Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamestop klarte å gjøre feil. Skulle ha navigation kontroller og jeg fikk en ekstra Motion kontroller, men den er jo mye mer verdt så jeg tror jeg skal ha 2 kontrollere og bare å skaffe en navigation kontroller iløpet av uka :p. Første som slo meg hvor god den føltes i hånda, gleder meg til å teste den videre :)

 

Burde jeg levere den ekstra motion kontrolleren eller ha den :p?

 

Du burde levere inn den ekstra kontrollen du fikk

Lenke til kommentar

Støtter Orange-kun på dette punktet. Du burde i det miste si fra til dem, det kan jo hende de er greie og lar deg beholde den. :) Husker ikke hvilken butikk det var, men de hadde sendt meg et annet produkt enn det jeg ville ha, men da jeg sa fra om det var de greie nok til å la meg beholde den jeg hadde fått og sendte meg det produktet jeg ville ha, som jeg da selvfølgelig betalte for. Sparte 50 kr på det. :)

 

Edit: Tror det var PK eller så var det Game (tidligere Spider-Man) her i Tromsø.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Edit: Er det et nytt DMC eller er det eneren med bedre grafikk?

 

Du vet vel hva en reboot er?

 

Ved PC`en starter du maskina på nytt.

Ved filmer er som oftest skuespillerne endret.

osv.

 

Det er et helt nytt spill. Med en ny Dante.

 

Var usikker, så var derfor jeg spurte. Men skjønner nå.

 

 

Kjøpte Sonic Adventure isted, og trodde det var det nye Sonic i 2D som skulle komme. Sjekket derfor ikke før jeg lastet ned, og nå når jeg skulle spille det så var det et 3D spill fra Dreamcast. Irriterer meg over at jeg ikke sjekket, for dette var jo bare sløsing med penger :(

Lenke til kommentar

Jeg stilte med skeptisk til rebooten til DMC etter at jeg først så traileren. Men nå, når jeg har sett den igjen og har tenkt litt på det, stiller jeg meg ganske positiv til rebooten :)

 

Orange-kun

knis

 

edit: brukte jeg innlegg nr 1500 på å skrive knis? Waste of the century!! :cry:

Synes "knisen" din er et verdig innlegg nr. 1500, jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...