Toman18 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg tok å vurderte det med Move greiene mine og skal beholde den ekstra som jeg fikk feil fra gamestop, da betaler jeg tilsammen 1070kr for 2x Motionkontrollere, 1 navigationkontroller og PS Eye, forbaska billigt!!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Det var billig ja. 550 kr mindre enn jeg ga for samme pakke. Edit: Nei det ble feil. Kjøpte jo Sports Champions i samme pakke også. Da blir det 150 mindre enn jeg ga for de samme tingene. Endret 15. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Edit: Er det et nytt DMC eller er det eneren med bedre grafikk? Du vet vel hva en reboot er? Ved PC`en starter du maskina på nytt. Ved filmer er som oftest skuespillerne endret. osv. Det er et helt nytt spill. Med en ny Dante. Endret 15. september 2010 av Maury Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) DMC reboot: http://www.youtube.com/watch?v=D0aJVDjLT1A Your thoughts? Men umulig at han slår den orginale Dante edit: Bedre Grafikk? DMC 4 imponerte meg får å si det sånn. Endret 15. september 2010 av amir90 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Gamestop klarte å gjøre feil. Skulle ha navigation kontroller og jeg fikk en ekstra Motion kontroller, men den er jo mye mer verdt så jeg tror jeg skal ha 2 kontrollere og bare å skaffe en navigation kontroller iløpet av uka . Første som slo meg hvor god den føltes i hånda, gleder meg til å teste den videre Burde jeg levere den ekstra motion kontrolleren eller ha den ? Du burde levere inn den ekstra kontrollen du fikk Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Støtter Orange-kun på dette punktet. Du burde i det miste si fra til dem, det kan jo hende de er greie og lar deg beholde den. Husker ikke hvilken butikk det var, men de hadde sendt meg et annet produkt enn det jeg ville ha, men da jeg sa fra om det var de greie nok til å la meg beholde den jeg hadde fått og sendte meg det produktet jeg ville ha, som jeg da selvfølgelig betalte for. Sparte 50 kr på det. Edit: Tror det var PK eller så var det Game (tidligere Spider-Man) her i Tromsø. Endret 15. september 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Edit: Er det et nytt DMC eller er det eneren med bedre grafikk? Du vet vel hva en reboot er? Ved PC`en starter du maskina på nytt. Ved filmer er som oftest skuespillerne endret. osv. Det er et helt nytt spill. Med en ny Dante. Var usikker, så var derfor jeg spurte. Men skjønner nå. Kjøpte Sonic Adventure isted, og trodde det var det nye Sonic i 2D som skulle komme. Sjekket derfor ikke før jeg lastet ned, og nå når jeg skulle spille det så var det et 3D spill fra Dreamcast. Irriterer meg over at jeg ikke sjekket, for dette var jo bare sløsing med penger Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Orange-kun knis edit: brukte jeg innlegg nr 1500 på å skrive knis? Waste of the century!! Endret 15. september 2010 av Joakim vas Normandy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 DMC reboot: http://www.youtube.com/watch?v=D0aJVDjLT1A Your thoughts? Ser jo egentlig ganske stusselig ut, særlig med tanke på de tidligere spillene. DMC 2 var rett nok virkelig skrot, men 1 og 3 var fantastiske spill. 4 prøvde jeg aldri. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Om GameStop har tlf nr hans og de oppdager det, kan han faktisk risikere å få en ubehagelig samtale. Det hele kommer ann på samvittigheten hans og om han synes det er ok at han beholder noe han ikke har betalt for. Jeg skal spille Nier etterpå... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 DMC reboot: http://www.youtube.com/watch?v=D0aJVDjLT1A Your thoughts? Vet egentlig ikke, ser ut som et ganske standard actionspill spør du meg. Har ikke spilt noen DMC-spill så har ikke noe å måle det i forhold til. Orange-kun knis Ut fra reaksjonen din vil jeg anta at du vet hva jeg siktet til? ^_^ Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Liker i alle fall og tro det! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Lekt meg med demodisken med Sports Championship og The Shoot, makan så nøyaktigt det er Blir helt sjokkert hvordan bordtennisen i Sports Championship er så damn nøyaktig, kraft, presisjon, dropshots, skruer osv er helt vanvittigt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg stilte med skeptisk til rebooten til DMC etter at jeg først så traileren. Men nå, når jeg har sett den igjen og har tenkt litt på det, stiller jeg meg ganske positiv til rebooten Orange-kun knis edit: brukte jeg innlegg nr 1500 på å skrive knis? Waste of the century!! Synes "knisen" din er et verdig innlegg nr. 1500, jeg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 DMC ser ut som det første DMC, med en mindre stilig Dante Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Men er det første DMC bra da? Liker i alle fall og tro det! Hihi ja, alle som har sett Code Geass vet om Orange-kun. ^_^ Så genialt, Orange-kun endret avatar. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Første DMC var i den tid kongespill! Non stop action, creepy stemning til tider, herlige bosser, og nevnte jeg forresten non stop action? Men noe som gjorde det enda bedre etter min mening, var også badassen Dante, fra eneren, som virkelig var kongen! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Men er det første DMC bra da? Liker i alle fall og tro det! Hihi ja, alle som har sett Code Geass vet om Orange-kun. ^_^ Så genialt, Orange-kun endret avatar. Nå er jo ikke nicket mitt tatt i fra den da men fra en setning i gudfaren men likte den avataren så jeg måtte bare ta den. Tror jeg hoppe glatt over det nye DMC Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) http://www.ustream.tv/channel/konami573channel Kojima Productions på TGS, begynner 21.00! Edit: Jeg tror jeg regnet feil, er visst 06.00. Endret 15. september 2010 av Doderlein Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Innså nettopp at jeg muligens har spilt F1 2010 på en Lefdal-butikk i Trondheim. Kan det ha vært en beta, demo eller noe som jeg ikke har hørt om? Er det verdt penga i ei forhåndsbestilling da? Endret 15. september 2010 av Ollorca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg