Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja du kan bli litt sliten i hånda, men rundt lanseringdagen spilte jeg Sports Champions i 6 timer i strekk og kjente det litt da ja

Table tennis er den grenen jeg har brukt mest tid på fordi nettopp der er det så innmari nøyaktig

Ingen problem henrikrox ;), vi er her vettu hehe B)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Enig at bord tennis er helsikes nøyaktig. Å det er en øvelse jeg har blitt bedre og bedre mens jeg har spilt, så det er gøy. Og Move kontrollen er dødsgod i hånda.

Men ja, hvordan den registrerer svake skudd, smasher, skru baller osv, er ganske utrolig. Gleder meg vilt til å se hva slags software kommer til MOVE. Sorcery ser jo kult ut :D

Lenke til kommentar

Godt å høre du koser deg med Sports Champions henrikrox. Bare elsker selv å rundspille motstanderene mine med de triksene jeg kan :). Sorcery ser veldig bra ut, med tanke på spillet er i tidlig fase og det kan forandre seg.

Og ja nouse4aname, de to pakkene viss de kommer skal jeg garantert skaffe, sammen med Ico/Shadow Of Colossus og Sly Collection!!! :D. Bestilte Sly Collection på videogameplus.ca for 286kr og det er med frakt, viss den ikke blir stoppet i tollen som det har aldri skjedd meg så er det kanonbillig for 3 spill med HD grafikk, 3D support og noe Move support :)

Lenke til kommentar

Noen som ikke får logget inn på PSN eller i det hele tatt kommet inn på playstation sidene på internett? Det er den eneste siden jeg ikke kommer inn på er der.

Typisk at dette skal skje når jeg har kjøpt NHL 11 :cry:

EDIT: Står at jeg er kommet med feil passord/e-post

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Noen som ikke får logget inn på PSN eller i det hele tatt kommet inn på playstation sidene på internett? Det er den eneste siden jeg ikke kommer inn på er der.

Typisk at dette skal skje når jeg har kjøpt NHL 11 :cry:

EDIT: Står at jeg er kommet med feil passord/e-post

Playstation network er nede ikveld grunnet vedlikehold :)

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg synes om Bioshock: Infinite.. Det ser himla tøft ut, som en mer actionpreget variant av Bioshock, og med innmari flott koreografi og imponderende(!) stemmeskuespill, men jeg vet ikke helt.. Så vel for meg noe litt mer annerledes. Menmen, det er jo tross alt bare introsekvensen, såvidt jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Jeg ble forelsket i det jeg så her med en gang. Lenge siden jeg har sett et spill som virkelig oppfører seg som et spill. Da tenker jeg på historien, denne merkelige byen. Evnene og alt det som er fantasi og ikke ekte eller "down to earth" (pun intended).

Samt grafikken og ansiktet til menneskene ser unektelig bra ut. Litt cartoon og litt menneskelig. Jeg håper spillet holder denne kvaliteten i flere timer / døgn!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...