 versjonen av Tier 1 Edition Vil det bli en god og lang singleplayer i dette? Hadde egentlig tenkt å droppe dette (og Black ops) pga at jeg bare ser for meg 4-5 timers singleplayer. Jeg vil tro singelplayeren er vel 7-9 timer på Veteran vanskeligstgrad for min del , kan være det tar lengre for andre spillere Slang inn en bestilling på MoH på komplett.no. Det kostet kun 279,- så da er det ikke så farlig om det bare varer i 4-5 timer Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Blæh. Der skulle jeg å bestille når det var den hyggelige prisen, men det var jo PC prisen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Fikk min Medal Of Honor Tier 1 Edition for 429kr jeg Var ganske happy da ja :rolleyes: Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Blæh. Der skulle jeg å bestille når det var den hyggelige prisen, men det var jo PC prisen Hadde vel vært litt for godt til å være sant om det var konsollversjonen som kostet 279,- Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 jeg får mitt for 201 kr, da jeg kjøpte 2 spill for 2 x 99 kroner og byttet de inn på gamestop Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Blæh. Der skulle jeg å bestille når det var den hyggelige prisen, men det var jo PC prisen Hadde vel vært litt for godt til å være sant om det var konsollversjonen som kostet 279,- Håpet var høyt, er jo konsollkaféen Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) klarte ikke la vær å bestille Lips 80 talls edt. Var faen meg sykt mange fete låter der! Ikke at jeg kan synge for fem faen uansett New Order for faen! haha, dette blir good times! Ja, jeg er en gammel jævel:D Endret 29. september 2010 av niggle Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 klarte ikke la vær å bestille Lips 80 talls edt. Var faen meg sykt mange fete låter der! Ikke at jeg kan synge for fem faen uansett New Order for faen! haha, dette blir good times! Ja, jeg er en gammel jævel:D Lips er moro! Må se til å kjøpe de 2 nyeste Lips-spillene jeg også Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Lips er moro! Må se til å kjøpe de 2 nyeste Lips-spillene jeg også Er Lips-mikrofonene vanntette? :1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg