Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Last Window: The Secret of Cape West anmeldelse: clicky

 

Hotel Dusk: Room 215 was an extremely impressive take on traditional adventure games, yet CiNG has progressed considerably since its release, taking the experience gained from the Another Code: R and AGAIN projects to help develop Last Window: The Secret of Cape West into not only one of the exemplary products in the genre, but one of the most impressive games on the DS overall. Last Window’s mix of mystery tale and light-hearted puzzles can be enjoyed all sectors of the market and is a fitting finale from the now defunct CiNG. 9/10

 

Gleder meg ubeskrivelig mye til dette spillet :)

Endret av SpillRune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør en ha spillt Star Wars: The Force Unleashed før nummer to? Jeg lurer nemlig litt på om jeg skal forhåndsbestille meg Star Wars: The Force Unleashed II Collector`s Edition.

Jeg vil foreslå at du spiller 1'ern først ja. Det er en veldig interessant historie i et bra spill! Spillet er ikke perfekt, men perfekte spill finnes jo heller ikke :p

Lenke til kommentar

Har vel den i morgen jeg også. Desverre må jeg vente en stund på den ekstra controlleren, Platekompaniet hadde vistnok ikke fått inn nok til å dekke etterspørselen, må ha vært veldig mange som har bestilt. Så må vente til slutten av september på den. :(

 

Edit: Det blir en kostbar lommebok da Toman. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Move er i salg fra og med idag :)

 

Mener det var den 15 men Elkjøp har i flere dager hatt den 14 på sine nettsider, fikk min i posten idag og er meget imponert hvor solid og bra den ligger i hånden. Men det er jo ikke noen spill å få tak i og ingen demoer på PSN enda...så har fått brukt den i menyen litt, ikke akkurat så veldig spennende.

 

Det skummle er at Elkjøp har så si ingen Move spill på lager i nettbutikken...og ingen spill er blitt sendt fra Elkjøp. Så kan bli problemer å få spill via nettbutikken til Elkjøp i starten virker det som.

 

Her er Elkjøp sin Move side http://www.elkjop.no...XNGP&scid=11056

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Siste gang jeg bestiller fra sider jeg ikke har bestilt fra før. Besilte fra megastorenorge fordi det var det billigste alternativet, og antatt leveringstid var 10 september. Nå har det forsatt ikke kommet. Kjenner jeg blir rimelig irritert, spesielt med tanke på at er over en uke siden det ble sendt.

Lenke til kommentar

Tror det fulgte med lommebok og da i Signatur Edition, vil ikke ha slike standard lommeboker som de selger nå :p

1 dag igjen så har jeg Playstation Move, er så gira nå altså, får jo ikke sove om nettene når slike ting skal komme!

Hva skal du med lommebok når du kjøper Signature Ed.? :p

 

Siste gang jeg bestiller fra sider jeg ikke har bestilt fra før. Besilte fra megastorenorge fordi det var det billigste alternativet, og antatt leveringstid var 10 september. Nå har det forsatt ikke kommet. Kjenner jeg blir rimelig irritert, spesielt med tanke på at er over en uke siden det ble sendt.

Jeg vil tro "antatt leveringstid" betyr at de får varen inn på lager da, eller at det sender ut varen da.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Fant nettopp ut at Xbox Live koster meg vesentlig mye mer enn 400-500kr i året. Slo på Xboxen min og ser at 80% av vennelisten min spiller Reach, som jeg ikke hadde noen tanker om å kjøpe.

Endte med tur på Elkjøp og innkjøp av Reach. Da begynte jeg å tenke over hvor mange spill jeg faktisk har kjøpt bare fordi mange av de på vennelisten og som jeg regelmessig spiller med har kjøpt det. Blir vel ikke så rent få spill.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Fikk skaffet meg demo plata til Move idag og har spilt diverse demoer i et par timer nå, meget meget imponert hvor presis den er altså! Varierer litt fra spill til spill hvor presis den er men wow altså....Start the Party var rimelig spesielt når du står der med din virtuele gjenstand som du har 100% kontroll på...gleder meg som et barn til det kommer litt andre type spill som vil ta ibruk Move.

 

Slo foresten til dama mi idag med Move kontrolleren mens vi spilte...hehe!

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut at Xbox Live koster meg vesentlig mye mer enn 400-500kr i året. Slo på Xboxen min og ser at 80% av vennelisten min spiller Reach, som jeg ikke hadde noen tanker om å kjøpe.

Endte med tur på Elkjøp og innkjøp av Reach. Da begynte jeg å tenke over hvor mange spill jeg faktisk har kjøpt bare fordi mange av de på vennelisten og som jeg regelmessig spiller med har kjøpt det. Blir vel ikke så rent få spill.

Hehe, akkurat det der har jeg aldri gjort selv.
Lenke til kommentar

Kjøpte du ikke noen spill samtidig LarZen?

 

Fant nettopp ut at Xbox Live koster meg vesentlig mye mer enn 400-500kr i året. Slo på Xboxen min og ser at 80% av vennelisten min spiller Reach, som jeg ikke hadde noen tanker om å kjøpe.

Endte med tur på Elkjøp og innkjøp av Reach. Da begynte jeg å tenke over hvor mange spill jeg faktisk har kjøpt bare fordi mange av de på vennelisten og som jeg regelmessig spiller med har kjøpt det. Blir vel ikke så rent få spill.

Huff, kunne aldri tenkt meg å gjøre noe slikt. Jeg kjøper bare de spillene JEG vil ha. Om noen venner også har det og vi da kan spille sammen får heller være et pluss, ikke noe jeg fokuserer på. :)

Lenke til kommentar

Sykt for en forskjell. Ikke forstår jeg meg på amerikanere. :whistle:

 

Men tror det kan ha noe med at det fremdeles er mange uker til de andre store titlene kommer. Vil nok tro de stiger ganske så kraftig i innspurten mot utgivelse. Litt misvisende liste det der altså. :)

 

Edit: Ikke ta sorgene på forskudd Leflus, er ennå 7 uker til det kommer. Mye kan skje på den tiden.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...