Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid bruker det å ta før en Xbox er tilbake fra reparasjon? Klør i fingrene ettersom at jeg har et trommesett som bare venter på å bli brukt. :)

Tok min tre uker, jeg kan love deg at du er trommerusten etter så lang tid. Det var jeg i allefall :p

Kan love deg, er ikke trommerusten. Har aldri spilt på trommer. :whistle:

Fikk trommene samme dag som boxen fikk Rrod. :cry: Karma's a bitch!

 

Vil tro at jeg får den tilbake i løpet av september ettersom at den ble send inn i august.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Ser nå at Resident Evil 5 Gold Edition har nå blitt sendt, spennende. Fikk det nesten ferdig på xbox 360 men har rett og slett aldri giddet å spille det ferdig. Nå som jeg får gold edition, og på ps3 så kan jeg vel endelig prøve co-op moden over nettet og kanskje gjøre ferdig single player. Skader heller ikke med såpass mye DLC og kulere cover.

 

Sitter fremdeles å venter på Kingdom Hearts: Birth by Sleep og, som egentlig skulle vel vært herpå fredag..men neida..skuffende.

Lenke til kommentar

Ser nå at Resident Evil 5 Gold Edition har nå blitt sendt, spennende. Fikk det nesten ferdig på xbox 360 men har rett og slett aldri giddet å spille det ferdig. Nå som jeg får gold edition, og på ps3 så kan jeg vel endelig prøve co-op moden over nettet og kanskje gjøre ferdig single player. Skader heller ikke med såpass mye DLC og kulere cover.

 

Sitter fremdeles å venter på Kingdom Hearts: Birth by Sleep og, som egentlig skulle vel vært herpå fredag..men neida..skuffende.

 

 

Og ikke minst Move support!

Lenke til kommentar

Det er nok ett poeng, ett annet kan være at Sony skal kunne skrive Resident Evil 5 på lista over spill med Move-støtte som slippes fra dag én.

 

Det kan også skyldes at en slik oppdatering ikke vil være mulig (på grunn av størrelsen) å gjøre over nett, uten at jeg kan si det for sikkert. Dårlig gjort er det i hvert fall!

Lenke til kommentar

Hva er det som gjør at RE5 Gold Edition får move support, mens vi med standard versjon ikke får? Er det kun for å få solgt mer av Gold Edition?

 

 

Når dem laget Gold utgaven så hadde dem lagt med kode til Move, og dem kunne vist ikke patche dette inn i standar utgaven...så da må en kjøpe Gold edition som har Move support eller laste ned patch til Gold edition for å få Move til å funke.

Lenke til kommentar

Castlevania: Symphony of the Night :love:

 

Jeg begynte å spille spillet for et par dager siden, og det tok ikke lang tid før jeg ble hekta. Det begynner å bli en stund siden jeg ble 100% ferdig med Shadow Complex, så det var deilig med en ny dose "Metroidvania".

 

Det er utvilsomt et av de beste klassiske spillene på XBL.

 

Spoiler:

 

 

Jeg frigjorde nettopp Richter. Oppned-slottet er en smule absurd, men jeg skal ikke klage siden det kommer til å gi meg mange flere timer med spilletid. :)

 

 

Lenke til kommentar

Jepp. Jeg har spilt Dawn of Sorrow og Portrait of Ruin. Jeg storkoste meg med begge spillene.

 

Det er først nå jeg har oppdaget hvor mye DS-spillene har lånt fra SotN. Enkelte situasjoner i SotN gav meg bokstavelig talt flashbacks til DS-spillene. :p

Dawn of Sorrow er blitt min favoritt av alle Castlevania-spill, med interessante characters og fantastisk musikk! Portrait of Ruin var bra også, men ikke like bra som SotN.

Lenke til kommentar

Team ICO Collection "around £24.99" Om prisen stemmer blir det et virkelig røverkjøp. Det er vel på fredag vi får vite litt mer, samt at vi får se The Last Guardian.

 

Skal ha selvfølgelig denne og Sly Collection, så mye snadder på en gang :D

The Last Guardian blir stort, liker at Sony tar noe risiko med å lage nye spill, ikke bare kjøre på med det samme. Men for all del så liker jeg de om det er nye iper, samleplakker eller oppfølgere.

 

Må bare legge av masse penger til PS3 spill som er eksklusive, for det er ikke for lite :)

Lenke til kommentar

Mor fant alle demoene jeg og lillebror lastet ned til hans Xbox for noen dager siden. 30+ demoer av spill som er tilegnet folk det dobbelte av hans alder. Kort sagt så er det veldig få igjen og humøret til lillebror sank som en stein.

 

Jobber nå med å finne noen kule spill han kan spille, men jeg klarer bare ikke finne det i meg å anbefale "barnespill" da jeg vet hvor drit de fleste av dem er.

Lenke til kommentar

Mor fant alle demoene jeg og lillebror lastet ned til hans Xbox for noen dager siden. 30+ demoer av spill som er tilegnet folk det dobbelte av hans alder. Kort sagt så er det veldig få igjen og humøret til lillebror sank som en stein.

 

Jobber nå med å finne noen kule spill han kan spille, men jeg klarer bare ikke finne det i meg å anbefale "barnespill" da jeg vet hvor drit de fleste av dem er.

 

Kameo: Elements of Power. Ellers er Lego-spillene virkelig å anbefale :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...