Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har "bare" en Xbox 360. Greia er at han fikk den gamle Xboxen min når jeg kjøpte Slim å spille på så han skulle kunne slippe og tilpasse seg når jeg bruker min tv (som PS3´en og min egen Xbox står under). Lang setning. Anyways. Da forsvinner jo litt av poenget med å kjøpe et PS3 spill. Lego-spillene er han heller ikke begeistret for. Ikke vet jeg om han tror de er barnslige, men han har LEGO Star Wars på Wii og gikk veldig fort lei tror jeg.

 

Sååeh. Xbox 360 og Wii-spill. Gogo! :p

Lenke til kommentar

Jeg lurte også på hvor gammel han er, men det spiller vel egentlig ikke noen rolle, siden det sannsynligvis ikke nytter å overtale moren deres til å la han få spille slike spill uansett om han bare var noen få år unna f.eks 16 år. Så vidt jeg har inntrykk av, er han ikke gamle karen. *

Jeg regner med at 16+ også kanskje er uaktuelt for han da?

 

Det finnes plenty av spill der ute som har 12+ som er gode, men det kommer ann på om han vil spille de, siden han kun har øyne for COD.

 

* han er 10 år ja.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Han er 10 år. Jeg vil så gjerne gi han Modern Warfare 2 og Gears of War, men jeg vet at mor ville drept meg :p

 

Tsh, jeg viste og lot min bror spille Postal 2 da han var 12 :p

 

Neida, men det er sikkert noen XBLA spill som kan være interessante også, som Mega Man 9 og 10. Kommer også et nytt Sonic spill om noen dager.

 

Har det!

 

Mini Ninjas! Til og med jeg ble tatt av humoren i det spillet. Så er jeg også da en 17-åring som ikke krever for mye før det treffer blink. Uansett så er nok det det beste jeg kan komme opp med.

 

Mini Ninjas er et glimrende forslag!

Lenke til kommentar

Den er vel så dyr som du gjør den til. For min del er den ikke spesielt dyr, da det bare er NieR og Read Rising 2 som står på listen. Holder fortsatt på å gå igjennom noen gamle klassikere, samt SC2 tar mye av fritiden nå til dags.

 

Edit: Hehe, ser jeg har skrevet Read Rising. Syns den var litt morsom så den får stå.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

Godt å se at jeg ikke har påvirket deg på noen måte nubbiz. ;)

 

Tror ikke det blir Signature Edition på meg. Collector's Edition er mer sannsynlig, og det bare på grunn av det dynamiske temaet og fem eksklusive biler om jeg ikke tar helt feil.

Samme her. Signature Edition ble for dyr. 1000 kr mer enn Collectors Edition. Har ikke SÅ lyst på miniatyrbil og minnepenn med GT-logoen på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...