AltF4 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 @Lakus: Hva med noen Ratchet and Clank-titlene på PS 3? Og som nouse4aname sier, hva med Lego-spillene? De krever rett nok en viss kunnskap om bakhistorien, men de er like fullt gode spill. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Han har "bare" en Xbox 360. Greia er at han fikk den gamle Xboxen min når jeg kjøpte Slim å spille på så han skulle kunne slippe og tilpasse seg når jeg bruker min tv (som PS3´en og min egen Xbox står under). Lang setning. Anyways. Da forsvinner jo litt av poenget med å kjøpe et PS3 spill. Lego-spillene er han heller ikke begeistret for. Ikke vet jeg om han tror de er barnslige, men han har LEGO Star Wars på Wii og gikk veldig fort lei tror jeg. Sååeh. Xbox 360 og Wii-spill. Gogo! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Altså... Hva slags sjangre er det han liker da xP Vil han aller helst spille CoD liksom? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ja, han vil spille COD Det er det som er problemet, for det er jo nettopp det han ikke får lov til. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Monday Night Combat xP? Kanskje med mute på alle folka som spiller... edit: nei det er jo 16+.... Endret 13. september 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 And his age is? Guitar Hero er jo en mulighet så fremst han er for ung eller at du/dere har noe imot et litt høyere volum enn hva du ellers opplever. Hvis det er for dyrt så skal jeg ikke kreve oppmerksomhet. nouse4aname & co har sikkert mere peil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Han er 10 år. Jeg vil så gjerne gi han Modern Warfare 2 og Gears of War, men jeg vet at mor ville drept meg Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Hvis du går etter aldersgrense på spill så er det så og si ingenting du kan gi han som er noe i CoD eller GeoW-duren, sånn gameplaymessig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Jeg lurte også på hvor gammel han er, men det spiller vel egentlig ikke noen rolle, siden det sannsynligvis ikke nytter å overtale moren deres til å la han få spille slike spill uansett om han bare var noen få år unna f.eks 16 år. Så vidt jeg har inntrykk av, er han ikke gamle karen. * Jeg regner med at 16+ også kanskje er uaktuelt for han da? Det finnes plenty av spill der ute som har 12+ som er gode, men det kommer ann på om han vil spille de, siden han kun har øyne for COD. * han er 10 år ja. Endret 13. september 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har det! Mini Ninjas! Til og med jeg ble tatt av humoren i det spillet. Så er jeg også da en 17-åring som ikke krever for mye før det treffer blink. Uansett så er nok det det beste jeg kan komme opp med. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Han er 10 år. Jeg vil så gjerne gi han Modern Warfare 2 og Gears of War, men jeg vet at mor ville drept meg Tsh, jeg viste og lot min bror spille Postal 2 da han var 12 Neida, men det er sikkert noen XBLA spill som kan være interessante også, som Mega Man 9 og 10. Kommer også et nytt Sonic spill om noen dager. Har det! Mini Ninjas! Til og med jeg ble tatt av humoren i det spillet. Så er jeg også da en 17-åring som ikke krever for mye før det treffer blink. Uansett så er nok det det beste jeg kan komme opp med. Mini Ninjas er et glimrende forslag! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tenkte jeg på også. Det er et flott spill, som passer for alle. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Mini Ninjas. Selvfølgelig. Takk! Kjøpte Castle Crashers til han da han fikk Xboxen, men etter en uke i strekk med tre andre kompiser gikk han visst lei Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 La han prøve Banjo Kazooie Nuts&Bolts. Dessutenhar jeg faktisk spil gjennom Brave: a warriors tale og det varfaktisk ikke så værst Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 La han prøve Banjo Kazooie Nuts&Bolts. Dessutenhar jeg faktisk spil gjennom Brave: a warriors tale og det varfaktisk ikke så værst Ja, Banjo Kazooie Nuts&Bolts er bra Massevis å gjøre i spillet i alle fall. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Bør en ha spillt Star Wars: The Force Unleashed før nummer to? Jeg lurer nemlig litt på om jeg skal forhåndsbestille meg Star Wars: The Force Unleashed II Collector`s Edition. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Denne høsten her blir dyr skal jo ha GT 5 Signatur edition som koster like mye som 4 nye spill jo huff Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tror ikke det blir Signature Edition på meg. Collector's Edition er mer sannsynlig, og det bare på grunn av det dynamiske temaet og fem eksklusive biler om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Den er vel så dyr som du gjør den til. For min del er den ikke spesielt dyr, da det bare er NieR og Read Rising 2 som står på listen. Holder fortsatt på å gå igjennom noen gamle klassikere, samt SC2 tar mye av fritiden nå til dags. Edit: Hehe, ser jeg har skrevet Read Rising. Syns den var litt morsom så den får stå. Endret 13. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Godt å se at jeg ikke har påvirket deg på noen måte nubbiz. Tror ikke det blir Signature Edition på meg. Collector's Edition er mer sannsynlig, og det bare på grunn av det dynamiske temaet og fem eksklusive biler om jeg ikke tar helt feil. Samme her. Signature Edition ble for dyr. 1000 kr mer enn Collectors Edition. Har ikke SÅ lyst på miniatyrbil og minnepenn med GT-logoen på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg