Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Mine ultimate spillopplevelser har jeg på min nintendo DS :p

Det kan jeg tenke meg! Det er vannvittig mange gode spill ute til den lille rakkeren, og med Chinatown Wars og dets fantastiske mottagelse er det vanskelig å ikke kjøpe en.

Cartmann gjorde ikke at spillet hørtes noe mindre genialt ut heller :rolleyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Eneste gangene jeg har brukt min psp er på flyturer og lignende. Nå har den ikke blitt rørt på et år. Eneste spillet som jeg fikk litt interesse for var Locoroco, muligs Ridge Racer og, men ikke på langt nær like mye.

Lenke til kommentar

Endelig kommet meg gjennom Clive Barker's Jericho. Makan til klumsete spill.

Til tider har du opp til 6 medhjelpere du kan skifte til. Hvor hver figur har sine spesialiteter og våpen, og det er jo kjekt.

Men mesteparten av tiden løper de sammen i en klynge og gir eksploderende fiender en god klem, slik at alle faller om og skriker. Så må man ta fart og heale de, slik at de kommer seg på bena igjen. Ikke treffer de noe særlig på egenhånd heller. Og gaulinger deres hver gang noen faller om er ufyselig.

Er ca 4 fiender som går igjen overalt i spillet også.

 

Når det siste av achievements er farmet skal jeg aldri mer åpne det coveret. Makan..

 

Edit: 1000/1000 fuck yeah!

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar
Hadde aldri trodd det skulle være så dyrt :blink:

 

Altså en ikke særlig kraftig konsoll med labert spillutvalg. Hvordan kan folk velge PSP og DS i stedet for Wii og Xbox360 i samme prisklasse?

Fordi det er lettere å ta den med seg overalt, og man trenger ikke koble den til TV/projektor.

Lenke til kommentar

Siden jeg er litt konsollsamler så har jeg bestemt jeg kjøper PSP imorgen :)

Den nye PSP 3000 og har bestilt en del spill på ebay under 100kr pr spill og et minnekort på 8GB til 199kr

 

Dette blir digg fordi PSP har så flott design :D og har en ganske stort spillbiblotek!!

Jeg skal jo til Oslo-Sverige, og isteden for å kjøpe en iTouch-mp3spiller så vil heller ha en PSP!!! :lol:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...