Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Eh, denne prisen kan umulig stemme. Tror dere en får den for den prisen om en legger inn en ordre? http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/Playstation_3/Star_Wars_The_Force_Unleashed_II/?id=SWT202016 Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Så dette i dag jeg også, og har lagt inn bestilling på det. Skal f... med ha det til den prisen og jeg ja Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) La inn en bestilling selv nå. De har vel all rett til å kansellere ordren pga feilprising, men er lov å håpe vi får det til den prisen. Endret 19. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Vi får leve i håpet. Men skal ikke se bort i fra at det er feil, mulig det skal være prisen til 1'eren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er sikkert prisen til eneren ja. Star Wars: The Force Unleashed Platinum koster det samme. Og Star Wars: The Force Unleashed II til X360 koster jo 499,- så det er nok en stor feilprising fra Platekompaniets side. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jaja, vi får se hvor langt vi kommer med det, skal ikke klage på det jeg vartfall Edit: Ser på "min side" at bestillingen ikke har kommet inn enda, den skal jo stå under utestående ordre. Litt merkelig. Endret 19. september 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Den står under utestående ordre på "min side" når jeg logger inn. Rart den ikke gjør det hos deg da. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er søndag da. Kan ha noe med det å gjøre? Har skjedd med meg at jeg ikke har fått bekreftelse på motatt ordre før på mandag om jeg har bestilt noe på en søndag. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Ser at jeg har fått bekreftelse på mail. Mulig du er inne på noe der Cloude Endret 19. september 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tok å la inn en bestilling på Force Unleashed 2 selv på platekompaniet, jeg skal ihvertfall klage så mye jeg kan dersom de sier jeg må betale mer for det. Ganske sikkert er det feilprising av den varen, men håper de lar det gå. Sure kunder er det ingen som vil ha. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kunden har alltid rett, SirKenneth B) Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tok å la inn en bestilling på Force Unleashed 2 selv på platekompaniet, jeg skal ihvertfall klage så mye jeg kan dersom de sier jeg må betale mer for det. Ganske sikkert er det feilprising av den varen, men håper de lar det gå. Sure kunder er det ingen som vil ha. De finner sikkert ut av det snart, og da får du nok et valg om å betale ordinærpris eller kansellere ordren. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Lykke til! Er spent på hvordan dette går. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hvis jeg skal ha Dead Rising 2 vet jeg ikke om jeg vil ha det til en konsoll eller PC. Innmari god pris, det her.. http://www.zavvi.com/games/platforms/pc/dead-rising-2/10042550.html Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fin pris det der ja. Shippes det til Norge? Skal selv ha det til konsoll. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Zavvi sender til Norge, ja. Under 200,- er det også, så en slipper noe momstull. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tipper at under bestillingen så godtar du noen vilkår der det står at det er forbehold for feilprising og at prisen kan endres i ettertid hvis det er tilfellet. Hvis de har det så kan kunder bli så sure som de vil, uten å ha rett til noe. Vet ikke sikkert om det er tilfellet, men ville ikke overraske meg om dere får en mail at dere har godtatt disse vilkårene. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tja, det er godt mulig, og nesten rart om ikke, men kan ikke huske å ha sett det. Husker det sto at man har prisgaranti ved forhåndsbestilling (Om varen koster 599 når du bestiller, og prisen settes ned til 399 før release, så får du den billigste prisen) Ikke bombesikker på det var PK da men, handler på så mange ymse plasser. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg har ikke studert sidene til PK, men det er jo mulig det står noe om det på siden. Ellers husker jeg at jeg bestilte noe på Game.co.uk en gang også etter at jeg hadde bestilt den gikk den opp i pris. Jeg fikk en mail om at den hadde gått opp i pris, men at jeg skulle få den til den prisen som var når jeg la inn bestillingen. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Skumlest kjapt gjennom kundeservice siden til PK, men finner ikke noe konkret om dette. Edit: Vi tar forbehold om feil i prisene på nettsiden og i ordrebekreftelser. Vi får se hva tiden bringer Endret 19. september 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg