henrikr Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 takk til toman og kjågen osv som anbefalte move kjøpte det i går sammen med sports champions, og har evig vondt i hånda i dag. bord tennis og gladiator er jævlig morro. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Ja du kan bli litt sliten i hånda, men rundt lanseringdagen spilte jeg Sports Champions i 6 timer i strekk og kjente det litt da ja Table tennis er den grenen jeg har brukt mest tid på fordi nettopp der er det så innmari nøyaktig Ingen problem henrikrox , vi er her vettu hehe B) Endret 21. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Enig at bord tennis er helsikes nøyaktig. Å det er en øvelse jeg har blitt bedre og bedre mens jeg har spilt, så det er gøy. Og Move kontrollen er dødsgod i hånda. Men ja, hvordan den registrerer svake skudd, smasher, skru baller osv, er ganske utrolig. Gleder meg vilt til å se hva slags software kommer til MOVE. Sorcery ser jo kult ut Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Aiai, disse blir garantert kjøpt. The Sands of Time i HD Og de andre spillene der er jo også fantastiske! Splinter Cell/POP HD Collections likely Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Godt å høre du koser deg med Sports Champions henrikrox. Bare elsker selv å rundspille motstanderene mine med de triksene jeg kan . Sorcery ser veldig bra ut, med tanke på spillet er i tidlig fase og det kan forandre seg. Og ja nouse4aname, de to pakkene viss de kommer skal jeg garantert skaffe, sammen med Ico/Shadow Of Colossus og Sly Collection!!! . Bestilte Sly Collection på videogameplus.ca for 286kr og det er med frakt, viss den ikke blir stoppet i tollen som det har aldri skjedd meg så er det kanonbillig for 3 spill med HD grafikk, 3D support og noe Move support Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Sly Collection skal jeg også ha meg. Har ikke spillt de tidligere, men har hørt mye pent om dem Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Jeg skal også ha Sly collection. Av det jeg har sett er det noe jeg definitivt kommer til å like. Lommeboka derimot... Endret 21. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Noen som ikke får logget inn på PSN eller i det hele tatt kommet inn på playstation sidene på internett? Det er den eneste siden jeg ikke kommer inn på er der. Typisk at dette skal skje når jeg har kjøpt NHL 11 EDIT: Står at jeg er kommet med feil passord/e-post Endret 21. september 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen som ikke får logget inn på PSN eller i det hele tatt kommet inn på playstation sidene på internett? Det er den eneste siden jeg ikke kommer inn på er der. Typisk at dette skal skje når jeg har kjøpt NHL 11 EDIT: Står at jeg er kommet med feil passord/e-post Playstation network er nede ikveld grunnet vedlikehold Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 På tide å trykke på den blå knappen... Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Den blå knappen passet meg utmerket nå ja... Fikk Arkham Asylum i posten i dag, og det var platiiinuuum Makan til gyselig cover skal man lete lenge etter <_< Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hva er dette for en tid å gjøre det på? Er det slik at det må gjøres over hele verden samtidig? Hvis ikke er dette en forferdelig tid å gjøre det på... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 På tide å trykke på den blå knappen... Trykker du knappen veldig manga ganger rett etterhverandre så aktiverer du vuvuzelaen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hva er dette for en tid å gjøre det på? Er det slik at det må gjøres over hele verden samtidig? Hvis ikke er dette en forferdelig tid å gjøre det på... Tror det er bedre att de gjør det nå enn for eksempel i begynnelsen av november da GT 5 kommer ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg tror han mener at de kunne timet dette slik at det skjedde om natten i de forskjellige tidssonene. Da hadde veldig få blitt påvirket. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Giantbomb med en Sports Champions Quick Look på over 23 minutter: http://www.giantbomb.com/quick-look-sports-champions/17-3256/ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Den blå knappen passet meg utmerket nå ja... Fikk Arkham Asylum i posten i dag, og det var platiiinuuum Makan til gyselig cover skal man lete lenge etter <_< Føler med deg, broder. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Her er også 10 minutter med Bioshock: Infinite: http://www.gameblog.fr/news_18158_bioshock-infinite-10-minutes-de-gameplay-en-video-hd Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Vet ikke helt hva jeg synes om Bioshock: Infinite.. Det ser himla tøft ut, som en mer actionpreget variant av Bioshock, og med innmari flott koreografi og imponderende(!) stemmeskuespill, men jeg vet ikke helt.. Så vel for meg noe litt mer annerledes. Menmen, det er jo tross alt bare introsekvensen, såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg ble forelsket i det jeg så her med en gang. Lenge siden jeg har sett et spill som virkelig oppfører seg som et spill. Da tenker jeg på historien, denne merkelige byen. Evnene og alt det som er fantasi og ikke ekte eller "down to earth" (pun intended). Samt grafikken og ansiktet til menneskene ser unektelig bra ut. Litt cartoon og litt menneskelig. Jeg håper spillet holder denne kvaliteten i flere timer / døgn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg