Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke spill var det demo av?

 

2 motion controllere ja, vurderer om jeg skal avbestille den ekstra kontrolleren fra PK og heller bestille fra Elkjøp, man må vel ha to for bueskyting i Sports Champions?

 

 

Beat Sketcher:

Du kan tegne og alt du tegner gir forskjellige musikk lyder. Så etter du har tegnet noe så har du en sang, meget spesielt men artig om du er kreativ.

 

echocrome ii:

Bruker Move kontrolleren som en lommelykt og er overasket over hvor bra det funket...musikken og gameplayet gjør at dette er et meget avslappende spill.

 

EyePet:

Har ikke prøvd EyePet uten Move så vet ikke hvor stor forskjell det er her, jeg en gammel fis på 32år lå på gulvet i sikkert 30min å lekte med EyePet...synes det var morro (flau).

 

Sport Champions:

I demoen kan du kaste frisbie og bordtennis, meget pressist og morro. Slo dama i ryggen med kontrolleren mens vi spilte....så ha gooood plass! :p

 

Start the Party!:

Minner om mange av EyeToy sine gammle spill men ca 110% bedre...ble helt mind blown hvor bra augmented reality fungerte. Var et av høydepunktene når en står der med en slags gummi hand som du har 100% kontroll på, rister du hardt så kjenner du det vobler i handa di og det ser og føles "virkelig"...jævla kult! Og når jeg gikk nærmere tv så ble handa større...utrolig imponert.

 

The Shoot:

Skyte spill ala Time Crisis, tror demoen var noe bugget da jeg ikke kunne se siktet. Så det ble en noe laber opplevelse.

 

Tiger Woods PGA Tour 11:

Ser ut som spillet ikke finner ut at du har en Move kontroller så hoppet elegant over.

 

Tumble:

Her skal du stabble forskjellige klosser oppover i høyden for å se hvor høyt du klarer. Her ser en virkelig hvor pressis Move kan være. Det er milevis bedre en Nintendo sin M+.

 

TV Superstars:

Diverse små spill, artig at en tar bilde av fjeset ditt og bruker det i spillet. Var 2 mini spill hvor det ene er en slags mote oppvisning hvor du skal vifte med Move i korrekt mønster, var noe labert. Men det andre en slags Wipeout sak var mer morro hvor du skulle løpe ved å veive kontrolleren opp og ned og hoppe når en arm kom mot deg. Slitsomt som fy, en skulle også styre personen som ble skytet ut av en sprettetert in i noen hull, her får en brukt Move på en genial måte.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

This week’s Famitsu has confirmed that ICO and Shadow of the Colossus will finally be getting HD versions for PlayStation 3.

 

OH YEAH!!

 

Kilde

Jeg fikk bare en mail fra IGN om at ryktene ble bare større og større, men om det virkelig er sant så sier jeg bare: FUCK YEAH! :thumbup:

 

Noen som har prøvd Amnesia: The Dark Descent?

Jeg har ikke tørt ennå og ikke eier jeg det heller. Mener å ha sett noen som har prøvd det i denne tråden.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Sport Champions:

I demoen kan du kaste frisbie og bordtennis, meget pressist og morro. Slo dama i ryggen med kontrolleren mens vi spilte....så ha gooood plass! :p

Hehe, såppas altså. Det er ivrig rivalisering på gang der i gården? ;) Håper jeg har god nok plass da, er vel bare 2 meter mellom tv'n og sofan. Får eventuelt snu tv'n mer ut i rommet.

 

Mange morsome demoer hørtes det ut som. Sports Champions skal jeg teste fullversjonen av, da den kom i dag sammen med move starter pack og navigation controller.

 

Edit: Nubbiz, det spillet er scary shit. Ikke spill det med lyset av. Testet det i går da lyset plutselig gikk. Trodde hjertet mitt skulle hoppe ut av brystet. :(

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Gamestop klarte å gjøre feil. Skulle ha navigation kontroller og jeg fikk en ekstra Motion kontroller, men den er jo mye mer verdt så jeg tror jeg skal ha 2 kontrollere og bare å skaffe en navigation kontroller iløpet av uka :p. Første som slo meg hvor god den føltes i hånda, gleder meg til å teste den videre :)

 

Burde jeg levere den ekstra motion kontrolleren eller ha den :p?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...