Cloudemyx Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg finner ikke den SEn noen andre steder enn der på GS sine sider. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Only at GameStop! står det. Litt dumt at det ikke er mulig å forhåndsbestille på nettsiden deres. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Rart at GameStop.com ikke har den da? Der har de Limited Edition også, der det følger med en t-skorte. Lenke til kommentar
waveshaft_InnleggNO Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Her er et litt dårlig men større bilde: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Skikkelig tøff. Synd den ikke er å få tak i på nettet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Så tøff som den er bare må jeg ha den. Noe annet blir en nedtur. Håper de ikke går tom med det første. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Om noen har lyst til å søke for å teste det nye dashbordet til Xbox360 så kan du gjøre det her slik : https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate/Survey/NominationSurvey.aspx?SurveyID=11583&ProgramID=6401 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=zWdh8W8Igyo&feature=player_embedded ^_^ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Fikk omsider fullført Halo Reach, helt greit spill Skal selge det nå etterhvert da jeg ser ingen vits å beholde da det er kun Firefight jeg likte med singelplayeren, litt dyrt å beholde det for Firefight Neste FPS blir Black Ops og det vet jeg slår ann hos meg , med råere moduser, bots osv! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Huff kan ikke iPad komme offisielt for salg i Norge snart da... Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 JA!! Jeg og venter på Ipad, ser noen selger 16GB for 4999kr ubrukt og med garanti som er importert fra USA Vil heller kjøpe en i Norge da med nok bedre priser osv. Apple prioriterer ikke Norge, isteden for å bare lage nye ipods, heller lanser IpaD i Norge please Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Om noen har lyst til å søke for å teste det nye dashbordet til Xbox360 så kan du gjøre det her slik : https://connect.micr...&ProgramID=6401 Såg det, men det betyr at du ikkje kan benytte party chat med andre enn dei som er med i beta/preview-programmet. Og preview-programmet går vel sikkert til mot november tippar eg, då kjem vel ny dashboard-oppdatering med ny voice-codec til alle. Skal bli bra med litt betre lydkvalitet på party chat Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Demoen av Castlevania Lords Of Shadow var meget bra! Faen altså å mange bra spill det kommer slik plutselig... Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Om noen har lyst til å søke for å teste det nye dashbordet til Xbox360 så kan du gjøre det her slik : https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate/Survey/NominationSurvey.aspx?SurveyID=11583&ProgramID=6401 Får opp den her når jeg prøver jeg. Error Program is not open for self nomination. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Samme fikk eg :/ Sendte en mail angående den feilmeld sammen med den oppgitte Error ID`en. Får se om eg får noe svar til i morra Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Huff kan ikke iPad komme offisielt for salg i Norge snart da... Nice! Den kjøper jeg! Fikk innstallert iOS 4.2 beta i går på iPad'en også Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Samme fikk eg :/ Sendte en mail angående den feilmeld sammen med den oppgitte Error ID`en. Får se om eg får noe svar til i morra "They are no longer accepting the Nominations (applicants) for this program. They have hit the target for the number of applicants required for the Beta. Please let us know for any concern." Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Samme fikk eg :/ Sendte en mail angående den feilmeld sammen med den oppgitte Error ID`en. Får se om eg får noe svar til i morra "They are no longer accepting the Nominations (applicants) for this program. They have hit the target for the number of applicants required for the Beta. Please let us know for any concern." Ok. Takk for at du kontaktet dem og delte beskjeden med oss! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Vurderte å melde meg på Dashboard-previewen, men ingen party chat var litt vel turn-off. Nå er de uansett full. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Game chat funker, og party chat funker med andre som også er med i forhåndsvisningen. Jeg kjenner ganske mange som er det, og vet også at det nye brukergrensesnittet er sweet, så måtte bli med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg